sobota, listopada 23, 2019

FM World Polska - kosmetyki do makijażu.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka kosmetyków firmy FM World Polska, które miałam okazję poznać i przetestować. Poznacie moją opinię na ich temat, czy warto się nimi zainteresować i czy są warte kupna.
"Makijaż jest znany od starożytności. Pełni tak różne role, jak różna i zmienna jest kobieca natura. Jednym razem pozwala podkreślić urodę i dodać pewności siebie, drugim wykreować zupełnie nowy wizerunek, odpowiedni do nastroju i sytuacji. Za sprawą fantastycznych kosmetyków Federico Mahora makijaż zamienia się w zabawę, więc graj kolorami, eksperymentuj, pokaż swoją wielobarwną duszę."
FM World Polska
FM World Polska
FM World Polska
FM World Polska
Charakter: zuchwały, uzależniający Nuty zapachowe: Głowy: pomarańcza, grejpfrut, lukrecja Serca: róża, kwiat pomarańczy, konwalia, irys Bazy: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo Typ: kwiatowe Pojemność: 30 ml Zaperfumowanie: 20-30%
 
FM World Polska
FM World Polska
FM World Polska
Doskonale kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry. Gwarantuje nieskazitelny, młody i naturalny wygląd bez efektu maski. Dzięki lekkiej, płynnej konsystencji doskonale się rozprowadza. Zapobiega błyszczeniu skóry, zapewnia efekt miękkiego wykończenia, wywołuje natychmiastowy wizualny efekt liftingu odpowiedni dla wegetarian. 30ml
 
FM World Polska
FM World Polska
FM World PolskaFM World Polska
 DŁUGOTRWAŁA MATOWA POMADKA W PŁYNIE LONG-LASTING MATTE LIQUID LIPSTICK Perfekcyjny mat, który utrzymuje się na ustach przez wiele godzin. Ultralekka formuła nie tylko gwarantuje doskonałe, intensywnie matowe wykończenie, ale również nie obciąża ust, zapewniając wyjątkowe uczucie komfortu. Dzięki drogocennym, naturalnym składnikom, takim jak wosk pszczeli i olej z awokado, pomadka nie wysusza ust. Łatwa aplikacja i długotrwały kolor bez efektu sklejania, przesuszania i rozmazywania sprawią, że pokochasz ją od pierwszego użycia. • koniec z częstym poprawianiem makijażu – pomadka utrzymuje się na ustach aż do 6 godzin • wyjątkowy skład zapewnia intensywny, matowy kolor, który nie tylko nie wysusza ust, ale także pozostawia uczucie nawilżenia • dzięki precyzyjnemu aplikatorowi i jedwabistej konsystencji o przyjemnym zapachu malowanie ust zamieni się w prawdziwą przyjemność 6 ml
 Zacznę od tego, że recenzję tych kosmetyków podzielę na dwie części. W dzisiejszym poście przedstawię Wam perfumy damskie Pure 434, liftingujący podkład i matową pomadkę w płynie.
Makijaż wykonałam w całości tymi kosmetykami, które widzicie na zdjęciach. O cieniach, tuszu, eyelinerze i bazie pod cienie opowiem w kolejnym poście.
Pure 434 to perfumy o wysokim stężeniu olejków (20-30% zaperfumowania). Dlatego stąd już wiadomo, że zapach będzie bardzo trwały, utrzymuje się kilka godzin na skórze, a na szaliku, czy ubraniach jeszcze dłużej. To ciepłe, kwiatowe nuty, które idealnie komponują się z tą jesienną aurą, idealnie otulają swoimi ciepłymi i słodkimi akordami kwiatów i wanilii. Jesienią i zimą chętnie sięgam po takie zapachy, natomiast wiosną i latem stawiam na świeże i wodne, lekkie aromaty.
Podkład liftingujący w kolorze Classic Beige trafiłam idealnie. Jak widzicie na zdjęciu, jest dosyć rzadki i lejący. Obawiałam się, że przez to nie będzie dobrze kryjący, ale mile mnie zaskoczył swoją jakością, bardzo dobrze kryje przebarwienia i niedoskonałości cery. Nie tworzy smug, nie roluje na twarzy, jest na swoim miejscu, aż do demakijażu. Osoby mające cerę tłustą, lub mieszaną będą z niego bardzo zadowolone, ponieważ niweluje świecenie, czego bardzo nie lubimy.
Na koniec zostawiłam sobie wisienkę na torcie, czyli matową pomadkę w płynie, w pięknym i mocnym kolorze różu Taffy. Powiem Wam, że jest to sztos - jeśli lubicie matowe pomadki, a do tego potrzebujecie, żeby wasze usta były przez wiele godzin w nienagannym stanie, to koniecznie musicie ją mieć. Do wyboru są jeszcze inne odcienie. Szczerze mówiąc nie miałam jeszcze nigdy pomadki o takiej trwałości, mimo tego, że jadłam i piłam to pomadka była na swoim miejscu, bez ubytku przez calutki dzień. Dopiero wieczorem udało mi się ją zmyć płynem micelarnym.
Pomadka jest REWELACYJNA!
Ogólnie ujmując i podsumowując, jest to moje pierwsze spotkanie z kosmetykami firmy, produkty możecie zamówić klikając w ten link >> FM World  i jest ono bardzo, ale to bardzo udane. Ich trwałość i jakość jest na bardzo wysokim poziomie i jeśli jeszcze ich nie znacie, to warto się nimi zainteresować.
Dodam jeszcze, że możecie mieć możliwość rozwoju w tej firmie i stać się partnerem biznesowym. Jeśli kochacie kosmetyki, to  dodatkowo możecie również na nich zacząć zarabiać. 

Znacie tę firmę i ich kosmetyki? Który z nich wpadł Wam w oko? 

18 komentarzy:

  1. Fajnie ze sie z nimi polubilas, ten zapach przez obecnosc lukrecji bardzo mnie intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktów tej marki, ogólnie mało o niej słyszałam. Muszę bliżej zainteresować się tą marką

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka zdecydowanie najbardziej mnie zaciekawiła. Trwałość robi wrażenie i kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie znałam marki♥

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe spotkałam się jeszcze z ta marką, ale perfumy podobają mi się nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład bardzo mnie zainteresował. Nie mialam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie prezentują się te kosmetyki, najbardziej ciekawią mnie podkład i perfumy

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam marki i tych kosmetyków ale podkład podoba mi się bardzo! chętnie go sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki, ale pomadka mnie bardzo zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam, że ta marka ma świetną chemię do domu, jej kosmetyków jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedys uzywałam kosmetyków tej firmy... sprawdzały się, wiec może do nich wrócę...

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawił mnie podkład, ogólnie to cały zestaw ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tej marce
    Pomadka wpadła mi w oko ze wzgledu na swój soczysty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji poznać osobiście kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na razie na koreańskie się przerzuciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka ma bardzo ładny i soczysty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam całkiem podobny zestaw i właśnie dzisiaj o nim pisałam, mam jednak trochę inne odczucia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger