niedziela, listopada 24, 2019

MODELONES - Mini Poly Nail Gel Kit i Glitter Gel Nail Kit.

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją przesyłki, jaką otrzymałam ze sklepu Modelones. Sklep zajmuje się sprzedażą artykułów przeznaczonych do stylizacji paznokci. Ja otrzymałam mini zestaw poli żeli i zestaw sześciu glitterowych żeli do paznokci.
 Zapraszam na post.

Modelones

Mini Poly Nail Gel Kit
Mini Poly Nail Gel Kit
Mini Poly Nail Gel Kit
Mini Poly Nail Gel Kit
Mini Poly Nail Gel Kit

Na zdjęciu powyżej widzicie cały zestaw jaki znajduje się w tej uroczej, małej kosmetyczce. Mamy zestaw 4 poli żeli, czyli są to akrylo-żele, w różnych kolorach. Te kolory przedstawiłam na paznokciach, które nimi przedłużyłam. Od małego palca idą numerami 08, 09, 10 i 11. Wszystkie bardzo dobrze się nakładają, jednak mnie najbardziej do gustu przypadł ten mleczno różowy na środkowym palcu, bo z nim mogę stworzyć babyboomera wraz z białym. Do tego zestawu dołączony jest składany pędzelek, silk liquid, top, baza, specjalne formy ze znacznikami i mały pilniczek.
Ja po prostu uwielbiam przedłużać paznokcie tym sposobem, trwa to dosłownie chwilę, ponieważ te akrylo-żele są bardzo gęste, nie spływają na boki i można od razu zrobić wszystkie paznokcie. Nie cierpię bawić się w podkładanie szablonów, wycinanie, podcinanie, zawsze długo mi to schodzi. To rozwiązanie jest dla mnie idealne. Jeśli ktoś nie chce używać tych form, może użyć tradycyjnych szablonów jakie używa się do żelu i w ten sposób przedłużyć. Bardzo fajną zaletą jest to, że wkładając do lampy, nie czujemy żadnego dyskomfortu, czy pieczenia. Do tego są bardzo wytrzymałe.

Glitter Gel Nail Kit
Glitter Gel Nail Kit
Modelones
Modelones
Glitter Gel Nail Kit
Glitter Gel Nail Kit
Glitter Gel Nail Kit

Tutaj mamy zestaw 6 glitterowych żeli. Jeśli ktoś lubi błyszczeć, to ta propozycja jest właśnie dla Was. Kolory to, dwa odcienie złota, srebro, róż, czarny i niebieski. Do tego zestawu dołączony był również taki sam składany pędzelek. Na żywo paznokcie mienią się jak diamenty. Te żele robią na prawdę duże wrażenie :)
 Zastosowań jest kilka, możemy je nakładać tak jak ja to pokazałam na zdjęciach, czyli każdy kolor na innym paznokciu, możemy użyć jeden kolor na wszystkich, pokryć same końcówki, mieszać i łączyć kolory ze sobą. Możliwości jest wiele i tylko od Waszej fantazji zależy, co z nich stworzycie. Ja uwielbiam taki błysk, żele są bajeczne. Dodam, że jakość zarówno poli żeli, jak i tych glitterowych jest bardzo dobra i warta zakupu.

Dajcie znać, czy Wam się podobają takie błyszczące paznokcie? Przedłużacie paznokcie tym systemem?

17 komentarzy:

  1. Czasem przedłużam paznokcie, te brokatowe w twoim wykonaniu wyglądają bosko po prostu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przedłużam sobie paznokci, lubię swoje naturalne. Ciekawa jestem czy bym sobie poradziła z takim zestawem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam żele, jestem z nich bardzo zadowolona tym bardzie że swoje mam bardzo kruche.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne pazurki Ci wyszły, błyskotki idealne na karnawał

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj te gliterowe żele świetne, idealne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jej ale podoba ją mi sie te zdobienia, idealne na zbliżający się sylwester czy karnawał!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przedłużam paznokci, mam hybrydę na naturalnej płytce. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie z tymi zelami wyglądają obłędnie, ja kocham taki błysk i gdy coś się dzieje, fajna przesyłka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki genialny zestaw! Ten żel do przedłużania mnie ciekawi. Ale te brokatowe paznokcie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw i efekt jaki dzięki nim uzyskałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zestawy, mnie by sie nie przydaly gdyz po pierwsze nie jestem stylistka paznokci a po drugie nie nosze hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem wielką fanką błyszczących paznokci ;) Bardzo lubię wszelkie brokaty i żele. Sama jednak nigdy nie przedłużałam paznokci - nie mam do tego ręki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Od pewnego czasu bardzo kuszą mnie takie zestawy i chciałabym mieć możliwość je przetestować przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podeślę wpis przyjaciółce. Ona jest fanką takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładne paznokcie Ci wyszły :) Marzy mi się tak długość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mój boże, jaki zjawiskowy mani! Aż sobie pozwoliłam zapisać jako inspo na nowe pazurki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger