poniedziałek, grudnia 02, 2019

"Zapomnij o nim" Małgorzata Garkowska - Wydawnictwo Zysk i S-ka

Miłość wszystko wybacza, ale czy na pewno?
Artur jest człowiekiem poukładanym i solidnym. Narzeczona, praca, mieszkanie. I konkretne plany na przyszłość. Wciąż jednak – sam nie wie dlaczego – wraca myślami do nieznajomej ze sklepu, której próbował pomóc.
Anna myślała, że ma wszystko. Spokojna praca w rodzinnej firmie, przygotowania do ślubu, dziecko w drodze. Jedno wydarzenie wszystko zmienia. Zostaje sama z mnóstwem pytań bez odpowiedzi.
Ewelina zjawia się w Zamościu z jedną walizką w ręce. I jednym celem: chce odnaleźć mężczyznę, w którym się zakochała. I który jest ojcem jej dziecka. Sama, bez pracy, próbuje sobie radzić w nowej rzeczywistości.
Trzy osoby w przełomowym momencie życia. Co się wydarzy, gdy ich ścieżki się przetną? Czy uda im się wykorzystać swoją szansę? I czy miłość będzie miała też jasną stronę?
Zapomnij o nim to piąta powieść Małgorzaty Garkowskiej, autorki docenionych przez czytelników książek: Układanka z uczuć, Spotkamy się przypadkiem, Czego nie powiedziałam i Życie w spadku.
Rok wydania: 2019
Stron: 304
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Format: 
140x205
Data wprowadzenia tytułu do sprzedaży: 22 października 2019

Jest to druga powieść tej autorki, którą miałam okazję przeczytać. Drugie spotkanie równie udane i wiem, że chcę poznać wszystkie książki Pani Małgorzaty. Książkę czyta się szybko, lekko i przyjemnie. Przeczytanie jej zajęło mi dwa wieczory. Wciąga na maxa, tak mocno, że chcemy szybko dowiedzieć się jak potoczą się losy bohaterów.
Autorka pokazuje nam, że życie pisze nam różne scenariusze i są one nie zawsze zakończone happy endem...
Tytuł może być dla nas bardzo mylący, może nam się wydawać, że będzie to romans z ckliwymi scenami, jednak będziemy w dużym błędzie - bo jest to bardzo życiowa powieść.
Artur jest poukładanym facetem, który ma mieszkanie, narzeczoną i pracę, poukładane życie i plany na przyszłość. Pewnego dnia pomaga kobiecie w sklepie, później myślami często do niej wraca pomimo tego, że u boku ma narzeczoną. Z czasem odkrywa zdradę jego niewiernej dziewczyny, z którą postanawia definitywnie zerwać.
Anna z pozoru ma wszystko, dobrze prosperującą, rodzinną hurtownię, narzeczonego, dziecko w drodze... jednak nad ich sielankowym życiem zawisły czarne chmury, nie doszły mąż popełnia samobójstwo...wiele pytań bez odpowiedzi - dlaczego?
Pojawia się również Ewelina, młoda dziewczyna, którą chłopak porzuca kiedy dowiaduje się, że jest  z nim w ciąży. Ucieka przed odpowiedzialnością. Dziewczyna próbuje go odnaleźć, wyjeżdża ze wsi do dużego miasta, chce udowodnić że da sobie sama radę. Czy jednak jest sens szukać kogoś, kto nie chce z nami być?
 „Zapomnij o nim” jest powieścią, która dotyka trudnych tematów, począwszy od żałoby, straty, złamanego serca, porzucenia i zdrady, po ciężką chorobę. Autorka wykreowała piękną i wzruszającą opowieść, która zmusza czytelnika do zastanowienia się nad własnym życiem i tym co tak na prawdę w życiu jest dla nas najważniejsze...
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.
 
 https://sklep.zysk.com.pl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 komentarzy:

  1. Coś czuję że to będzie idealna książka na długie grudniowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym ją przeczytała:) Już dawno nic nie czytałam, jakoś brakuje czasu:) teraz na całe szczęscie zbliżają się święta, więc dla mnie 2 tygodnie wolnego od pracy <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, ze owszem miłość wybacza ale jest też pamietliwa. Książka zapowiada sie pięknie, chetnie po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ksiązka przypadła by mi do gustu. Zanim po nią sięgnę, to muszę nadrobić moje książkowe zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie mam za bardzo czasu na czytanie. Książka bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam, ta książka już teraz wzbudza we mnie niepokój

      Usuń
  6. Super, że ta książka to nie jest typowy romans, a bardziej życiowa historia. Ja książek tej autorki nie znam, ale skoro polecasz to muszę się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo ze nie moje klimaty, to z pewnoscia bedzie towarzyszyc wielu osobom w grudniowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że wielbiciele obyczajówek będą zachwyceni:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji jej czytać, ale wydaje się być bardzo ciekawa :) piękne zdjęcie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ksiazka zapowiada sie bardzo wciagajaco :) chetnie polece ja mamie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam za takimi trójkątami :) Zdecydowanie wolę bardziej lekkie romansidła.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio mam nieco więcej czasu więc biorę się za czytanie lista jest długa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę chętnie bym przeczytała, ciekawa jestem jak potoczyły się ich losy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie życiowe książki, są zawsze bardzo poruszające. Z pewnością jest to lektura idealna na długie wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapiszę sobie ten tytuł :) w wolnej chwili poszukam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta książka mnie zainteresowała, musi być świetna

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam książek tej autorki ale fabuła tej bardzo mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe watki. Jestem teraz ciekawa co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej autorki. Znam kilka książek o podobnej fabule, ale zawsze chętnie je czytam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger