czwartek, grudnia 12, 2019

FLOSLEK - Skin care EXPERT ALL IN ONE. NOWOŚĆ.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Firma FlosLek przygotowała dla nas nowość, luksusową linię kosmetyków Skin care EXPERT ALL IN ONE, z 95% filtratem ze śluzu ślimaka, o szerokim, dobroczynnym działaniu na skórę i spektakularnych efektach stosowania. Jak wiemy obecność śluzu ślimaka w kosmetykach niesie wiele dobroczynnych właściwości.śluz ślimaka ma również zbawienne działanie na ludzką skórę, świetnie ją regeneruje. Pobudza procesy syntezy włókien kolagenu i elastyny, wzmacnia elastyczność skóry. Chroni przed wnikaniem drobnoustrojów i przed wolnymi rodnikami. Kosmetyki ze śluzem ślimaka wskazane są przede wszystkim do pielęgnacji skóry przesuszonej, dojrzałej oraz skłonnej do powstawania zmarszczek, a także z niedoskonałościami, przebarwieniami i bliznami.
 
FLOSLEK

Floslek
Floslek
Floslek
Lekki krem-żel do pielęgnacji skóry wokół oczu wymagającej odnowy, bez względu na wiek. Długotrwale nawilża, wygładza zmarszczki i linie mimiczne oraz poprawia kondycję i wygląd skóry.
ODPOWIEDNI DLA KOBIET Z MAKIJAŻEM PERMANENTNYM I SZTUCZNYMI RZĘSAMI.

FloslekFloslek
Wyjątkowy krem-żel, który idealnie sprawdzi się w pielęgnacji każdego rodzaju skóry niezależnie od wieku, szczególnie dojrzałej oraz bardzo wrażliwej lub reaktywnej, zniszczonej upływem czasu. Jego wielopłaszczyznowe i wszechstronne działanie korzystnie wpływa na ogólną kondycję i wygląd zarówno skóry np.: po zabiegach medycyny estetycznej, jak również problematycznej z niedoskonałościami. Intensywnie i długotrwale nawilża, spłyca zmarszczki, regeneruje, a także sprzyja wygładzaniu nierówności,  w tym blizn potrądzikowych.

Floslek
Floslek
Floslek
Wyjątkowy, silny koncentrat o żelowej konsystencji idealnie sprawdzi się w pielęgnacji każdego rodzaju skóry niezależnie od wieku. Jego wielopłaszczyznowe i wszechstronne działanie korzystnie wpływa na kondycję i wygląd skóry np.: 
* po zabiegach medycyny estetycznej, 
* problematycznej z niedoskonałościami, przebarwieniami, bliznami oraz przesuszonej, 
* o obniżonej jędrności i skłonnej do powstawania zmarszczek. 
Intensywnie i długotrwale nawilża, odnawia, a także sprzyja wygładzaniu nierówności, w tym blizn potrądzikowych. Rozjaśnia i wyrównuje koloryt skóry.
ZAWIERA SKONCENTROWANY 95% FILTRAT ŚLUZU ZE ŚLIMAKA.

Cała seria "Skin care EXPERT ALL IN ONE" prezentuje się bardzo elegancko, złote dodatki w postaci nakrętek z wygrawerowaną nazwą linii kosmetyków dodaje niesamowitego uroku. Bardzo podobają mi się takie minimalistyczne opakowania, a zarazem pełne elegancji i wytworności.
Zacznę od elixiru/serum zamknięte jest w wąskiej butelce, białej, ze złotymi napisami i dozownikiem. Sam kolor tego serum jest do złudzenia przypominający mleko skondensowane. Tak najbliżej opiszę jego kolor, będziecie w stanie go sobie wyobrazić. Zapach jest bardzo delikatny, lekko wyczuwalny. Konsystencja żelowa, bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy. Pompka dozuje łezkę kosmetyku, która w zupełności starcza na jedną stronę twarzy. Bardzo dobrze nawilża skórę, napina i wygładza, czuć pod palcami przyjemny aksamit.
Kem na dzień i noc jest w kolorze białym. Tutaj czuć wyraźnie jego "gęstość". Jest bardzo treściwy, można go porównać do kremów ochronnych, tyle że nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Daje poczucie zarówno nawilżenia jak i odżywienia. Również bardzo delikatnie i specyficznie pachnie. Nie jest to przykry, czy uciążliwy zapach. Raczej chyba taki jaki spotykamy w kosmetykach ze śluzem ślimaka. 
Krem pod oczy to tak mniejsza wersja kremu naprawczego, ma identyczne opakowanie. Krem jest biały, o równie treściwej strukturze, ale trochę lżejszej konsystencji. Delikatniej pachnie, zapach jest prawie nie wyczuwalny. 
Wszystkie te produkty zostawiają na skórze lekki film ochronny, regenerujący, który poprawia wygląd i kondycję naszej skóry.  Żaden z tych kosmetyków nie uczula i nie zapycha skóry. Bardzo fajnie radzą sobie z przesuszeniem skóry. Moja należy do tych suchych i z przebarwieniami, dlatego liczę na bardzo fajne efekty po dłuższym ich stosowaniu. Na dzień dzisiejszy jestem z tych kosmetyków bardzo zadowolona, ta seria bardzo przypadła mi do gustu i mogę Wam ją szczerze polecić.
Jeśli macie ochotę również na inne kosmetyki tej firmy, to zapraszam na stronę sklepu Floslek

Znacie tę serię kosmetyków? Miałyście kosmetyki ze śluzem ślimaka, jak się u Was sprawdziły?

20 komentarzy:

  1. Cała seria wydaje się być super :) Najbardziej interesuje mnie krem pod oczy, jako że dalej szukam swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria wyglada oblednie, nigdy nie przypuszczalabym po opakowaniach ze to Floslek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa seria, szczególnie serum mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie prezentują się te kosmetyki w ogóle ta seria jest świetna! krem pod oczy najbardziej mnie zainteresował!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam kieyś krem na dzień i na noc ze śluzem ślimaka, tej serii jednak nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki ze śluzem ślimaka, bo mają świetne działanie na moją skórę. Nie spotkałam się wcześniej z tą linią, ale widzę, że jest naprawdę warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię te serie, świetnie się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, zestaw na prezent pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że ten naprawczy do twarzy moja buzia by polubiła, chętnie to sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne opakowania maja te kosmetyki;) fajnie ze firma sie rozwija

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie cała ta seria a najbardziej Skin care EXPERT ALL IN ONE. Piekne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś krem pod oczy ze śluzem ślimaka i był całkiem fajny :) Tej serii jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie prezentuje się ta seria, zwłaszcza eliksir mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę znam ale serii jeszcze nie znam. Lubię kosmetyki ze śluzem ślimaka więc chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kosmetyki ze śluzem ślimaka i byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiś czas temu miałam kosmetyki ze śluzem ślimaka i były fajne :) Kosmetyczka nakładała mi maskę ze śluzu ślimaka i był po niej fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dobrze kojarzę, to moja mama miała kiedyś krem pod oczy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten krem, żel naprawczy wygląda imponująco. Pielęgnacja przeciwzmarszczkowa jest ważna. Im wcześniej tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger