poniedziałek, listopada 18, 2019

"Poza kontrolą" Kathryn Croft. Wydawnictwo Burda Książki.

"Poza kontrolą" Kathryn Croft. Wydawnictwo Burda Książki.
 Będę tutaj cały czas. Nic nie możesz na to poradzić.
Gdy Callie wychodzi za mąż za Jamesa, wdowca z dwójką dzieci, jest przekonana, że jej marzenie o założeniu rodziny wreszcie się spełniło. Nawet nie podejrzewa, że za kilka miesięcy zostanie aresztowana pod zarzutem morderstwa…
Kobieta z nadzieją patrzy w przyszłość, jednak w domu Harwellów nie układa się dobrze. Synowie Jamesa nie akceptują macochy i robią wszystko, by zamienić jej życie w piekło, a sama Callie ukrywa przed mężem coraz więcej sekretów, które zagrażają ich małżeństwu.
Gdy sytuacja wymyka się spod kontroli, uruchamiając ciąg niepokojących wydarzeń, Callie zaczyna się zastanawiać, czy aby na pewno jest tą samą osobą, za jaką się uważa…
Autor: Kathryn Croft
Okładka: miękka
Format: 145x205
Ilość stron: 386
Premiera: 16.10.2019r.

"Poza kontrolą" Kathryn Croft. Wydawnictwo Burda Książki.
"Poza kontrolą" Kathryn Croft. Wydawnictwo Burda Książki.
"Poza kontrolą" - pierwsza książka i moje pierwsze spotkanie z tą autorką, dodam że bardzo udane. Książkę bardzo dobrze i szybko się czyta. Potrafi wciągnąć czytelnika w swój świat. Podoba mi się dwutorowość, to że autorka wprowadza nas w losy bohaterów w dwóch czasach, które się przeplatają - nasza bohaterka opowiada całą swoją historię podczas przesłuchania....
Naszą główną bohaterką jest Callie, młoda kobieta, która wyszła ponownie za mąż. Pierwsze małżeństwo rozpadło się po śmierci dziecka, trauma, cierpienie, niezrozumienie spowodowało to, że nie potrafili się dogadać i zrozumieć. 
Ona pragnie za wszelką cenę być matką. Wychodzi za mąż za dużo starszego mężczyznę, który ma już dwójkę swoich dzieci z poprzedniego małżeństwa. Jednak chłopcy nie tolerują wybranki swojego ojca, na każdym kroku "umilają jej życie". Notorycznie kłamią i wymyślają dziwne historie, aby pokazać jak złą matką jest Callie. Ona w żaden sposób nie potrafi do nich dotrzeć. Chłopcy doprowadzają ją do rozpaczy. Nie potrafi zrozumieć dlaczego. Oczywiście wie, że bardzo tęsknią za swoją matką, która zmarła, ale przecież ona tak bardzo się stara...
Po pewnym czasie kobieta poznaje najlepszego przyjaciela jednego z synów i z czasem cała sytuacja bardzo się komplikuje. Romans z nieletnim?
Na dodatek po sześciu latach trafia przypadkiem na swojego byłego męża, czy może z tego wyjść coś dobrego?
Jest jeszcze osoba jej ojca, który jest chory na schizofrenię, ona tak bardzo się boi, że ją spotka to samo...
Dokładnie czujemy przez kartki książki, każdy jej ból i strach, to jak bardzo chce być kochana i akceptowana... jak bardzo jest zagubiona, niezrozumiana, żyjąca w swoim świecie. To wołanie o pomoc! Ale nikt jej nie słyszy, wszystko jest schowane w jej głowie.
Być może gdyby ufała swojemu mężowi, mówiła o swoich obawach i całej trudnej sytuacji z jego synami, może nie doszłoby do tego wszystkiego co się w końcu stało... kto zabił i kogo?
Czy takiego zakończenia się spodziewamy czytając tę książkę? Zapewne zakończenie tej historii jest zaskakujące, dlatego warto ją przeczytać i samemu się o nim przekonać.
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu  Burda Książki.
   
http://www.burdaksiazki.pl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 komentarzy:

  1. Fabuła idealna na film, który chętnie bym obejrzała. Zwroty akcji i przeplatanie się historii ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  2. to na pewno nie jest łatwa lektura,ja się zawsze bardzo wczuwam w losy bohaterów

    OdpowiedzUsuń
  3. oo wkręciłaś mnie chętnie ją kiedyś przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zaintrygowałaś mnie tą książką, fabuła wydaje się być mega wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta książka wkręciłaby mnie na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nie potrafię się na niczym skupić i nie czytam. Muszę odpocząć i wtedy wrócę ze zdwojoną siłą do czytania i być może sięgnę po tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze to zakończenie bardzo kusi, jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. O mimio ze nie jest to moj gatunek to bardzo zaciekawilas mnie losami Callie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię jak książki mnie odprężają, takich nie czytam

    OdpowiedzUsuń
  10. KSiążka wydaje się być wciągająca :)
    Ja niestety nie mam ostatnio czasu na czytanie, a bardzo żałuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o książce, ale nie czytałam jej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka zapowiada się ciekawie. Wyciągnę ja na moją listę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że książka wciągnęłaby mnie bez końca. Lubię takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham thrillery. Ten niedawno skończyłam czytać i wprost nie mogłam się od niego oderwać, warto

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na tę książkę... dziwne, że wcześniej nie wpadła w moje oko...

    OdpowiedzUsuń
  16. To jakaś psychologiczna książka? Czy thriller psychologiczny? Bo zastanawiam się nad nią

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabuła idealna na jakiś film, Kto wie może kiedyś powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ją zapisaną na liście już i chętnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger