środa, września 11, 2019

"Tylko dla dorosłych" Nina Majewska-Brown - Książki Burda.

"Tylko dla dorosłych" Nina Majewska-Brown
"Oto romans stulecia. A nawet trzech!
Klara ma pewną pracę, mieszkanie po babci i wiedzie spokojne życie singielki. Ma też kompleksy, matkę, która nie może się doczekać jej ślubu, i okrągłe urodziny, o których woli nie pamiętać. Oraz szalone przyjaciółki, które uznały, że najwyższa pora, by Klara wzięła sprawy w swoje ręce, i wyciągnęły ją na babski dzień w SPA. Spektakularną metamorfozę wieńczy niespodzianka stulecia. A właściwie nawet kilku, bo po upadku na zajęciach z tańca na rurze, które są urodzinowym prezentem, Klara budzi się w… 1881 roku!
Miłość, namiętność i gorsety – ta historia przyprawi cię o szybsze bicie serca. I nie tylko!
Po pierwszym szoku odkrywa, że ta zmiana ma swoje plusy. Klara jest traktowana jak dama, a niecodzienna sytuacja budzi w niej ukryte dotąd śmiałość i odwagę. Czas zaszaleć! Przystojny i czarujący Konstanty wydaje się idealnym kandydatem na namiętnego kochanka. Ale to, co miało być tylko chwilową przygodą, niespodziewanie przeradza się w prawdziwe uczucie. Droga do szczęścia nie jest jednak usłana różami: desperacko pragnąca wydać córkę za mąż pani matka pcha Klarę w ramiona dużo starszego wdowca, a wszechwładna baronowa niezbyt przychylnie patrzy na fascynację Konstantego, jej jedynego spadkobiercy, uboższą krewną. Zakochani nie zamierzają jednak dbać o konwenanse. Skandal wisi w powietrzu… Czy ich miłość to przetrwa? I czy odnajdą się w innym czasie?"
Autor: Nina Majewska-Brown
Okładka: miękka
Format: 145x205
Ilość stron: 320
Premiera: 14.08.2019r.

"Tylko dla dorosłych" Nina Majewska-Brown
"Tylko dla dorosłych" Nina Majewska-Brown

Ta książka, to zdecydowanie kobieca literatura z tych łatwych, lekkich i przyjemnych. Na pewno przy niej odpoczniemy i się zrelaksujemy, czyta się ją szybko i bardzo przyjemnie.
Na początku mamy nasze współczesne czasy, typową 40letnią singielkę, która ma swoje kompleksy, a swoje nadprogramowe kilogramy ukrywa pod szerokimi workowatymi ubraniami. Klara nie przywiązuje wagi do swojego wyglądu, dobrze jest jej tak jak jest. Ale ma przyjaciółki, które się o nią martwią i fundują jej super prezent na okrągłą rocznicę - zabierają ją do SPA, która z nas by się nie ucieszyła z takiego prezentu?
Jednak to nie koniec niespodzianki urodzinowej. Jest jeszcze karnet na miesięczny kurs burleski w klubie tańca. Oczywiście Klara ma opory, nie chce się na to zgodzić, ale po namowie koleżanek ulega. Na drugi dzień są już na pierwszych zajęciach, seksowne gorsety nie ułatwiają jej zadania. Nie mająca wprawy w tańcu na rurze Klara nagle upada i traci przytomność....
Budzi się w 1881roku, nie ma pojęcia o co w tym wszystkim chodzi i co ona tam robi. Mimo chęci powrotu do teraźniejszości próbuje wczuć się w nową rolę i jakoś jej się to udaje mimo, że te dwie epoki bardzo jej się mylą. 
Jak to bywa w romansach, pojawia się przystojny Konstanty a przecież Klara mimo wszystko marzyła o prawdziwej, wielkiej miłości. Nie spodziewała się, że przypadkowy flirt przerodzi się w coś więcej, w gorącą i płomienną miłość. 
Kolejny wypadek spowodował powrót do teraźniejszości... czy jest z tego powodu szczęśliwa po tym, co przeżyła w czasach długich sukni, bali i romansu?
Nie zdradzę Wam wszystkiego, ale jestem pewna, że czytając tę powieść będziecie się wyśmienicie bawić.
Polecam :)
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu  Burda Książki.   
 
http://www.burdaksiazki.pl/

22 komentarze:

  1. Chętnie bym się przeniosła w czasy, gdzie noszono takie długie suknie, a kobiety traktowano jak damy :) Książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za tego typu książkami :).

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej nie dla mnie za tego typu ksiązkami niestety ale nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabuła bardzo mnie zaciekawiła. Muszę koniecznie przeczytać i sprawdzić jak potoczyły się losy Klary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory nie przepadałam za romansami, ale zdarza mi się czasem sięgnąć po taką książkę - tak w ramach relaksu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Romanse to coś co czyta mi się najprzyjemniej. Nieukrywam, że książka wzbudziła moją ciekawość

    OdpowiedzUsuń
  7. Początek bardzo mnie wciągnął do momentu gdzie przenosi się w czasie. Nie lubię takich wątków w książkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabuła przypomina mi to trochę mój ukochany serial Outlander. lubię takie historię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj bardzo mnie zaciekawilas, lubie takie historie i ta pobudka w tak dalekiej przeszlosci, super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że jest głośno o tej książce, bo to nie pierwsza recenzja, którą czytam. Leży u mnie na Legimi do przeczytania, ale akurat mam zaczęte dwie inne książki. Mam nadzieję, że mi się spodoba ;) Fajny blog. Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna recenzja. Zachęca do czytania, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, tak ją opisałaś, że chyba zaraz polecę do księgarni :D super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa fabuła :D Dwa czasy, dwa życia :D Jestem ciekawa,jak to się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się na idealną lekturę na jesienne wieczory :) Zapiszę sobie tytuł i mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wiesz, lubię takie klimaty więc chętnie sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem Ci, że już sama okładka pobudza zmysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka jest świetna. Czytałam zapowiedzi i liczne recenzje. Mam nadzieje, że znajdę na nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. brzmi super, widzę, że warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada sie fajnie ale to nie do konca moj styl ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam na nią ochotę przez okładkę ;) Wygląda dość ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O brzmi ciekawie, okładka intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
  22. o! to moze byc bardzo ciekawe. muszę poczytać!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger