poniedziałek, grudnia 16, 2019

MODELONES "Santa’s Day Gel Polish" - Świąteczna kolekcja lakierów hybrydowych.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Grudzień jest cudownym miesiącem, nie tylko z powodu świąt, ale również dlatego, że na naszych paznokciach goszczą cudowne, zimowe i świąteczne stylizacje. Stylistki dwoją się i troją, żeby zmalować swoim klientkom piękne wzory, misie, gwiazdki, rękawiczki, reniferki, czapeczki, bombeczki, choineczki i inne cuda.
Do tego potrzebujemy wielu kolorów, żeby nasze stylizacje były barwne i kolorowe. Firmy szykują gotowe zestawy kolorystyczne, a my decydujemy który kupimy. Ja zdecydowałam się na gotowy zestaw firmy Modelones. Poniżej zobaczycie kolory hybryd, które pozwolą zmalować piękne, zimowe i świąteczne wzorki.

Modelones

Modelones
Modelones
Modelones
Modelones
Modelones
Modelones
Modelones
Na wzorniku pokazałam Wam wszystkie kolory, które znajdują się w tym zestawie. Na każdej buteleczce z boku widać nazwę i kolor danego lakieru. Butelki są białe z drewnianymi nakrętkami. Każda o pojemności aż 10ml. Część lakierów jest bardziej, a część mniej napigmentowane, przez to musimy w zależności od lakieru nakładać dwie, bądź trzy warstwy. Lakiery są średnio gęste, przez co dobrze nakładają się na paznokcie, czy wzornik.

Modelones
Modelones

Do zamówienia otrzymałam takie dwa zestawy ozdób do paznokci, oczywiście w zimowo-świątecznym klimacie. Są tutaj gwiazdki, choinki, reniferki, dzwoneczki itd. Bez wysiłku możemy ozdobić swoje paznokcie w bardzo szybki sposób, jeśli nie mamy zdolności do ich malowania/bądź czasu, możemy sobie w ten sposób pomóc.


 Jeśli chcemy i mamy czas możemy pobawić się  i ręcznie namalować jakieś ciekawe wzorki. Nie potrzeba wiele, wystarczy wyobraźnia, trochę zdolności i chęci i mamy fajnie ozdobione pazurki.
Przyznam, że ostatnio brakuje mi czasu, przed świętami chyba większości z nas go brakuje, ale już myślę co by fajnego zmalować na moich pazurkach.
 Podoba Wam się pomysł gotowych zestawów? Bo mnie bardzo, nie muszę się zastanawiać jakie kolory wybrać.

Może macie jakieś ciekawe pomysły? Dajcie znać, co chciałybyście zobaczyć na moich pazurkach?

16 komentarzy:

  1. Fantastyczne opakowania, jeśli jeszcze skład byłby bardziej naturalny i wegański, to skusiłabym się na hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow, co za cuda! i jakie opakowanie szok

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie mają piękne opakowania. Kolory przepiekne, ale twoje stylizacje najpiekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dość że kolorki piękne (zwłaszcza zieleń) to jeszcze śliczne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  5. ow, te opakowania są genialne, bardzo innowacyjne, zrobiłaś piękne wzorniki

    OdpowiedzUsuń
  6. wow podobają mi się ich opakowania, ktoś miał super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona tymi pięknie pomalowanymi pazurkami, śliczne. Markę pierwszy raz widzę. Kolory ze złotem i srebrem mi się najbardziej podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kolory, ale dla mnie szal tutaj robia buteleczki, wygladaja bosko i niesamowicie mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery, lakierami, ale te ozdoby są po prostu przeurocze <3 Marki nie znam, ale widzę, że warto ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjawiskowe te wzorki! Trzeba mieć do nich talent a mi go niestety brak, ale miło popatrzeć. Za to lakiery mają idealne dla mnie kolory i piękne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielony kolor bardzo mi się podoba, w kolejnym miesiącu zrobię sobie w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow! Zaskoczona jestem pomysłowymi opakowaniami lakierów. Kolorki bardzo świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory, idealne na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się bardzo ich kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu widać, że masz talent do zdobienia paznokci. Z tymi lakierami stwożyłaśmałe arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger