czwartek, listopada 07, 2019

DRESSLILY - moje nowe zamówienie, gadżety.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu zamówiłam sobie ze sklepu DressLily kilka przydatnych dla mnie gadżetów. Większość z nich jest do stylizacji paznokci, jak wiele osób wie od wielu lat interesuję się tym zagadnieniem, dlatego dział z produktami do paznokci bardzo mnie zainteresował. Obok paznokci drugie miejsce zajmuje makijaż, więc i jakieś cienie musiały się znaleźć w koszyku.
Całość zaraz zobaczycie jak się prezentuje mam nadzieję, że zainteresuje Was moje zamówienie. 
Zapraszam na post.

DressLily

DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
DressLily
 FREZY > KLIK
ZESTAW PĘDZLI > KLIK
LAKIER HYBRYDOWY > KLIK
NAKLEJKI > KLIK
PALETA CIENI > KLIK
PIERŚCIONKI  16szt > KLIK

Ogólnie podsumowując, jestem z tego zamówienia bardzo zadowolona. Frezy ceramiczne przydadzą się w mojej pracy stylistki paznokci. Naklejki ognie, zobaczycie pewnie nie raz przy moich stylizacjach jeśli nie tu na blogu, to na pewno na moim IG. Lakier hybrydowy wygląda przepięknie, mieni się tysiącem barw, nie byłam w stanie uchwycić tych kolorów lustrzanką. Zestaw pędzli w kolorze Gold - wyglądają bardzo luksusowo, końcówka zakończona jest dużym kryształem, super wykończenie. Zamówiłam również do zdjęć paznokci pierścionki w kolorze złota.
Jeśli chodzi o paletę cieni, to przyznam się, że troszkę poczułam rozczarowanie ponieważ nie sądziłam, że będą to cienie miniaturki, paleta jest na prawdę małych rozmiarów. W sumie z drugiej strony może to i dobrze, przynajmniej szybciej zużyję ją do końca. Jest w moich ulubionych kolorach.
Skorzystajcie z kodu:DLBF20 with 20% OFF:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

Jak Wam się podoba moje zamówienie? Wpadło Wam coś w oko?   

16 komentarzy:

  1. Te naklejki wpadły mi w oko.. chętnie je sobie zamówię. Bardzo udane zamówienie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jaka piekna paleta, kolory iście moje, choc kosmetyków tam nie kupuję, to ta mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw pierścionków najbardziej zwrócił moją uwagę, jest ich sporo i ciekawa jestem jak by wyglądał na palcach

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionki są cudne i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ciekawe zamówienie, bardzo różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezentują się naklejki, a te pierścionki też się na nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. sama myślę o zakupie frezarki, fajne zamówienie, też tam chętnie kupuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zamówienie :). Ja w sumie bardzo rzadko kupuję cokolwiek w tego typu miejscach, brakuje mi cierpliwości i nie lubię czekać na zamówienia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ta paleta wygląda na prawdę fajnie! jestem jej ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z tej marki palete cieni jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :) Szczególnie podobają mi się naklejki i pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne akcesoria, Dresslily do tej pory kojarzyło mi się z ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierścionki idealne do zdjęć :) Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda tam znalazłaś! ja właśnie ostatnio złożyłam tam zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta biżuteria i paletka najbardziej mi wpadły w oko!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger