piątek, marca 06, 2020

STARDORO - hybrydy 1433 i 1730 i stylizacja.

STARDORO
Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio dużo u mnie stylizacji i postów paznokciowych, ale ja się bardzo z tego cieszę, bo pazurki to moja pasja i uwielbiam poznawać nowe marki, nowe produkty i metody jak np. manicure tytanowy, czy polygel.
Dzisiaj pokażę Wam dwa nowe kolorki firmy Stardoro o numerach 1433 i 1730. Natomiast kolor 1427 pokażę w kolejnym poście.
Zapraszam na post :)

STARDORO
STARDORO
STARDORO
STARDORO
 Hybryda  nr 1433 z kolekcji Ice Diamond w odcieniu biżuteryjnego złota.
Ice Diamond to nowa, lodowata kolekcja z pięknym, diamentowym blaskiem.
Perfekcyjna Hybryda IV generacji 
– super trwała
– 3WEEKS – wytrzymałość ponad 21 dni
– 3PIGMENTATION – potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
– 3FREE Formuła – nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
– DUPONT – idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
– średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
– łatwa aplikacja
 
Perfekcyjna Hybryda IV generacji 
– super trwała
- 3WEEKS - wytrzymałość ponad 21 dni
- 3PIGMENTATION - potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
- 3FREE Formuła - nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
- DUPONT - idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
- średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
- łatwa aplikacja

Zaczynając od nazwy, bardzo mi się spodobała, bo kojarzy się z moim imieniem ;)
Buteleczki nie wyróżniają się zbytnio czymś szczególnym, wiele jest takich na rynku. Jest prosto i minimalistycznie. Jest złoto, czyli coś co bardzo lubię, podobają mi się złote akcenty na opakowaniach.
Od góry mamy naklejkę z kolorem i numerem hybrydy, co bardzo ułatwia nam wybór odpowiedniego koloru, lub tego który mamy na myśli, nie musimy odkręcać, żeby zobaczyć jaki to kolor. Jeśli byłby umieszczony sam numer, byłoby nie wygodnie i uciążliwie.
Także duży plus dla firmy za to udogodnienie.
Pędzelki są wygodne i dobrze wyprofilowane, dobrze się nimi maluje.
Kolor 1730 to przepiękny, głęboki kobalt. Konsystencja jest średnio gęsta, ja potrzebowałam trzech cienkich warstw do uzyskania pełnego krycia, które widzicie na zdjęciu.
Pięknie się poziomuje, tworzy gładką taflę.
Kolor 1433 to istny sztos! Jest przepiękny, po prostu brak słów, by opisać jak cudnie mieni się w słońcu, czy innym świetle. Jestem totalną sroką i uwielbiam taki blask i błysk na pazurkach. Kiedy tylko mam okazję, to chętnie przemycam ten błysk do praktycznie prawie każdej mojej stylizacji.
W tym wypadku potrzebujemy tylko dwie warstwy do pełnego krycia. Tym kolorem możemy pokryć cały paznokieć, lub może służyć do zdobienia.
Kochani, warto zainteresować się tymi hybrydami, jest świetna promocja na nie i obecnie możemy je kupić za 19zł/6ml 

Dajcie znać, jak Wam się podobają kolorki i moja stylizacja? 

16 komentarzy:

  1. super mieć taką pasję! a te paznokcie to kolejny sztos! są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale Twoja stylizacja jest genialna! Z resztą jak zawsze! Dla mnie jesteś mega inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery tej marki są naprawdę świetne. Stylizacja jak zawsze cudo! Zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiszę sobię zdjęcie paznokci, bardzo mi się podobają i będą pasować do niebieskiej sukienki na wesele

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zawsze piękna stylizacja paznokci. Co do lakierow to srebrny bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie złota z kobaltem jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten granatowy. Muszę następna raza zrobić sobie taki kolor. Mega śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie one mają ładne kolorki :) spodobała mi się ich pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory, szczególnie ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są! Jestem mega nimi zachwycona. Tej marki jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne połączenie kolorystyczne, piękne pazurki!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten złoty jest mega <3 I zazdroszczę tak długich pazurków, u mnie nie mają oni racji bytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś lakier tej marki i bardzo miło go wspominam :) A te kolorki, prezentują się naprawdę pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ten brokatowy kolor bardzo mi się podoba :) i cena jest fajna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger