poniedziałek, września 30, 2019

"Wszystkie nasze tajemnice" Jess Ryder - Wydawnictwo Burda Książki.

Wszystkie nasze tajemnice Jess Ryder
"Nigdy nie ufaj mężczyźnie, który zdradził żonę.
Natasha niedawno wyszła za mąż. Ma wspaniały dom, kochającego męża i śliczną córeczkę Emily. Żyliby długo i szczęśliwie, gdyby nie Jen, była żona jej męża, która nie chce zostawić ich w spokoju…
Pewnego dnia po powrocie do domu Natasha odkrywa, że jej mąż i córka zniknęli bez śladu. Zrozpaczona zrobi wszystko, aby odzyskać Emily. Jest gotowa nawet przystać na propozycję pomocy ze strony Jen. Czy jednak może jej zaufać? I czy obie tak naprawdę znają mężczyznę, za którego wyszły?"
 Autor: Jess Ryder
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Format: 145 x 205
Ilość stron: 368
Premiera: 04.09.2019r.

Wszystkie nasze tajemnice Jess Ryder
Wszystkie nasze tajemnice Jess Ryder
Wszystkie nasze tajemnice Jess Ryder
"Wszystkie nasze tajemnice" to stosunkowo świeża książka, premiera jej miała miejsce w tym miesiącu. 
Czytając pierwsze kartki tej powieści miało się wrażenie, że jest to typowa obyczajówka, jednak pozory mocno nas zmylą i zaskoczą podczas dalszego czytania. Rozdziały podzielone są na "Teraz" i "Wtedy". Bohaterką jest Natasha, jej mąż Nick i ich mała córeczka Emily. Pojawia się również osoba Jen, to była żona Nicka, z którą spędził ponad 20lat.
Nick poznaje młodziutką Natashę podczas wypadku, potrąca jadącą rowerzystkę, ich znajomość szybko przeradza się w romans. Nie trzeba długo czekać, Natasha zachodzi z nim w ciążę. Jak na tę wiadomość zareaguje Jen, żona Nicka?
Dochodzi do rozwodu, następczynią Jen zostaje Natasha. Żyją szczęśliwie, na świat przychodzi Emily, oczko w głowie obojga rodziców. Sprawy powoli mocno się komplikują, gdy pewnego dnia jej mąż i córeczka znikają. Akcja nabiera tępa.
Swoją pomoc w odnalezieniu córeczki oferuje Natashy jej największy wróg, czyli Jen - czy może jej ufać, skoro zajęła jej miejsce, rozbiła ich małżeństwo i wie jak bardzo Jen jej nienawidzi? Czy powinna jej zaufać? Chce odzyskać córeczkę, dlatego zrobi wszystko nawet za cenę własnego życia.
Nigdy by się nie spodziewała, że Jen i Nicky mogą być w zmowie.
Dochodzi do tragicznych wydarzeń. 
Książka jest niesamowicie wciągająca, porywająca i chwytająca za serce. Przeplata się w niej wiele wątków i emocji, złość, żal, nienawiść, tęsknota, rozpacz, miłość i przebaczenie...
Ale czy osoba dopuszczająca się złych czynów jest sobie sama w stanie wybaczyć? Czy będzie całe życie uciekać przed samą sobą? Jak potoczą się losy całej trójki, wszystkie kawałki układanki powoli i stopniowo serwuje nam autorka. Nie ukrywam, że zakończenie tej historii zaskoczy niejednego z nas. Ja na pewno spodziewałam się innego zakończenia. Moim zdaniem ta książka byłaby świetnym materiałem do tego, by na jej podstawie nakręcono film.
 Nie zdradzę Wam wszystkiego, ale jestem pewna, że czytając tę powieść nie będziecie mogli się od niej oderwać.
Polecam!
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu  Burda Książki.   
 
http://www.burdaksiazki.pl/

15 komentarzy:

  1. Lubie takie historie, mysle ze by mnie wciagnela bez reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez tak uważam film byłby mega. Lubie oglądać talię filmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O to może być dobra książka dla mnie, muszę to sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mówisz że wciąga to warto ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, ale jestem ciekawa co tam się wydarzyło.. Muszę ją przeczytac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczyłabym film na podstawie tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie po nią sięgnę. Ostatnio bardzo dużo czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, z opisu zapowiada się na świetny materiał na film. Mam nadzieję, że uda mi się po nią sięgnąć, bo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, zapowiada się ciekawie! Muszę koniecznie sięgnąć po tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam thrillery a tym mnie zaciekawiłaś, chętnie po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  11. takie zaskakujące książki to lubię bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna książka i zapowiada się ciekawie :) Lubię książki w tym temacie i chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi bardzo ciekawie, może się skuszę na tę książkę. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie książki, które są idealnym materiałem na film. Ale niestety ta książka nie jest moją bajką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. po pierwszym zdaniu opisu stwierdziłam, że powinna mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger