środa, listopada 13, 2019

PC FACE GOLD 24 K EFEKT GŁADKIEJ SKÓRY - Perfect Coll.

Witajcie Kochani!
Myślę, że im człowiek jest starszy, im częściej spogląda w lustro i widzi upływający zbyt szybko czas w postaci zmarszczek, wiotkiej, już nie napiętej skóry jak jeszcze kilka lat wstecz - zaczynamy szukać ratunku w kosmetykach, masażach, zabiegach odmładzających i tym podobnych rzeczach. Nie ukrywam, że i ja nie jestem tutaj wyjątkiem i też w taki sposób się wspomagam, by jak najdłużej tę uciekającą młodość zachować.
Tym razem sięgnęłam po masażer firmy PerfectColl.
Zapraszam na post.

PerfectColl

PerfectColl
PerfectColl
PerfectCollPerfectColl
"Urządzenie PC FACE GOLD 24 K jest wyposażone w system wibracji, która stymuluje głębsze warstwy skóry, przyczyniając się do poprawy jej ukrwienia, jędrności i elastyczności . Dzięki wibracjom dochodzi do zjawiska zwiększonej proliferacji fibroblastów. Produkowane są nowe włókna kolagenowe i elastynowe, co zapewnia skórze jędrność i sprężystość. Efektem jest młodszy i zdrowszy wygląd twojej skóry. Procesy te zawdzięczamy „właściwości regeneracyjnej” złota.
Czyste jony złota są również nazywane aktywnym złotem. Jony złota mogą być wchłaniane przez skórę wraz z kosmetykiem.
Regularne stosowanie PC FACE GOLD 24 K zapewnia głębokie odżywienie  i jej rozświetlenie skóry. Cera jest wyraźnie rozjaśniona i pełna blasku."

 Masażer cały jest w kolorze złota. Jeśli chodzi o jego wielkość, to można go przyrównać do grubego długopisu. A jeśli chodzi o kwestie techniczne, to musimy dokupić jedną baterię/paluszka, żeby nasz masażer mógł zacząć działać. Odkręcamy końcówkę, wkładamy baterię i zakręcamy. Przekręcamy końcówkę w stronę On/Off kiedy chcemy włączyć, lub wyłączyć (od spodu jest na rysunku pokazane). Po włączeniu, włączają się wibracje, które będziemy bardziej słyszeć, niż widzieć. Drgania wysyła nam ta podłużna część/główka, którą masujemy części twarzy, czyli tam gdzie chcemy pozbyć się zmarszczek, wyszczuplić, wygładzić, czy naszą skórę twarzy, szyi ujędrnić.
Najlepiej stosować taki masaż na serum, żeby nasza skóra nie była sucha, wtedy masażer lepiej się po niej "ślizga". Codziennie powinno się go wykonywać 10minut.
Myślę, że kiedy chcemy widzieć efekty, musimy być systematyczni w tych zabiegać i stosować je regularnie. Ja dopiero zaczęłam i jestem dobrej myśli, że po jakimś czasie zauważę pozytywne zmiany w skórze mojej twarzy. Postaram się za jakiś czas wrócić do tego posta z editem, by Wam powiedzieć, czy się sprawdził, czy takie masaże działają i czy warto się na takie urządzenia kusić. Na dzień dzisiejszy jestem tym urządzeniem bardzo podekscytowana i bardzo liczę na efekty i zmiany takie, które obiecuje nam producent tego urządzenia.

A jak Wy podchodzicie do takich urządzeń? Stosujecie takie masażery? Widzicie zmiany po ich stosowaniu?

16 komentarzy:

  1. Oj kusi mnie ten massager, bylam ciekawa jakie daje efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze ależ on się prezentuję ! już sam wygląd mnie zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  3. on wygląda prześwietnie:D jak milion dolców :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale on się prezentuje - mega luksusowo. Od razu chce się go użyć. Ja mam roller jadeitowy i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy miałabym cierpliwość do masowania twarzy przez 10 min. ale czego się nie robi dla zachowania młodego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś podobne urządzenie, ale jakoś nie miałam czasu by go używać. To wygląda niesamowicie elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo luksusowo i bardzo zachęcająco :) Jestem niesamowicie ciekawa efektów stosowania takiego masażera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaję się na ten produkt, ale wciąż jeszcze nie poczyniłam zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o takich urządzeniach, jednak jeszcze nigdy nie stosowałam masażera

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny masażer ale z innej firmy i świetnie ujędrnia zwłaszcza okolice oczu

    OdpowiedzUsuń
  11. ten masażer jest świetny, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mialam takie masazera, bardzo mnie zainteresowałas. Muszę po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie warto wypróbować. Ja codziennie masuję twarz ale po prostu palcami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten masażer... właśnie jakiegoś szukam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobny masażer. Kupiłam w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger