poniedziałek, listopada 04, 2019

Płaszcze idealne na jesień i zimę.

Za oknem nastała prawdziwa jesień, na drzewach pozostały pojedyncze liście, dni są coraz krótsze, a wieczory długie, zimne i wietrzne. To najwyższy czas, aby przejrzeć naszą cieplejszą garderobę i sprawdzić, czy jesteśmy gotowe na zimę. Wełniane swetry, szal, czapka, rękawiczki to obowiązkowe pozycje w szafie, jednak najważniejszy jest wybór okrycia wierzchniego, czyli ciepłej kurtki lub płaszcza. Niestety w większość dni okresu jesienno-zimowego nie wystarczy narzucenie skórzanej, modnej ramoneski czy przejściowej wiatrówki. Wtedy najlepiej sięgnąć po dłuższy od kurtki płaszcz, który wysmukli naszą figurę, doda elegancji i przede wszystkim będzie dobrą alternatywą dla słynnych puchówek, kojarzących się nam z mroźną zimą z czasów dzieciństwa.

Modne płaszcze tego sezonu.
Od kilku sezonów, z mody absolutnie nie wychodzą płaszcze typu trencz, czyli charakterystyczny model z dwurzędowymi guzikami, kołnierzem i kieszeniami. Jeśli chcesz podkreślić swoją talię, koniecznie wybierz taki, który posiada dodatkowo zapinany lub przewiązywany pasek. Tego typu płaszcze sprawdzą się wczesną jesienią oraz wiosną, ponieważ doskonale ochronią nas przed wiatrem i lekkim chłodem, ale nie przed mrozem i śniegiem. Na topie wciąż pozostają także modele wełniane i one będą idealnym wyborem na Polską zimę. Wyglądają bardzo elegancko, pasują do większości torebek i botków, dzięki czemu będą świetnie prezentować się ze stylizacjami do biura czy na ważne spotkanie. Stylową propozycją są również płaszcze typu oversize, z obniżoną linią ramion. Szczególnie polecamy wersje ocieplane, wzbogacone o poszewkę z imitacji kożuszka oraz z kapturem, chroniącym przed zimnym wiatrem. Tego typu modele pasować będą do klasycznych rurek, spodni momfit oraz płaskich butów motocyklowych.
Gdzie kupić dobrej jakości płaszcz?
Płaszcze możemy kupić w popularnych sieciówkach lub pozostałych sklepach stacjonarnych, jednak wtedy musimy liczyć się z ryzykiem, że koleżanka z pracy czy sąsiadka będzie wyglądała jak my przez całą zimę! Kupując okrycie wierzchnie przez Internet mamy większą szansę wyglądać oryginalnie i niepowtarzalnie, a w dodatku bez żadnego problemu zwrócimy towar nawet do 30 dni po zakupie. Wybór będzie także dużo prostszy i przyjemniejszy, wystarczy przefiltrować oglądane na stronie płaszcze, zaznaczając pożądany kolor, materiał, wzór, fason oraz rozmiar. Polecamy śledzić również internetowe promocje, które są zwykle o wiele atrakcyjniejsze, niż te w galeriach handlowych. Często po zapisaniu się do newslettera otrzymujemy na przykład 10% rabatu. 

16 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię płaszcze, ale kiedy temperatura spada poniżej zera, to jednak wybieram kurtkę. Teraz jednak jest całkiem ciepło, więc płaszcz jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham płaszcze, z wiekiem przywiązuje co raz większą wagę do wygody, ciepła dlatego dłuższe okrycia wierzchnie u mnie wygrywają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku planowałam kupić jakiś fajny płaszcz, ale prawdę mówiąc nic mi jakoś specjalnie w oko nie wpadło do tej pory. Zerknę na stronę, a może coś mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas poszukuję swojego wymarzonego płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku mam już swój płaszcz :)
    choć na razie jest fajna pogoda więc w nim nie chodze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz to nieodłączny element garderoby w tym sezonie. Ja już swój mam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię płaszcze, jesienią i zimą jest mi w nich po prostu cieplutko. Ostatnio postawiłam na wet na płaszcz panterkę

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszcze o tej porze roku sa konieczności, ale tez i elegancją. Uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobaja mi sie plaszcze ale jakos na zime zawsze wybieram kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam plaszyk ale częściej zakładam kurtke, ponieważ jest cieplejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na codzień chodzę w kurtce, ale w mojej szafie znajduje się kilka płaszczyków. Lubię ciepło i wygodę

    OdpowiedzUsuń
  12. niedawno kupiłam płaszczyk właśnie przez internet i jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie jestem na etapie poszukiwania kurtki lub płaszczyka na zimę i wszystkie podpowiedzi oraz inspiracje, jak najbardziej mile widziane :) Musi być wygodnie, ciepło i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na co dzień króluje kurtka. Idąc z dzieckiem do Przedszkola potrzebuje coś co nie krępuje mi ruchów :D
    Płaszczyk to tak od święta u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja właśnie muszę kupić jakiś płaszcz sobie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ten sam płaszcz już jakoś 8 lat i nadal jest ok :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger