piątek, marca 13, 2020

Femmeluxefinery - moje zamówienie.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie na stronie sklepu femmeluxefinery.co.uk
Wybrałam różową bluzeczkę w kropeczki, czarną sukienkę/koszulę, czarne legginsy i białą kurteczkę.
Ogólnie z zamówienie jestem zadowolona, jedyny minus to zdjęcia, a raczej ich jakoś. Niestety tym razem były robione z telefonu a nie jak zawsze lustrzanką, dlatego następnym razem nie popełnię już tego błędu i będę robiła je aparatem.
Dlatego wybaczcie tak złą jakość obrazu. Ale myślę, że ubrania będą dobrze widoczne.
Zapraszam na post.


Femmeluxefinery
Femmeluxefinery
Femmeluxefinery
Pierwsze cztery zdjęcia to bardzo fajna wiosenno/letnia kurteczka, zapinana na guziki. W pasie mamy wiązanie na pasek, a raczej są dwa. Pierwszy raz się spotkałam z tym, żeby był dodatkowy pasek do kurtki. Ma kilka kieszeni, które są zapinane na zamki błyskawiczne.
Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona, będę w niej często chodzić, pasuje zarówno do sportowego stylu, do dżinsów, adidasów, czy szpilek. Idealnie się sprawdzi wiosną i latem, kiedy dni będą już dużo cieplejsze.
Druga pozycja, to czarna sukienka, jednak ja ją złożyłam do legginsów jako dłuższą koszulę.
Ta również ma pasek, który możemy nosić, lub nie w zależności jak jest nam wygodniej. Możemy puścić ją luzem i mieć szerszą, wygodną i luźną koszulę.
Zamówiłam również czarne legginsy, które widzicie na zdjęciach. Są bardzo wygodne.
Ostatnia rzecz, to różowa bluzeczka w czarne groszki. Jest uszyta z cienkiego, prześwitującego materiału. Ma szerokie, lekko bufiaste rękawy. Zapinana jest na małe guziczki. Możemy ją nosić zarówno do spodni jak i spódnic. Bardzo mi się podoba ta bluzeczka. 
Tak jak wcześniej wspominałam, jest to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu i nie wiedziałam do końca jakiej jakości ubrań mogę się spodziewać, ale uwierzcie mi, jest to dobra jakość, nie musimy się obawiać, że trafi nam się bubel.
Na przesyłkę nie czekamy długo, trwa to niecałe dwa tygodnie.
Jestem ciekawa kolejnych ubrań, jestem pewna że ich jakość będzie tak samo bardzo dobra.

Jak się Wam podobają te rzeczy, które zamówiłam? Zamawiałyście już coś z tej strony, jesteście zadowolone z jakości ubrań?  

15 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam sukienki i niestety rozmiar się nie zgadzał. nie wiem jak mam napisać wpis o nich :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie spodobała ta koszula różowa w grochy, zaraz zerknę czy są jeszcze inne opcje kolorystyczne. Z zapasowym paskiem to ciekawe, też nigdy sie z tym nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie podjęłam narazie współpracy, ich rozmiary są małe jak dla mnie a i wybór ciuchów słaby

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluzka w kropki wygląda super, sama miałam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego sklepy online jeszcze nie zamawiałam. Podoba mi się bardzo różowa bluzka w kropki

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten sklep, mają same świetne ciuszki i mega orginalne

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne ubrania, bluzeczka różowa idealnie leży, podoba mi się ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zamówienie, bardzo mi się podobają bluzeczki, z chęcią tam zagladne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zamówienie 😊 ta koszula w kropki podoba mi się najbardziej. Pięknie wyglądasz Kochana 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. ta różowa bluzka jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zamowienie, ta rozowa bluzka lezy idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zamówienie. Mam tą samą koszulę. Chciałam zamówić ją w tym kolorze co ty, jednak zdecydowałam się na chabrowy... Będę musiała zamówić jeszcze różową bo jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chodzę w koszulach, ale ta czarna wydaje się fajna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koszule, ale tego sklepu jeszcze nie znam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger