środa, września 18, 2019

Volare Gold i Giordani Gold Age Defying Foudation - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam kolejne dwie perełki z oferty Oriflame, a dlaczego perełki? O tym będzie za chwilę. 
Powiem tak, bardzo rzadko zdarza mi się sięgać dwa razy po ten sam produkt, a tak się stało z podkładem ujędrniającym Giordani Gold Age Defying, co się stało że skusiłam się na niego ponownie?
Zapraszam na dalszą część wpisu :)

volare gold

volare gold
volare gold
volare gold
"Niczym niezapomniane chwile w życiu pełnym miłości, piękny zapach Volare Gold uwodzi zmysłowym, świetlistym aromatem. Kobiece serce kompozycji to niezwykły bukiet purpurowych róż Grand Amour, otaczający luksusowy, słodki akord solonego karmelu. Wysublimowana celebracja prawdziwej, wiecznej miłości."

Pierwsze co zachwyca i urzeka, to na pewno flakonik, który jest w kształcie złotej róży. Choć patrząc pod różnymi kątami możemy mieć jeszcze skojarzenia z dzwoneczkiem, lub z księżniczką w sukni balowej - zależy jak postawimy, bądź położymy buteleczkę. Sercem kompozycji zapachowej jest purpurowa róża Grand Amour i być może to ona była inspiracją do stworzenia właśnie tego flakonu. Musimy przyznać, że na prawdę jego wygląd zapiera dech, jest ekskluzywny i nie tuzinkowy. Sam zapach moim zdaniem jest elegancki, zmysłowy, ale zarazem delikatny i wyjątkowy. Mając go na sobie, tak właśnie się poczujemy. Jest cudny i godny polecenia.

Giordani Gold Age Defying
Giordani Gold Age Defying
Giordani Gold Age Defying
Giordani Gold Age Defying
Giordani Gold Age Defying
"Podkład, dzięki któremu cera promienieje młodzieńczym blaskiem. Zawiera cenny, ekskluzywny ekstrakt z białych trufli, znany ze swych właściwości antyoksydacyjnych. Upiększa, wygładza, wyrównuje koloryt i sprawia, że skóra jest gładka w dotyku."

Ponad rok temu zamówiłam ten podkład, tylko w kolorze Rose Beige - tym razem postawiłam na Natural Beige i nie żałuję, przy jeszcze muśniętej słońcem skórze, prezentuje się idealnie. Obawiałam się, że kolor będzie za ciemny, ale nie potrzebnie, ponieważ wcale nie jest ciemny, nie ciemnieje z czasem podczas noszenia i ładnie stapia się ze skórą. Jeśli wasza skóra twarzy nie jest już pierwszej młodości i potrzebujecie podkładu ujędrniającego, który wygładzi i upiększy twarz, a do tego ją nawilży - to ten podkład jest dla Was idealny, znajdziecie w nim to wszystko co wymieniłam. U mnie delikatnie wyrównuje koloryt, lekko zakrywa przebarwienia. Ja go uwielbiam i wiem, że na tym drugim opakowaniu się nie skończy i będą następne. Do tego pięknie pachnie i używanie go to czysta przyjemność :)
 Polecam jeśli jeszcze nie mieliście tych produktów.

Jak Wam się podoba ten flakonik? Znacie ten podkład?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. tych perfum jeszcze nie miałam ale szczerze flakonik mnie do nich nie przekonuje co do podkładu - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow woda ma piękny flakon, a podkład mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zapach, skusił mnie swoim wyjątkowym wyglądem. Ogólnie woń jest fakna, ale musiałam do niej przywyknąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladaja niezwykle luksusowo, ciekawi mnie jak wyglada podklad na skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach perfum mnie ciekawi i chyba sama się na nie skuszę :) A podkład już zamówiłam i mam nadzieję, że będę równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład znam, bo miałam go i byłam z niego zadowolona. Wygląd perfum nietuzinkowy - mam takie, ale w innym wariancie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy mają śliczny flakonik :) A jeśli chodzi o podkład, to bardzo mnie zainteresował i jestem ciekawa, jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam te perfumy, flakon jest bardzo ładny, szczególnie z daleka prezentuje się jak dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy mają piękny flakonik widziałam inne kompozycje zapachowe w nim na stronie. A na podkład chyba sama się w końcu skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten flakon jest boski! Uwielbiam takie niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy mają genialny flakon, normalnie napatrzeć się na niego nie mogę. Jestem ciekawa czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam flakonik zachecia do kupna zapachu. Sądzę, że sam zapach byłby dla mnie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach znam i jest piękny, mam ochotę poznać podkład Giordani

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny flakonik ma ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkładu niestety nie znam, ale czytałam na jego temat sporo opinii i wydaje się być fajny. Co do flakoniku to jest piękny i bardzo mi się podoba a zapach na pewno jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkład znam i lubię po niego sięgać, ale za to zapach jest mi jeszcze nieznany ( a flakon ma przepiękny ).

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakon perfum jest fenomenalny, jednak sam zapach nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Flakonik byłby fajną ozdobą ;) Bo perfum raczej w ciemno nie biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Flakonik robi wrażenie. Zapach mnie zaciekawił. : )

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam kiedyś ten podkład, ale odcień mi nei pasował i nie mogłam znaleźć odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger