sobota, marca 14, 2020

Zamówienie ze sklepu DressLily - sukienki.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj kolejny, modowy post. Tym razem zamówiłam dwie sukienki i spódnicę ze sklepu DressLily, który bardzo dobrze jest już Wam znany.
Tym razem jest to kontynuacja tych zdjęć z telefonu, które są bardzo złej jakości. Więcej już takich nie będzie, lustrzanka idzie w ruch ;)
Więc proszę i tym razem o wybaczenie tej złej jakości zdjęć.
Zapraszam na post.





Różowa sukienka / klik
Czarna sukienka / klik
Spódnica / klik
  
Obie sukienki bardzo mi się spodobały, na żywo wyglądają identycznie jak na zdjęciach ze strony sklepu. 
Różowa sukienka skradła moje serce. Jest idealna na zbliżającą się wiosnę i lato. Będzie pasowała na śluby i inne przyjęcia okolicznościowe. Rozkloszowane rękawy i wstawka wzdłuż boku dodaje jej uroku, wraz z kokardką. Marszczenie w pasie pozwoli ukryć wystający brzuszek.
Czarna sukienka z koronkowymi wstawkami jest również z tych eleganckich, na wieczorne wyjścia i wszelkie inne imprezy okolicznościowe. Ta również ma marszczenia w okolicy pasa, które zamaskuje brzuszek. Sukienka jest z elastycznego materiału i koronka również, nie musimy się obawiać, że będzie nam niewygodnie. Koronka jest milutka w dotyku, nie jest z tych "gryzących".
Zapomniałam zrobić zdjęcia spódnicy, dlatego wstawiłam tylko zdjęcie ze strony sklepu.
Mam dla Was również kod na zakupy w sklepie DressLily   
22% unlimited Discount code: GBJKNO

Dajcie znać, czy coś z mojego zamówienia wpadło Wam w oko?

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie są te sukienki, czarna zwraca na siebie moją uwagę w szczególności

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się obie ale ta pierwsza różowa fajniejsza taka idealna na imprezę

    OdpowiedzUsuń
  3. obie sukienki cudne !!
    ja jestem sukienkowa i chetnie bym je widziała w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa sukienka bardzo ładna, podoba mi się na wiosnę idealna

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne sukienki, szczególnie w tej czarnej wyglądasz elegancko, biznesowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki z koronkami są dla mniej najlepsze, więc ta czarna skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta różowa sukienka jest śliczna, osobiście nie w moim kolorze ale kroj bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowa sukienka jest śliczna, chętnie bym zmierzyła bo wygląda naprawdę obiecująco. Czarna też fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nic od nich nie zamawiałam, ale bardzo lubię ten sklep :) Ta różowa kiecka wygląda na Tobie extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza sukienka jest piękna, a Ty w niej wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy sobie wybrałaś z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  12. O ta czarna sukienka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ta różowa sukienka jest przepiękna! Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czarna sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger