sobota, grudnia 14, 2019

AVA ReVival - Biologiczna odnowa, cofnij czas!

Hej!
Witajcie Kochani :)
Już tylko tydzień z małym haczykiem został nam do najpiękniejszych świąt, zaraz będziemy składać sobie życzenia, część z nas będzie wyjeżdżać do rodzin, inni będą czekać na gości.
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam ten przedświąteczny czas, tę muzykę w radiu ze świątecznymi piosenkami, ten nastrój, zapachy itd.
Ale dzisiaj nie o tym, chyba za bardzo się rozmarzyłam ;)
Dzisiaj będzie post o serii kosmetyków ReVival, jest to nowość  firmy AVA.
Ta seria pozwoli nam choć na chwilę zatrzymać czas, czas starzenia naszej skóry.
Zapraszam na post.

AVA ReVival

AVA ReVival
AVA ReVival
AVA ReVival
Intensywnie odmładzające serum do twarzy skutecznie walczy z oznakami starzenia. Nowoczesna formuła Intensive zawiera kompleks liposomów kolagenowych oraz odmładzający tripeptyd, który stymuluje skórę do aktywnej odnowy biologicznej. Eliminuje kumulowanie się białek pro starzeniowych. Remodeluje owal twarzy, wygładza zmarszczki mimiczne i zapobiega powstawaniu nowych. Kolagen zamknięty w mikroliposomach silnie wiąże wodę w naskórku i pozostawia skórę jędrną, zregenerowaną
i
nawilżoną. Wraz z tripeptydem wnikają w głąb naskórka, efektywnie działając w miejscu powstawania zmarszczek.
Bogaty w kwasy AHA ekstrakt z kiwi przyspiesza regeneracje oraz poprawia koloryt skóry.

AVA ReVival
AVA ReVival
Aktywnie wygładzający krem pod oczy na bazie formuły ProEye. Kompleks liposomalny witaminy C i kolagenu wnikając w głębokie warstwy naskórka zapewnia intensywne odżywienie regenerację i nawilżenie. Tripeptyd odmładzający redukuje zmarszczki mimiczne, wygładza i ujędrnia naskórek. Naturalne oleje delikatnie natłuszczają wrażliwą skórę pod oczami zapewniając równowagę lipidową.
Skóra wokół oczu staje się elastyczna i gładka, zmarszczki zostają zredukowane.

AVA ReVival
AVA ReVival
Silnie nawilżający krem do twarzy i szyi.  Pionierska formuła kompleksu czynnika nawilżającego i odmładzającego tripeptydu pobudza skórę do biologicznej odnowy i redukcji procesu starzenia. Substancja nawilżająca zatrzymuje wodę  w naskórku, zapewniając mu jędrność  i elastyczność. Tripeptyd wygładza zmarszczki mimiczne i zapobiega powstawaniu nowych, zapewnia efekt remodelingu owalu twarzy.
Działanie nawilżające intensyfikuje kwas hialuronowy –  tworzy film ochronny i zabezpiecza przed  parowaniem wody w naskórku.
 

Innowacyjna formuła kompleksu ciekłokrystalicznych ceramidów i odmładzającego tripeptydu stymuluje skórę do biologicznej odnowy i odmłodzenia. Ceramidy, dzięki swojej unikalnej budowie, wnikają w warstwę naskórka przywracając odpowiedni poziom jędrności, elastyczności i nawilżenia. Regulują przenikanie substancji odżywczych przez skórę, wygładzają zmarszczki. Tripeptyd stymuluje produkcję kolagenu  i elastyny. Remodeluje owal twarzy, wygładza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych.
Działanie odżywcze intensyfikują oleje i masła roślinne z: orzechów drzewa masłowego, makadamia i słodkich migdałów, bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe Ω 3 i 6 oraz witaminy A i E. 
 
AVA ReVival
AVA ReVival

Krem do twarzy i szyi dla skóry dojrzałej. Nowatorska formuła kompleksu roślinnych komórek macierzystych i odmładzającego tripeptydu aktywnie przeciwdziała procesowi starzenia. Komórki macierzyste wzmacniają odnowę skóry, przyspieszają jej regenerację, poprawiają jędrność i elastyczność. Intensyfikują syntezę kolagenu i elastyny. Tripeptyd hamuje produkcję destrukcyjnych enzymów przyspieszających starzenie, redukuje zmarszczki, wygładza skórę, poprawia owal twarzy.
Działanie regeneracyjne kremu wzmacnia olej arganowy, regenerujący płaszcz hydro-lipidowy olej z pestek winogron oraz odmładzająca witamina E.

Zacznę od tego, że każdy z tych kosmetyków zamknięty jest w szklanym opakowaniu. Cała seria ReVival ma identyczną szatę graficzną. Jak dla mnie bardzo przyjemna dla oka, uwielbiam taki minimalizm na opakowaniach, są tylko napisy, logo firmy i jaki to jest krem, czy serum.
Jak widać na zdjęciu, a zacznę od kremu pod oczy, ma biały kolor, leciutką, trochę jakby wodnistą konsystencję, przez co bardzo płynnie sunie po delikatnej skórze pod oczami. Bardzo dobrze nawilża suchą, bardzo cieniutką strefę naszej twarzy. Nie podrażnia i nie zapycha, nie powoduje łzawienia oczu.
Serum jest żelowej i tutaj również jakby wodnistej konsystencji. Bardzo dobrze nawilża i wygładza skórę twarzy i przygotowuje do dalszych czynności pielęgnacyjnych.
Jeśli chodzi o kremy: głęboko odżywczy, silnie nawilżający i aktywnie regenerujący, to wszystkie są białego koloru i mają podobną konsystencję, wszystkie są pół żelowe. Wszystkie te produkty mają prawie identyczny zapach. Zapach jest bardzo ładny, jakby kwiatowo-owocowy. Na prawdę używa się ich z czystą przyjemnością. W działaniu kremów nie zauważyłam zbytniej różnicy, one wszystkie świetnie nawilżają na wiele godzin. Możemy ich używać zarówno na dzień jak i na noc. Ja używam ich naprzemiennie, ale z każdego jestem bardzo zadowolona. Moja skóra bardzo się z tą serią polubiła. Na pewno jest bardziej nawilżona, mniej przez to przesuszona, bardziej wygładzona i jędrniejsza. Cieszy mnie fakt, że żaden z tych kosmetyków się nie roluje, współgra z kosmetykami do makijażu, nie zapycha, nie wyskakują po nich żadne niespodzianki.
Z całego serca polecam Wam tę świetną serię, jest to bardzo udana nowość tej firmy. 
Kolejna seria, która mnie nie zawiodła i coś czuję, że chyba każda z tej firmy będzie rewelacyjna, i dobrze, ja się z tego bardzo cieszę. 

Znacie kosmetyki firmy AVA? Poznałyście już serię ReVival?

15 komentarzy:

  1. Nie znam marki, ale duzo o niej czytalam i mam ja w planach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, nawilżenie na wiele godzin to zdecydowanie to co moja buzia lubi! Zwłaszcza o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej marki, a szkoda ! będę musiała to zmienić bo z tego co widze kosmetyki idealne do mojej skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji poznania tych kosemtyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie kosmetyki z tej firmy :) juz mi sie konczy seria z witamina C :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta seria od dłuższego czasu. Po twojej recenzji zdecyduje się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi super, aby cofnąć czas

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że znów u Ciebie ciekawa seria kosmetyków do twarzy :) Dawno nie sięgałam po kosmetyki marki Ava ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię kosmetyki Ava, teraz poznaję bliżej serię z Bio algami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sam opis właściwości i efektów działania tych kosmetyków sprawia, że mam wielką ochotę je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się konsystencje więc chętnie się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki firmy AVA miałam, ale dość dawno i chętnie zapoznam się z ich nowościami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem pod oczy bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa tej serii kosmetyków. Moja mama na pewno byłaby nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger