piątek, września 20, 2019

Pomadki ochronne - Revers Cosmetics.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Mimo, że mamy wrzesień a mnie osobiście zawsze się kojarzy z jeszcze piękną pogodą i praktycznie późnym latem. To w tym roku zdecydowanie za szybko przywitała nas jesień, zimne poranki i wieczory, a nie rzadko i całe dnie gdzie temperatura nie przekracza 10 stopni. Ta pogoda z silnymi wiatrami zdecydowanie źle wpływa na moje usta, które już muszę mocno chronić, by nie powstały bolące ranki i pozadzierane skórki. Na pomoc przyszły mi pomadki ochronne od Revers Cosmetics
Zapraszam na post :)

AROMA LIP BALM Revers Cosmetics

AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
AROMA LIP BALM Revers Cosmetics
"Intensywnie pielęgnacyjne balsamy do ust w sztyfcie, bogate w składniki aktywne sprawią że Twoje usta będą wyraźnie nawilżone i odżywione. Zawarte w produkcie Masło Shea posiada silnie właściwości regeneracyjne oraz łagodzące. Jest bogatym źródłem witamin A i E, które odpowiadają za opóźnienie procesów starzenia się skóry i jej ochronę przed wolnymi rodnikami. Olej rycynowy intensywnie pielęgnuje i natłuszcza naskórek. Olej z awokado skutecznie wygładza naskórek, chroni przed stanami zapalnymi i nadmiernym wysuszeniem, pomagając w ten sposób utrzymać zdrową kondycję i piękny wygląd Twoich ust. Zawarte w oleju antyoksydanty doskonale łagodzą wszelkie podrażnienia a dzięki zawartości witamin, m.in. A, E, B12, B6, C, usta pozostają gładkie i nawilżone przez długi czas. Balsam skutecznie zabezpiecza przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: mrozem, chłodem, słońcem i wiatrem. Naturalne filtry ochronne zawarte w balsamie dbają o Twoje usta przez cały rok, niezależnie od pogody." Cena 3,99zł

Pomadki ochronne/balsamy mamy w ślicznych, kolorowych, tekturowych opakowaniach. No sami przyznajcie, że są rewelacyjne :) 
Po otwarciu, w środku mieści się typowa, ochronna pomadka w różnych, delikatnych, pastelowych kolorach, odpowiadających danemu zapachowi. Mamy tutaj kokos, acai, malinę, granat i mango. Matuńciu, jak one cudnie pachną, co jeden to piękniej. Jeśli miałabym wybrać jeden, który mi najbardziej odpowiada, to szczerze odpowiedziałabym, że nie wiem - one wszystkie są rewelacyjne. Nie dość, że cudnie pachną, to jeszcze idealnie spełniają swoje zadanie chroniąc i nawilżając przez długi czas moje usta. Używanie ich to sama przyjemność. Już nie martwię się wychodząc z domu wiatrem, chłodem, czy mrozem. Mam pewność, że te balsamy skutecznie będą chroniły moje usta. Wiem, że nie popękają, nie będą spierzchnięte i bolące, z odstającymi skórkami.
Cena również jest bardzo przystępna, więc nie ma się co zastanawiać, tylko kupować :) 
Polecam :) 

22 komentarze:

  1. ja też ciągle nawilżam usta, nawet na noc aby były w dobrej kondycji ,takie pomadki/ sztyfty są wygodne

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadek nigdy dość Kochana, zawsze się przydają - szczególnie teraz kiedy na dworze wiatr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po tego typu pomadki wolę kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię owocowe pomadki.Już pora w kilka się zaopatrzyć przed sezonem zimowym

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądają te pomadki. Opakowania mają przeurocze :) Na sezon jesienno-zimowy pomadki ochronne to mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te pomadki, długo chronią usta i pokrywają powłoką. Dodatkowe te zapachy, które są cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio często na nie trafiam, jedynie pełnego składu nigdzie nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Po malinowa i mango chetnie bym siegnela :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne sa te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pora na sezon jesienno-zimowy zaopatrzyć się w jakieś pomadki ochronne. Kusi mnie ta malinowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo..nie wiedziałam, że mają w ofercie pomadki ochronne. I jakie zachęcające letnie opakowania..

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz zaraz jesień a więc z chęcią zaopatrze się w jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pomadki, już ze względu na opakowania brałabym je hurtowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsamy i pomadki ochronne do ust, to moje must have, o każdej porze roku ;) A tutaj, widzę kilka wersji zapachowych, które z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają, takie kolorowe. To z pewnością zachęca do zakupu. Ja nie mam systematyczności w używaniu takich produktów i nie kupuję ich.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, i te słodkie opakowania boskie

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pomadkę z tej serii i bardo ją lubię. Opakowania mają przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kokosowa to ta, którą bardzo bym chciała mieć u siebie w plecaku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają te pomadki. Ja zawsze mam jakąś przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokosowa od razu skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger