środa, marca 25, 2020

INFINITA zapach wiosny.

Infinita
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Słoneczko, dużo słoneczka ma być w najbliższych dniach. Zresztą nareszcie powitaliśmy tę prawdziwą, wyczekaną i utęsknioną, kalendarzową wiosnę. Wraz z nią przyleciały bociany, drzewa powoli puszczają pączki, śpiewają ptaszki, jest cudownie.
A Wam z czym się kojarzy wiosna?
Może jest to jakiś szczególny zapach perfum?
Być może dla kogoś takim zapachem z którym będzie kojarzyła się wiosna, będzie to zapach Infinita...
Zapraszam na post.

Infinita
Infinita
Infinita
Infinita
Infinita
Infinita
 Woda perfumowana Infinita
 "Świetlista i urzekająca woda perfumowana, która celebruje twoje prawdziwe kobiece piękno i wyraża dumę z bycia kobietą w dzisiejszym świecie. Wyrafinowana kompozycja z najwyższej jakości składnikiem, jaśminem wielkolistnym z Grasse, podkreśla twoją klasyczną, czystą i delikatną aurę."

Infinita to kwiatowe perfumy dla kobiet. Są to nowe perfumy, które zostały wydane w 2020roku.
Nutami głowy są: różowy pieprz, mandarynka i kumkwat
Nutami serca jest: jaśmin
Nutami bazy są: bursztyn, drzewo kaszmirowe i wanilia.
Osoby, które czytają mojego bloga dłuższy czas, wiedzą że kocham kwiatowe wody, połączone z owocami. I tym razem zapach mnie nie zawiódł.
Sam flakonik jest ładny, jasno różowy z nakrętką w kolorze różowego złota. Zdobi go tylko biały napis nazwy zapachu.
Dla mnie minimalizm znaczy więcej, niż krzykliwe etykiety z których często nic konkretnego nie wynika.
Sam  zapach jest piękny, delikatny a zarazem mocny. Raz jest uwodzicielskim eliksirem, raz ciepłym, otulającym zapachem w który chcemy się wtulić jak w objęcia ukochanej osoby.
  Niezwykły, trwały i zaskakujący, lekki i kwiatowy, silny i słodkawy. Cudownie ze sobą współgrają wszystkie akordy. Nie jest słodko i nie jest mdło.
Ten zapach polecam każdej kobiecie, bo na pewno spodoba się wszystkim, do których rąk trafi. Zapach Infinita jest świetny i na pewno odzwierciedli siłę, odwagę, niezależność, a zarazem ciepło kobiet.
 Zatem, niech każda z nas śmiało sięgnie po zapach, który doda nam odwagi do tego, by realizować nasze plany i marzenia - Infinita!
Zapraszam Was również na stronę Pani Agnieszki Kowal Klub Konsultantek, która z chęcią odpowie na Wasze wszystkie pytania związane z produktami firmy Oriflame, jak również pomoże jeśli chcemy zostać konsultantką, pracować i zarabiać na sprzedaży tych kosmetyków.

Znacie ten piękny zapach? Pochwalcie się, jaki jest Wasz ulubiony zapach na wiosnę? 

12 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale mam wrażenie, że trafiły do mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachu nie znam, ale wygląda na to że mógłby mi się spodobać.
    Małe pytanko :D jak Ci się udało postawić falkona "na krawędzi"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach ostatnio często widzę, chyba pora przekonać się jak faktycznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kwiatowe nuty więc to perfumy dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie patrzyłam na nowości tej marki a ich zapachy bardzo lubię. Koniecznie muszę sprawdzić na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Flakon jest przepiękny! Urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Ciekawi mnie bardzo zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakon ciekawy, nuty zresztą też kuszące

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny i bardzo kobiecy flakonik <3 Ja też bardzo lubię połączenie nut kwiatowych z owocowymi, więc jestem ciekawa, czy ten zapach przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachu nie znam, więc się nie odniosę, ale flakon ma przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widzie nutę w której jest jasmin to ten zapach jest już moj. I tak się stanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten flakon :) Zapach też mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger