czwartek, grudnia 05, 2019

FM WORLD Polska - tusz do rzęs, eyeliner, cienie do oczu.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Zapraszam na drugą część wpisu odnośnie kosmetyków firmy FM World Polska, pierwsza część pojawiła się w zeszłym miesiącu. Kto jeszcze nie czytał, zapraszam do wpisu >> tutaj
W drugiej części pokażę tusz do rzęs, eyeliner w pisaku, dwa cienie do powiek i bazę pod cienie.
Zapraszam na post.

FM WORLD Polska
Phenomenal Mascara Intense Black
Phenomenal Mascara Intense Black
Phenomenal Mascara Intense Black
Phenomenal Mascara Intense Black
"Zaawansowana formuła i ultraprecyzyjna szczoteczka zapewniają fenomenalne rezultaty: mascara wydłuża, pogrubia, idealnie rozdziela i podkręca rzęsy. Innowacyjny składnik – pochodna peptydu, wspomaga wzrost rzęs, rewitalizuje ich cebulki oraz przeciwdziała wypadaniu. Kosmetyk zawiera pielęgnujące składniki aktywne: odżywiające naturalne oleje, nawilżające fosfolipidy i polisachardy oraz witaminy C i E działające neutralizująco na wolne rodniki. Specjalnie dobrane woski sprawiają, że rzęsy stają się miękkie i gładkie. Dzięki zawartości polimerów tusz łatwo się aplikuje i zapewnia długotrwały efekt bez rozmazywania i kruszenia się. Specjalnie zaprojektowana elastyczna miniszczoteczka perfekcyjnie podkreśla nawet najkrótsze i najdelikatniejsze rzęsy." Pojemność: 10 ml

Eyeliner Carbon Black
Eyeliner Carbon Black
Eyeliner Carbon Black
Eyeliner Carbon Black
"Pięknie podkreśla kontur oka i optycznie zagęszcza rzęsy, dodając spojrzeniu wyrazistości. Dzięki idealnie wyprofilowanej końcówce gwarantuje perfekcyjną i łatwą aplikację. Doskonale kryjący i długotrwały, z kapilarnym systemem dozowania. Przechowywać w pozycji pionowej, końcówką w dół." pojemność: 1,1 ml


"Kremowa baza zapewnia idealny makijaż oczu przez cały dzień, zwiększa intensywność i głębię kolorów. Sprawia, że cienie łatwo się rozprowadzają, nie osypują się i nie zbierają w załamaniach powiek. Bogata formuła zawiera działający przeciwstarzeniowo kompleks witamin C i E, kwas hialuronowy, który nawilża i ujędrnia delikatną skórę powiek oraz wosk pszczeli, który wygładza skórę powiek, ułatwiając aplikację cieni. Cielista barwa wyrównuje koloryt skóry, tuszując niedoskonałości. Przeznaczona do wszystkich typów cieni do powiek." waga: 4 g

Tusz do rzęs to czarne opakowanie z białymi napisami, niczym szczególnym się nie wyróżnia na tle innych tuszy, jakie spotykamy w drogeriach. Ma silikonową, zgrabną i nie dużą szczoteczkę. Wybrałam ten tusz ze względu na silikonową szczoteczkę, bo takie najbardziej lubię i one najlepiej na moich rzęsach się sprawdzają. Tym razem również się nie zawiodłam, maskara bardzo fajnie pogrubia, wydłuża i rozdziela rzęsy. Widać zdecydowanie ich większą objętość i długość. Czerń jest mocna i głęboka. Jestem z niego bardzo zadowolona i pozytywnie nim zaskoczona.
Eyeliner w pisaku jest jedną z moich ulubionych form malowania kresek na powiece i najlepiej u mnie właśnie w pisaku się spisują. Dla mnie ta forma jest najłatwiejsza i najlepiej te kreski nim się maluje. Przy moich opadających powiekach najlepiej spisuje się malowanie ich do połowy powieki i tak właśnie je maluję. Eyeliner ma cienką i precyzyjną końcówkę, którą zrobimy zarówno bardzo cienką jak i grubszą kreskę.
Cienie do powiek w dwóch kolorach Infusion i Golden Rule, są to kwadratowe wkłady, które możemy umieszczać w kasetkach tworząc swoją własną kolekcję takich kolorów jakie nam najbardziej odpowiadają. Ja na tę chwilę mam tylko dwa kolory, być może moja kolekcja jeszcze się powiększy, wtedy zakupię sobie kasetkę, do której będę je wkładać. Kolor Infusion to czerń z kolorowymi maleńkimi drobinkami, które po nałożeniu na powiekę są delikatnie widoczne, szczególnie pod światłem. Na zbliżający się karnawał sprawdzi się idealnie.
Kolor Golden Rule to metaliczne złoto, idealnie się sprawdzi przy rozświetleniu oka, lub jako drugi, rozjaśniający kolor. Przy bardzo jasnym, delikatnym i dziennym makijażu, może bardzo fajnie wyglądać również solo.
Baza pod cienie w cielistym kolorze, o kremowej konsystencji idealnie podbija kolor cieni. Wyrównuje koloryt, oraz zapewnia idealny makijaż oczu przez cały dzień. Kto stosuje takie bazy, będzie z niej bardzo zadowolony. Jedyny minus jaki ja zauważyłam, to opakowanie. Moim zdaniem lepiej by było, gdyby baza znajdowała się w tubce, ponieważ wyciąganie jej z tak małego opakowania, mając długie paznokcie, jest praktycznie nie możliwe. Być może producent zmieni opakowanie tej bazy, bo jest bardzo dobra.
Ogólnie ujmując i podsumowując, jest to moje pierwsze, ale udane  spotkanie z kosmetykami tej firmy, jeśli zainteresowały Was te kosmetyki, to produkty możecie zamówić klikając w ten link >> FM World  
 Ich trwałość i jakość jest na bardzo wysokim poziomie i jeśli jeszcze ich nie znacie, to warto się nimi zainteresować.
Dodam jeszcze, że możecie mieć możliwość rozwoju w tej firmie i stać się partnerem biznesowym. Jeśli kochacie kosmetyki, to  dodatkowo możecie również na nich zacząć zarabiać.

 Znacie tę firmę i ich kosmetyki? Który z tych kosmetyków wpadł Wam w oko?

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowosci :) marki tej jeszcze nie znam ale zapowiada sie obiecujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak kosmetyki spisują się przez cały dzień, wyglądają bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, masz super paznokcie, tusz ma fajną szczotkę, ostatnio sama nawet sięgam po eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej znam, kiedyś miałam okazję kupować perfumy :) świetne zamienniki oryginałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam jedynie z blogów, ale te cienie fajne kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie potrafię robić kresek pisakiem, nie wiem dlaczego ale tak już mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że znam. Chętnie zamawiam perfumy. Podobają mi się te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nie slyszalam o tej marce, ale cienie wygladaja bardzo zachecajaco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki mimo że sporo o nich slyszalam. Jakos mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam kiedyś o tej marce, ale nie stosowałam nigdy tych kosmetyków. Cienie pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zainteresowała mnie baza pod cienie. Myślę, że byłabym z niej zadowolona :) Chociaż to opakowanie faktycznie nie jest zbyt praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz do rzęs bardzo mnie zaintrygowal. Szczoteczka musi być dobra z tego co widze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te cienie do powiek. Co do bazy, również zdecydowanie wolę takie w tubkach, ale wysoka jakość ciekawi!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tusz zdecydowanie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten złoty cień ma cudny kolorek :) Kiedyś miałam okazję używać kosmetyków do makijażu tej marki, ale potem jakoś o niej zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki :) słyszałam tylko kiedyś o ich perfumach

    OdpowiedzUsuń
  17. Tusz do rzęs mnie zainteresował. Sama jeszcze ni miałam żadnych kosmetyków z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś zamawiałam tam produkty, ale raczej do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tę markę ale przez to że poznałam ją od podszewki to nie mam o niej dobrego zdania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger