niedziela, marca 22, 2020

Cuccio, masło rozświetlająco-brązujące. Bronze Shimmer Butter.

Bronze Shimmer Butter Cuccio
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Czy może być miłość od pierwszego wejrzenia?
Oczywiście, że tak :) Nie tylko to zjawisko występuje wśród ludzi, ale można nią zapałać również do kosmetyku. Wiem to, bo tak było u mnie w stosunku do tego masełka Bronze Shimmer Butter od Cuccio.
Co to za gagatek, o tym zaraz Wam opowiem.
Zapraszam na post.

Bronze Shimmer Butter Cuccio
Bronze Shimmer Butter Cuccio
Bronze Shimmer Butter Cuccio
Bronze Shimmer Butter Cuccio
Bronze Shimmer Butter Cuccio
Bronze Shimmer Butter Cuccio

Luksusowe masło Cuccio rozświetlające z moringą i masłem z nasion mango.
  • Zastosowanie: ciało, dłonie, stopy
  • Pojemność 226 g
Luksusowe masło glamour z delikatną poświatą opalizującą.
Wzbogacone olejem z moringi i masłem z nasion mango, to klucz do pełnej blasku, nawilżonej i odżywionej skóry.
Masło, które nada Twojej skórze zdrowy — promienny wygląd, głęboko nawilży i odżywi.
  • Olej z moringi zawiera kwasy tłuszczowe, wzbogacające barierę ochronną skóry, zapobiegając "ucieczce wody ze skóry", witaminy z grupy A, D i C, sód, potas, żelazo, wapń i magnez. Zawiera duże ilości antyoksydantów, substancji zwalczających wolne rodniki, odpowiedzialne za starzenie się komórek i degradację tkanek. Aktywizuje procesy regeneracyjne uszkodzonej bariery lipidowej naskórka oraz niweluje stany zapalne. Ma działanie łagodzące, zmiękczające i nawilżające. 
  • Masło z nasion mango bogate w kwasy omega 9 oraz witaminę C. Jest doskonałe do nawilżenia skóry, zmiękcza ją i zatrzymuje w niej wodę, tworząc na skórze warstwę opóźniającą jej parowanie. Wpływa regenerująco: koi skórę podrażnioną i przesuszoną oraz przyspiesza gojenie. 
Masło znajduje się w brązowym kartoniku i ciemno brązowym, odkręcanym słoiku. Posiada dodatkową ochronę, czyli zgrzewane wieczko. Po otwarciu, naszym oczom ukazuje się piękna, perłowa masa z milionami maleńkich, złocistych drobinek. Złoty pył zatopiony jest w beżowym, aksamitnym masełku. 
Po nacieszeniu moich oczu pięknym widokiem, przyszedł czas na zapach...
I jak ja mam Wam go opisać?
Piękny, delikatny, świeży, z nutą owocu i czegoś luksusowego. Jednak nie przesłodzony, a dokładnie wyważony. Utrzymuje się długo na skórze. Dla mnie jest to zaletą, bardzo lubię czuć jego zapach, dlatego to, że długo utrzymuje się na skórze, bardzo mnie cieszy. Mogę go wąchać i wąchać.
Mam nadzieję, że na zdjęciu (tym ostatnim) udało mi się uchwycić ten rozświetlająco-opalizujący efekt, jaki daje to masełko na skórze.
Jestem sobie w stanie wyobrazić jak ono musi bajecznie wyglądać na opalonej skórze. Dodatkowo, nie patrząc już na walory estetyczne tego masełka, świetnie nawilża i zmiękcza skórę. Ja nie mam podrażnień, dlatego w tej kwestii się nie wypowiem, ale jeśli chodzi o suchą skórę, to jak najbardziej polecam, na dłużej przeciwdziała utracie wody ze skóry.
Osobiście bardzo lubię to uczucie, kiedy napięcie wysuszonej skóry znika w oka mgnieniu, pod kołderką warstwy tego aksamitnego i lekkiego masełka.
Zachęcam już teraz do sięgnięcia po tę nowość firmy Cuccio, a na pewno zakochacie się w tym cudzie :)
Jak dla mnie jest to hit i odkrycie tego roku.
Dodam jeszcze, że w tym momencie jest w promocji i możecie go upolować w znacznie niższej cenie, szczerze Wam go polecam.
 
Znacie to masełko? Lubicie, sięgacie po rozświetlające kosmetyki?

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki rozświetlające. Ten jest na mojej liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozświetlenie to absolutny must have! Fajne to masło, będę go wypatrywać:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze jestem zauroczona tym kosmetykiem! chce go mieć u siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że można pokochać kosmetyk. Ten na pewno by mnie zachwycił. Kocham efekt rozświetlenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama forma masła do ciała bardzo mi odpowiada, jednak efekt jaki można uzyskać dla mnie jest za mocny. Lubię latem delikatnie podkreślić opaleniznę takimi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie balsamy zwłaszcza latem, bo efekt na skórze muśniętej słońcem jest przepiekny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takiego masła i powiem Ci, że poczułam się mocno zaciekawiona - daje piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię sie że jesteś zakochana w tm produkcie. Przyznam że chętnie bym przetestowała to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow masełko wygląda super, uwielbiam kosmetyki lekko brązujące czy też rozświetlające

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow, jaka konsystencja. Wspaniale się prezentuje! I faktycznie mozna sie w kosmetyku zakochać:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie mieni sie to myslo, totalnie moj klimat, chetnie je poznam osobiscie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosuję takich, więc ciężko mi to stwierdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo zachęcająco, a i twoja opinia skłania do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie idealne na lato! Wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś nie przypadają mi nigdy pod mój gust produkty samoopalające. Uwielbiam naturalną opaleniznę wywołaną ekspozycją słoneczną

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger