piątek, listopada 08, 2019

DressLily zamówienie - sweterek, legginsy i sukienka.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nie wiem, czy Wy też macie takie wrażenie, ale wydaje mi się że przesyłki ze sklepu DressLily idą teraz znacznie szybciej? Moje przesyłki ostatnio doszły w dwa tygodnie. Jednak przeglądając asortyment tego sklepu odnoszę wrażenie, że jest bardzo okrojony nie jest na pewno tak bogaty jak np. w zeszłym roku. Nie wiem czym to jest spowodowane, jeśli Wy wiecie to podzielcie się tym w komentarzu :)
Tym razem zamówiłam różowy sweterek, białą sukienkę i czarne legginsy.

DressLily

DressLily
DressLily
DressLily
DressLilyDressLily

Przyznam szczerze, że zarówno sukienkę jak i legginsy zamówiłam za duże, następnym razem muszę zwrócić większą uwagę na rozmiary. Jakościowo te wszystkie rzeczy są bardzo dobre. Sweterek okazał się bardzo milutki w dotyku, mam ochotę zamówić jeszcze w jakimś innym kolorze, jest świetny.
Sukienka jest elegancka, z koronkową wstawką, myślę że będzie idealna na kolację wigilijną. Legginsy spokojnie o numer, bądź dwa są za duże, nie są opięte jak być powinny, ale wykorzystam je jako spodnie ;)
Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało z mojego zamówienia?
Poniżej macie kod zniżkowy GBJKNO na aż 20% warto skorzystać robiąc zakupy w tym sklepie.

DresslilysChristmas Inspiration:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Free Shipping for orders over $45.00 

20% unlimited Discount code: GBJKNO

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten sweterek, na jesień i zimę idealny. Co do sukienki słabo ja widać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w białej sukience. DressLily maja super ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek i legginsy bardzo mi się podobają :) Szkoda tylko, że nie trafiłaś z rozmiarami, ale tak to już czasem bywa z zakupami online ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka prezentuje się elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leginsy i seterek to moje klimaty, pieknie w nich wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. w leginsach czuję się najlepiej chodząc po domu. fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka wygląda na bardzo elegancka. Fajnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze sukienka w czarno białych zdjęciach, ale sweterek bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. super przesyłka, zwłaszcza sukienka wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten sweter, jeszcze w tamtym roku zamówiłam. Uwielbiam go. Cudownie wyglądasz,

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek fajnie na tobie leży :) Sama bym chętnie w nim chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten sweterek ale szary. natychmiast stał sie moim ulubieńcem!

    OdpowiedzUsuń
  13. spodobał mi się ten sweterek, pasowałby do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest świetny. Chętnie sobie taki zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek bardzo fajny, sukienka też pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta twoja sukienka od razu wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger