środa, grudnia 18, 2019

NC NAILS COMPANY, Akcesoria.

Hej!
Witajcie Kochani :) Większości z Was - tych którzy odwiedzają i czytają mojego bloga, znana jest firma NC Nails Company, która specjalizuje się w produktach do stylizacji paznokci. Lakiery hybrydowe, które posiadam w swojej kolekcji są bardzo dobrej jakości. Tym razem zdecydowałam się na kilka produktów z działu akcesoria. Zaraz pokażę Wam i zobaczycie co zamówiłam.
NC Nails Company
Metalowy piórnik do mieszania produktów.
Możesz w nim przechowywać wymieszane produkty takie jak pigmenty, żele, hybrydy itp.
Nie musisz się martwić, że coś się im stanie – piórnik jest zamykany, dzięki czemu nie wlecą Ci do produktów paproszki i kurz. 

Piórnik metalowy posiada grawer z logo NC Nails Company International.

Kamienna paleta nail art
Eleganckie, designerskie, trwałe — takie są paletki do zdjęć NC Nails Company International!
 Malujesz piękne zdobienia na tipsach, ale nie wiesz, jak je stylowo zaprezentować na zdjęciu? Koniec przyklejania tipsów do pędzelka! Z pomocą przychodzą aż TRZY paletki do zdjęć!
 Wszystkie paletki do zdjęć posiadają subtelne złote zdobienie, które wyznacza nam powierzchnię do zdjęć. Kolor paletki możesz dopasować do pory roku lub innych preferencji.
Paletki wykonane są z żywicy, którą w łatwy sposób można wyczyścić. Dostępne w 3 kolorach: biały, różowy i niebieski.
Kalendarz 2020r.
Kalendarz 2020r.
Kalendarz 2020r.
Niesamowity, przepiękny, stylowy….  to nie wszystko!
Idealny dla każdej stylistki! Zapisujesz na kolejną wizytę za trzy tygodnie? Nie musisz przewracać 11 kartek… wystarczy przerzucić tylko trzy! 
Kalendarz jest piękny, ozdobiony przepięknymi kwiatami!
Posiada z tyłu przepiękny napis “IT WAS A GOOD YEAR” 


Cyrkonie Crystal Dreams
Cyrkonie Crystal Dreams
Cyrkonie Crystal Dreams 100 sztuk
Cyrkonie CRYSTAL DREAMS charakteryzują się trwałością, połyskiem i wysoką jakością.

 
Do zdobienia wykorzystałam cyrkonię i kamień do zdjęć.
Zacznę od piórnika, jest pięknie wykonany, z logo firmy NC zamówiłam go z myślą o moich zdobieniach, które wykonuję a szczerze mówiąc nie miałam gdzie mieszać kolorów, zawsze robiłam to na jakimś denku, kawałku folii itd. teraz będę miała wszystko w jednym miejscu. Piórnik jest śliczny.
Kamień zamówiłam z myślą o zdjęciach paznokci, tak jak to widzicie powyżej, lub gdy będę robiła zdobienia żeby sobie je ładnie wyeksponować. Do wyboru są trzy kolory, wybrałam biały, ale miałam nie mały dylemat, bo niebieski również bardzo mi się podobał :)
Cyrkonii nigdy za wiele, a że jestem sroczką i uwielbiam wszystko co się świeci, więc nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Każde zdobienie z cyrkoniami wygląda pięknie, lubię jak coś się świeci, mieni. Mamy w pojemniczku 100sztuk.
 Co roku staram się zamówić taki kalendarz, żebym mogła sobie ważne rzeczy, czy wydarzenia zapisywać. Tym razem nie mogło być inaczej, bardzo mi się spodobał i jest w moim ulubionym, różowym kolorze. Jest poręczny i czytelny. Jeśli któraś z Was jest stylistką paznokci, na pewno ułatwi Wam zapisywanie i umawianie klientek.
 Bardzo jestem z tego zamówienia zadowolona.

Dajcie znać, która z tych rzeczy najbardziej wpadła wam w oko?

14 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta paletka do zdjec, mysle ze sprawdzi sie nie tylko u pazuromaniaczek tak samo jak kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne mani, wspaniale się prezentują. Uwielbiam tę markę

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cyrkonie wyglądają naprawdę pięknie, lubię dodać kilka aby ozdobić mani i dodać mu blasku.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te akcesoria idealne do zdjęć mani :) przygarnęłabym takie

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ten kamień jest najlepszy, zdecydowanie przyda się do różnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie, fajny piórnik idealny na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamień bardzo fajnie wpisuje sie w modowe trendy jako akcesorium co zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super akcesoria, zwłaszcza paletka do zdjęć, cudnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kamienna paleta jest po prostu cudna *_* Sama bym z chęcią taką przygarnęła, bo nie tylko pięknie prezentuje się na zdjęciach, ale i byłaby wspaniałą ozdobą na przykład na stół ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super gadżety. Ten kamień jest przepiękny. Sama chętnie sobie taki zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ten kamień jest świetny. :) Śliczne paznokcie. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kamień mi się maga spodobał bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kalendarze, ale ten byłby dla mnie za mały :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam pojęcia,że ta firma posiada także tak rozmaite akcesoria. Muszę się w nie wyposażyć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger