wtorek, marca 17, 2020

DRESSLILY - swimsuit / stroje kąpielowe.

 Hi!
Summer is fast approaching. Personally, I am very happy about it. One would like to reveal a little more body, we dream of sunbathing, but for this we need a swimsuit. In the DressLily store I found some nice models that I hope you will like.

Last year I couldn't buy the right outfit, I came across bowls that were too small and a pit that was too big. However, I do not give up and intend to order more swimsuits, this time I will be tempted to buy one-piece, maybe I will finally get the right size.
This store has a large selection of beautiful one-piece and two-piece beans.
 

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday
Use code:DLBF20 with 20% OFF:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

19 komentarzy:

  1. Trzeci strój jest taki piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko ten pierwszy strój jest cudowny! chcę go, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne stroje kąpielowe. maseczki są teraz na wagę złota

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie pomału rozglądam się za strojami plażowymi, na pewno zajrzę na tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy strój bardzo ładny :). Podobny dozownik kupiłam ze dwa miesiące temu w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne stylizacje strojów kąpielowych wybrałaś. bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda ten dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam od nich kilka stoi i absolutnie je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie przed chwilą skończyłam przeglądać ich ofertę i złożyłam zamówienie dla siebie. Dawno tego nie robiłam i nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jestem zdziwiona jak szybko sklep zareagował na potrzeby wynikające z sytuacji. Napewno dbanie o higienę jest ważne zwłaszcza teraz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy strój jest bajeczny! Szkoda tylko ze nie na moja figure...
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. jest kilka rzeczy, które wpadły mi w oko ze strony

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna oferta strojow kapielowych, chyba bede musiala zajrzec i wyszukac cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie stroje bardzo mi się podobają i nie wiedziałabym który wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stroje kąpielowe bardzo mi się podoba. Ciekawi mnie ten dozownik, takie coś by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te stroje kąpielowe są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten czerwony w kwiatki jest strasznie ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten środkowy strój :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger