wtorek, grudnia 10, 2019

CUCCIO Dip System - Zestaw startowy. Manicure tytanowy.

Hej!
Witajcie Kochani :)
W dzisiejszym poście będę chciała przybliżyć Wam metodę stylizacji paznokci, czyli Dip System firmy Cuccio. Jest to najszybsza metoda stylizacji, która wzmacnia paznokcie, są one mocne, twarde, a wyglądają jak hybryda. Pokażę co taki zestaw zawiera i opiszę jak krok po kroku wykonać stylizację.
Zapraszam na post :)

CUCCIO Dip System

CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
Zestaw Dip System zawiera:
* Primer 14 ml Polish Nail Primer (Step 1)
* Baza i żel 14 ml Polish Nail Base & Top Gel (Step 2 & 4)
* Żel dip 14 ml Polish Layering Gel (Step 3)
* Aktywator 14 ml Polish Gel Activator (Step 5)
* Płyn 14 ml Polish Brush Cleaner (Step 6)
* Oliwka 14 ml Milk & Honey Cuticle Oil (Step 7)
* Puder 14 g (0.5oz) Passionate Pink Powder
* Puder 14 g (0.5oz) French Pink Powder
* Puder 14 g (0.5oz) Clear Powder
* Puder 14 g (0.5oz) White Powder
* Puder 14 g (0.5oz) Silver With Mica
* Wanienka 3 szt.  Dipping Trays
System ten jest niezwykle szybki i łatwy w aplikacji.
Przy jego pomocy możemy stworzyć twarde, piękne i naturalnie wyglądające paznokcie.
 Mocne paznokcie bez żelu, bez liquidu, bez lampy!

Aplikacja krok-po-kroku:
Krok 1: Przed rozpoczęciem zabiegu, zdezynfekuj swoje dłonie i dłonie klientki płynem Sani Spray#527/#528 lub żelem antybakteryjnym
Krok 2: Przygotuj paznokcie: Korzystając z usuwacza skórek #222 delikatnie odepchnij naskórek, odtłuść płytkę Sani Spray #527/#528. Następnie blokiem wygładzającym (gradacja 300) zmatuj płytkę.
Krok 3: Nadaj paznokciom pożądany kształt za pomocą pilnika 240/240.
Krok 4: Usunąć nadmiar pyłu/zanieczyszczeń z płytki paznokcia za pomocą czystego wacika/szczoteczki. (W przypadku stosowania na naturalną płytkę paznokcia bez końcówki french, przejdź do kroku 8).
Krok 5: Przytnij i ukształtuj naturalne paznokcie pod tips. Wybierz styl końcówki paznokci oraz rozmiar, który najlepiej pasuje do kształtu naturalnej płytki paznokcia. Na końcówkę tipsa, stosuje się niewielką ilość kleju. Trzymając końcówkę pod kątem 45 °, naciśnij końcówką do wolnego brzegu paznokcia.
Krok 6: Korzystając z pilnika 180-gradacja, delikatnie opiłuj końcówkę do naturalnych paznokci, następnie należy zmatowić całą powierzchnię paznokci.
Krok 7: Za pomocą gilotyny do cięcia tipsów, ustal pożądaną długość. Opiłuj płytkę paznokcia.
Krok 8: Do wszystkich paznokci użyj Nail Primer (Nr 1)
Krok 9: Zastosuj do paznokci Base & Top Gel (Nr 2 + 4) jako warstwy bazowej. Następnie zamocz paznokieć w pudrze (kolor do wyboru).
Krok 10: Nałóż Layering Gel Dip (Nr 3) na warstwę pudru i zanurz w tym samym kolorze. Wyczyść pędzelek za pomocą specjalistycznego płynu Brush Celaner (Nr 6). Opcjonalnie można powtórzyć ten krok w zależności od intensywności kolorów.
Krok 11: Zastosuj nawierzchniowy Top Gel (Nr 2 + 4) i zanurz paznokieć w puderze DIP clear. Wyczyść pędzelek za pomocą specjalistycznego płynu Brush Celaner (Nr 6).
Krok 12: Ponownie zastosuj Nail Base & Top Gel (Nr 2+4) i pozostaw do wyschnięcia na kilka sekund przed przejściem do kroku 6.
Krok 13: Nałóż Gel Activator (Nr 5) na całej powierzchni paznokcia. Pozostaw do wyschnięcia.
Krok 14: Opiłuj płytkę paznokcia pilnikiem gradacji 180 oraz wyrównaj powierzchnię białym blokiem/lub złotym blokiem. Jeśli chcesz, możesz wypolerować na wysoki połysk płytkę paznokcia za pomocą Milk & Honey Cuticle Oil (Nr 7) lub nałóż Nail Base & Top Gel (Nr 2+4) lub High gloss top coat
Krok 15: Nałóż odżywkę na skórki wokół paznokci

Jak widzicie zestaw zawiera wszystko to, co jest nam potrzebne do wykonania całej stylizacji metodą Dip System (zwany również manicure tytanowy). Wszystkie płyny mamy oznaczone numerami, a to ułatwi nam dobór odpowiedniego preparatu w odpowiedniej kolejności. Nie sposób się pomylić. Do zestawu dołączone są trzy wanienki, do których możemy przesypać sobie pudry. Bardzo wygodne są przy wykonywaniu frencza. Powyżej całość jest opisana jak krok po kroku wykonać takie mani.
Dzisiaj pokazałam Wam całą zawartość tego zestawu startowego i kolory, które wybrałam. W kolejnym poście pokażę jak te kolory wyglądają na paznokciach.
W tym systemie bardzo fajne jest to, że nie używamy lampy do utwardzania, dlatego wykonanie całej stylizacji jest dużo szybsze, ale i zdrowsze. Nasze dłonie nie są dodatkowo niszczone przez światło z lamp UV.
Uważam, że warto zainteresować się systemem Dip, szczególnie wtedy jeśli chcesz wybrać dla siebie zdrowszą alternatywę, ale też kiedy masz słabą, łamliwą płytkę paznokci, albo nie trzymają się na niej hybrydy. Paznokcie są dużo mocniejsze, wzbogacone witaminami, trwałe i odbudowane.
U nas manicure tytanowy jest jeszcze mało znany, natomiast w USA (skąd do nas ta metoda dotarła) znany jest już od 20lat. W Polsce jest jeszcze niewiele salonów stylizacji paznokci, w których wykonają nam usługę manicure tytanowy.
Mam nadzieję, że zainteresowałam Was czymś nowym, innowacyjnym, czymś co być może jest dla Was nowością i pierwszy raz o tej metodzie stylizacji paznokci słyszycie.
Obecnie trwa promocja na ten zestaw startowy, nie tylko otrzymacie go w niższej cenie, ale dodatkowo mamy możliwość wybrać trzy dowolne pudry GRATIS! Wybrane kolory należy wpisać przy zamówieniu.  Zamówić możemy >> TUTAJ.

Dajcie znać, czy znacie tę metodę stylizacji paznokci?  

20 komentarzy:

  1. Ale fajnie wyglada, polece mojej przyjaciolce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam w ten sposób wykonanego mani. Brzmi ciekawie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie w piątek idę robić pazury i się zastanawiam czy zrobić tytanowe czy żelowe jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje paznokcie są kruche i słabo się trzyma na nich hybryda ale raczej nie dałabym rady samodzielnie zrobić manicure tytanowego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej metodzie robienia paznokci, a tutaj mogłam się bardziej zagłębić w tym temacie. Super to opisałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście słyszałam, ale sama nie miałam okazji spróbować. Fajny zestaw i fajnie to wszystko rozpisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz nie mogę się doczekać jak lakiery będą wyglądac na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Manicure tytanowy to dla mnie zupełna nowość. Kolor 5509 fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawi mi jak dałabym radę z tego typu manicurem, może kiedyś się skuszę!póki co mogę podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne odcienie i ten błysk, coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam co nieco na temat tego manicure, ale jeszcze nie miałam z nim do czynienia. Dlatego jestem bardzo ciekawa efektów, na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zestawy to zawsze fajna opcja :) ladne kolory sa zawarte

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow mega jest ten zestaw. Chyba się na taki skuszę, bo mani tytanowy kusi mnie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie miałam manicure tytanowego, ale słyszałam, że to trwały sposób stylizacji paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam jeszcze tytanowego manicure - jednak bardzo się nim ostatnio interesuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze takiego manicure. Ale może się kiedyś zdecyduję. : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja robię tylko hybrydy i raczej to się na razie nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tej metodzie już słyszałam. Może kiedyś zrobię tak paznokcie. Jestem ciekawa czy paznokcie dłużej wytrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam tytanowego manicuru, a wygląda nieziemsko. Muszę dowiedzieć się jak uzyskać tak fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny, uważajcie przy robieniu paznokci tytanowych na skład w pudrach, ponieważ dość często jest to zwykła ściema i jest to proszek akrylowy. Puder tytanowy powinien na pierwszym miejscu w składzie zawierać dwutlenek tytanu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger