poniedziałek, grudnia 09, 2019

AVON - krem do rąk, spray ochrona koloru do włosów, maska i eyeliner FM.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam i przybliżę trzy kosmetyki z asortymentu firmy Avon, oraz płynny eyeliner firmy FM World w kolorze Classic Brown. Krem do rąk nawilżający z olejkiem z awokado, maska w płacie Anew Essential i spray ochrona koloru do włosów farbowanych - te kosmetyki Wam opiszę.
Zapraszam na post :)

Avon
Avon
AVON Spray do włosów „Ochrona koloru"
AVON Spray do włosów „Ochrona koloru"
AVON Spray do włosów „Ochrona koloru" 100ml
Spray chroniący kolor włosów zachowuje świeżość koloru aż do 3 miesięcy do włosów farbowanych.
* skutecznie chroni kolor
* odżywia i nawilża
* nadaje włosom miękkość i blask
Zawiera filtry UV, chroniące przed szkodliwym działaniem słońca, dzięki czemu przedłuża trwałość koloru.

Spray rozpyla delikatną mgiełkę, mimo że płyn jest mlecznego koloru i troszkę gęstszej konsystencji. Dozownik działa idealnie, rozprowadzając mgiełkę na sporą powierzchnię i wystarczą 3 psiknięcia na całe włosy. Dla mnie jest to nowość, zawsze mam takie spraye jako ochronę przed gorącymi urządzeniami typu suszarka, czy prostownica, dlatego zaciekawił mnie ten, który ma zachować kolor farbowanych włosów na dłużej. Na pewno w tej kwestii będę mogła się do końca wypowiedzieć, gdy już zużyję go w całości. Dzisiaj wiem, że moje włosy po spryskaniu pięknie pachną, są mięciutkie w dotyku i dobrze się układają. 

Avon Care
Avon Care
Avon Care
Nawilżający krem do rąk Avon Care  75ml
Chroni skórę przed wysuszeniem dzięki cennemu olejkowi z awokado.
Zastosowanie: do każdego rodzaju skóry
Działanie: odżywia, wygładza i zmiękcza skórę dłoni
Poczuj przyjemną gładkość swoich dłoni i na dłużej zachowaj ich miękkość dzięki kremowi Avon Care. Jego formułę wzbogaciliśmy pełnym odżywczej mocy olejkiem z awokado, który pomoże intensywnie nawilżyć i ochronić skórę przed wysuszeniem.
Jak stosować?
Wsmaruj krem w skórę dłoni. Stosuj tak często, jak potrzebujesz.

Krem znajduje się w stojącej tubce, z wygodnym zamykaniem na klik, nie musimy odkręcać zakrętki. Dla mnie taka forma jest najwygodniejsza. Krem jest białego koloru. Ma lekką, aksamitną, delikatną konsystencję. Działa natychmiast nawilżając i odżywiając suche i szorstkie dłonie. Skóra jest wygładzona i przyjemnie zmiękczona. W okresie jesienno-zimowym moje dłonie wręcz pochłaniają wszystkie kremy. Do tego krem przepięknie pachnie, co jeszcze bardziej zachęca do jego używania.
Avon, Anew Essential
Avon, Anew Essential
Avon Anew Essential
Aktywująca młodość skóry skoncentrowana maska w płacie. Pierwsza maska w płacie od Avon, wzbogacona o retinol , pomaga zwiększać produkcję kwasu hialuronowego w skórze, by redukować widoczność zmarszczek i przywracać skórze młodszy wygląd.
90% kobiet po użyciu maski potwierdza efekt wygładzenia skóry i przywrócenia jej młodzieńczego blasku*
*dotyczy maski w płacie po 3 użyciach;
na podstawie badania oceny konsumenckiej z udziałem 127 kobiet.
1 użycie maski = 5 dni stosowania odmładzającego serum**
Po 15 minutach** Twoja skóra odzyska: 
* młodszy, bardziej promienny, gładszy, nawilżony wygląd.

Maska jest w mojej ulubionej formie, czyli w płacie. Jest to standardowa maska z jaką na pewno każdy miał już do czynienia. Tkanina jest mocno nasączona serum, ale mimo tak dużej ilości nie spływa z twarzy, ani z tkaniną, ani z niej. Jest idealna żeby dobrze przy niej się zrelaksować, odpocząć. Koi cudownym, kwiatowym zapachem. Moja sucha skóra uwielbia to cudne uczucie głębokiego nawilżenia i gładkości po jej użyciu. Mimo, że maska jest świetna, to może odstraszyć jej dość wysoka cena. Za jedną saszetkę zapłacimy w cenie regularnej, aż 29zł. Na pewno warto polować na jej przecenę, wtedy będzie warto zaopatrzyć się w kilka sztuk tych maseczek.

Eyeliner Classic Brown
Eyeliner Classic Brown
Eyeliner Classic Brown
"Pięknie podkreśla kontur oka i optycznie zagęszcza rzęsy, dodając spojrzeniu wyrazistości. Dzięki idealnie wyprofilowanej końcówce gwarantuje perfekcyjną i łatwą aplikację. Doskonale kryjący i długotrwały, z kapilarnym systemem dozowania. Przechowywać w pozycji pionowej, końcówką w dół." pojemność: 1,1 ml

Ostatnio pisałam Wam o eyelinerze firmy FM World tylko, że był w kolorze czarnym, ten jest w kolorze ciemnego brązu. Jak wiecie jestem wielbicielką eyelinerów w pisaku, taka forma najbardziej mi odpowiada i najlepiej nimi maluję kreski.
Ogólnie rzecz ujmując jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków. Żałuję tylko, że jest to moje dopiero drugie spotkanie z kosmetykami firmy Avon, na pewno chciałabym poznać jak największy asortyment tej firmy, zobaczymy może kiedyś to się zmieni.

Znacie któryś z tych kosmetyków, które Wam pokazałam?

19 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów. Zainteresowała mnie maska, jednak ta cena zdecydowanie za wysoka. Może uda mi się upolować ją na jakiejś promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noiestety zadnego nie mialam, ale na maske zawsze mam ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów i wątpię, aby kiedyś trafił do mnie. Zupełnie nie jestem fanką kosmetyków Avon, jedynie ich perfumy mnie ciekawią :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Avon ma w swojej ofercie maski w płachcie :)
    Krem mnie zaciekawił, kiedyś nalogowo kupowałam kremy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki, szczególnie mnie zainteresował nawilżający krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą maskę chętnie bym przetestowała, ale poczekam na okazje bo 29 złotych jak na raz to trochę sporo jak dla mnie, więc może zapoluję na promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. już dawno nie miałam nic z Avon, co do eyelinera w pisaku nie dla mnie, ale tą maskę chętnie bym sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maska mnie bardzo zaciekawiła. Skuszę się na nią gdy będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten spray mnie ciekawi już od dawna, muszę go kiedyś w końcu zamówić przy okazji i sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam żadnego kosmetyku, rzadko sięgam po kosmetyki Avon i nie znam ich zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie używałam już kosmetyków tej marki, dlatego żadnego z nich nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Avon są dla mnie bardzo bliskie. Uwielbiam ich kremy, zapachy i inne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  13. te kremiki Avon, fajnie wypadają,

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry kremik do rak by mi sie teraz przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno krem do rąk, jak i maska, to moje must have w pielęgnacji. Bardzo lubię poznawać nowe produkty z tych kategorii, więc niewykluczone, że kiedyś się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maskę jedną od nich miałam i miło wspominam. Kremy do rąk kiedyś kupowałam często - teraz nie umiem kremować dłoni :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem do rąk mnie zaciekawił :) Używam bardzo dużo kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam kosmetyków żadnej z tych marek ;) jakos mi z nimi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej rzadko sięgam po kosmetyki Avon, ale mam kilka swoich ulubionych, bez których nie wyobrażam sobie mojej zimowej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger