czwartek, marca 12, 2020

STARDORO hybryda nr 1427, stylizacja.

Stardoro
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio pokazywałam Wam dwa przepiękne kolorki hybryd firmy Stardoro z trzech, które posiadam. Obiecałam, że w kolejnym wpisie pokażę Wam również ten ostatni o numerze 1427, jest to przepiękny, perłowy burgund. Na żywo jest obłędny, widać ten delikatny, perłowy odcień, na zdjęciach nie bardzo chciał się pokazać. Musicie na słowo mi uwierzyć.
Zapraszam na post.

Stardoro
Stardoro
Stardoro hybryda burgund nr 1427
Stardoro hybryda burgund nr 1427
 Hybryda w kolorze delikatnie perłowego burgundu nr 1427
 Perfekcyjna Hybryda IV generacji – super trwała
* 3WEEKS – wytrzymałość ponad 21 dni
* 3PIGMENTATION – potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie 
* 3FREE Formuła – nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP 
* DUPONT  idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
* średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji 
* łatwa aplikacja

 Kolor na żywo jest śliczny, jak dla mnie jest świetny, uwielbiam wszelkie odcienie różu, czerwieni, śliwki, czy właśnie burgundu.
Jest to kolor perłowy, ale uwierzcie że jest to bardzo delikatna perła, praktycznie nie rzuca się w oczy, musimy się dobrze przyjrzeć, żeby ją zobaczyć.
Do pełnego krycia nałożyłam 3 cienkie warstwy. Żeby nie było nudno, troszeczkę ją ozdobiłam białym motywem i na dwa paznokcie, które mają wzorek nałożyłam Glam Top ze złotymi drobinkami. 
Mnie osobiście efekt końcowy bardzo się spodobał, mam nadzieję, że Wam również :)
Przypominam, że trwają super promocje na hybrydy i możecie je kupić tylko za 19zł/6ml - na pewno warto!
 
Dajcie znać, czy lubicie odcień burgundu na swoich pazurkach? Podoba Wam się stylizacja?

18 komentarzy:

  1. Oj tak, zdecydowanie ten kolor wpisuje sie w moje gusta kolorystyczne. Trzy warstwy to trochę czasu wymaga, no ale jak piszesz że warto to warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Burgund? Jestem zdecydowanie na TAK:D Świetnie wygląda na pazurkach - elegancko, dostosuje się do każdej stylizacji...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, mega mi się podoba. Pełen profesjonalizm, widać, że to twoja pasja

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są twoje paznokcie, takie cudeńka chciałabym na swoich palcach. Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Burgund fajny, ale złoto skupiło moją uwagę, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten burgund! W ogóle piękne pazurki! Ja muszę W końcu doprowadzić swoje do ładu i znowu zacząć sobie robić jakieś piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jak ja uwielbiam te Twoje paznokciowe stylizację! chciałabym tak umieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak długo nosisz jedną stylizację? Bardzo mi się podobają Twoje pazurki, szkoda że sama tak nie umiem zrobić

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja - oczywiście jak zawsze. Jestem pod wrażeniem - wiem, że się powtarzam, ale zawsze mi szczęka opada jak widzę Twoje pazurki. Nie możesz bliżej mnie mieszkać? Byłabym Twoją stałą klientką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, ja chyba polubię ten kolor. Mam jeden lakier chyba sobie zrobię nowy manicure

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne paznokcie, bardzo podoba mi się złotko, nie miałam jeszcze tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam twoje stylizacje. Są świetne i mega inspirujące. Kolor cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten kolor i odcień. Zdecydowanie w moim guście. A Twoje stylizacje na paznokciach są śliczne, jak zawsze Kochana 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te lakiery, mają naprawdę fajną pigmentację

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne mają hybrydy :)

    Lubię burgund, ale ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten delikatny błysk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger