czwartek, listopada 28, 2019

NC NailsCompany - Time for Coffee, Sapphire i Milky White Top.

Hej!
Ostatnio częściej pojawiają się u mnie posty związane z paznokciami mam nadzieję, że one Wam się podobają i chętnie je czytacie.
Dzisiaj również pokażę dwa, przepiękne kolory z kolekcji NC Nails Company, zaproszę Was na kawę z kolorem "Time for Coffee" i cudowną, głęboką, gwieździstą noc z "Sapphire".
Zapraszam na post :)

NC NailsCompany

NC NailsCompany
NC NailsCompany
NC NailsCompany
Pędzel do pyłu
"Niesamowite, kolorowe, przepiękne! Takie właśnie są najnowsze pędzelki NC Nails Company! 
Pędzelek to idealny gadżet do każdego salonu. Pędzelek ma płaski dół dzięki czemu bardzo stabilnie stoi. Designerski wygląd tych pędzelków z całą pewnością zachwyci każdą klientkę… i stylistkę paznokci!"
Śliczny, puchaty i bardzo mięciutki pędzel. Nie tylko cieszy oko pięknym wyglądem, ale również usuwa wszelkie pyłki i zabrudzenia wykonywane podczas opracowywania paznokci i skórek wokół nich. Praca nim to czysta przyjemność :) Jest cudny, polecam.

Milky White Top
Milky White Top
"Milky White jest gęstym topem z warstwą dyspersyjną.Charakteryzuje go przede wszystkim delikatne krycie i unikalna pigmentacja, co gwarantuje subtelne, mlecznobiałe wykończenie każdej stylizacji. Znakomicie łączy elastyczność z wytrzymałością."
Mleczny top idealnie sprawdzi się przy delikatnych stylizacjach, gdy chcemy postawić na naturalność. Do frenczy, czy do mojego ulubionego babyboomera.
 
Sapphire
Sapphire
Sapphire
"Lakier hybrydowy Sapphire jest w kolorze granatu, lecz gdy przyjrzysz mu się dobrze, ukaże swą cudowną głębię. Zachwycą Cię niebiesko-fioletowe drobinki i przepadniesz bez reszty. Kto raz zdecyduje się na Sapphire, już na zawsze pozostanie mu wierny."
 Przepiękny, głęboki, granatowy z drobinkami zachwycił mnie gdy go tylko zobaczyłam. Kolor na żywo jest cudowny. Możemy nim stworzyć piękne, świąteczne, mikołajkowe stylizacje. Jak widać, ja również nie mogłam się już oprzeć i delikatnie ozdobiłam jeden paznokieć białym płatkiem śniegu.

Time for Coffee
Time for Coffee
Time for Coffee
"Czas na kawę!Brązowy lakier hybrydowy wygląda dobrze zarówno na krótkich, jak i długich paznokciach. Możesz połączyć ten wspaniały, brązowy lakier np. z białymi zdobieniami.
Dzięki pigmentacji o wysokim stopniu wystarczy wyłącznie JEDNA WARSTWA do pełnego krycia. Specjalnie wyprofilowany pędzelek, który jest lekko zaokrąglony, pozwala dojechać lakierem pod same skórki."
Zapraszam Was na kawę z przepięknym, brązowym kolorem. Powiem szczerze, że nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam za brązem. Jednak ten odcień na tyle mnie zachwycił, że zapragnęłam go mieć w swojej kolekcji i oczywiście tego wyboru nie żałuję. Ozdobiłam go bombką w kształcie serca. Zbliżający się grudzień, skutecznie nastraja do robinia takich stylizacji :) Jednak jest on na tyle piękny, że nawet solo, bez żadnych zdobień będzie przepięknie się prezentował.
Jestem zachwycona pigmentacją tych lakierów, wystarczy dosłownie jedna dobrze rozprowadzona warstwa i mamy pełne krycie. Uwielbiam te hybrydy. Super jakość za dobrą cenę.
Polecam Wam nową, przepiękną, jesienną kolekcję Metropolitan:

Dajcie znać, który z tych lakierów i stylizacja bardziej wpadła Wam w oko 1czy2?
Znacie lakiery hybrydowe tej firmy? 

21 komentarzy:

  1. jestem totalnie zauroczona granatowym mani|!!! w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Time for Coffee wygląda obłędnie, bardzo ładne, zadbane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie podobaja mi sie mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te lakiery i często ich używam. Kolorki wybrałaś rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piekne mani. Ten pędzel muszę sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne odcienie, lubie markę tych hybryd! Kochana Twoje mani są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten brąz naprawdę świetnie się prezentuje. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne paznokcie :) jestem zachwycona Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię lakiery tej marki, aktualnie testuje magnetyczne. Podoba mi się ten kawowy odcień

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło :). Dla mnie zdecydowanie 1 wygrywa, rzadko sięgam po brązy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te kolory sa tak bardzo moje! piękne masz pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  12. już bardzo dawno nie miałam lakierów hybrydowych tej marki, może na coś się skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale piękne kolorki wybrałaś, idealne na święta

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pazurki :)
    Ten pędzel do pyłu bardzo przyjemny dla oka:)

    Pozdrawiam,
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam lakierów hybrydowych, więc nie znam tej marki, ale ten brąz przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jejku jakie cudne zdobienie, jestem totalnie zauroczona śliczne kolory super połączenia<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zrobienia można wyczarować z tymi kolorami :D Jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz cudowne paznokcie - kształt idealny - o takich marzę :) Kolorki z tej kolekcji do mnie przemawiają, ale oczarował mnie pędzel - bajeczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie Ty masz piękne, długie paznokcie <3 A jeśli chodzi o lakiery, to kolor Sapphire bardzo mi sie podoba i chętnie bym go widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Markę znam :) Miło mi, że marka z mojego rodzinnego Zabrza, tak fajnie się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, ale oba kolory bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger