poniedziałek, marca 23, 2020

Femmeluxefinery - Kolejne, udane zamówienie.

Femmeluxefinery
Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio zrobiłam kolejne zamówienie na stronie sklepu femmeluxefinery.co.uk  
Tym razem postawiłam na dwa sweterki, bojówki i koszulkę z krótkim rękawem.
Zapraszam na post.
Femmeluxefinery
Femmeluxefinery
Femmeluxefinery
Femmeluxefinery
Femmeluxefinery
Femmeluxefinery
Femmeluxefinery

Jak już widzieliście po tytule tego wpisu, jest to kolejne, i myślę że udane zamówienie z tego sklepu. Dokładnie tydzień czasu szła ta przesyłka, dlatego uważam, że mimo tego co się teraz dzieje na świecie, jest to ekspresowe tempo, nie spodziewałam się tak szybkiego dostarczenia przesyłki do Polski.
Zacznę od czarnej koszulki z napisem "Sweetie". Koszulka jest bardzo dobrej jakości i uszyta jest z milutkiego materiału. Będzie idealna na wiosnę i lato. Założyłam na tę koszulkę do zdjęć sweterek, bo było okropnie zimno.
Bardzo obawiałam się zamówić spodnie, nie wiedziałam czy trafię z rozmiarem. Bojówki są z grubszego materiału, ale i tutaj ich jakość bardzo dobra, porządnie są uszyte. Na szczęście trafiłam z rozmiarem, z czego bardzo się cieszę, bo spodnie są super.
Filetowy sweterek okazał się bardzo duży, mimo że jest to rozmiar L, to szerokość jest co najmniej jak XXL. Mimo tego, że jest za duży, jest miły w dotyku i chętnie będę go nosiła.
Oliwkowy sweterek jest śliczny, długi, można go nosić jako sukienkę, lub do dżinsów, czy legginsów. Sweterek nie jest zbyt gruby, dlatego będzie odpowiedni praktycznie na każdą porę roku.
Ogólnie z całego zamówienia jestem bardzo zadowolona. 
Moim zdaniem warto zamawiać w tym sklepie. Jeśli zrobimy zamówienie, to już w tym samym dniu mamy powiadomienie o wysyłce. Na dodatek przesyłka idzie tydzień czasu. No i jakość tych ubrań jest super.
Może zainteresuje Was również:
 "Jeans" 

Dajcie znać, czy któraś z tych rzeczy które zamówiłam szczególnie Was zainteresowała?

13 komentarzy:

  1. Super wiosenne zdjęcia i równie wiosenne outfity:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam u nich kilka rzeczy i powiem Ci, że jestem zadowolona ! Świetne rzeczy wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się bardzo podoba - mam podobny gust do Ciebie :) najbardziej urzekł mnie kardigan szaary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawy stworzyłaś, niby sportowy a trochę casualowy styl, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się tem pierwszy szary sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oliwkowy sweterek jest świetny! dodać pasek w talii i jest sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej z wszystkich stylizacji podoba mi się sweterek z pierwszego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. też zamówiłam ten sweter oversize, bardzo fajny. Idealny na wiosenne sety:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie rzeczy po zamawiałaś na tej stronie. Wszystko podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają ubrania, które zamówiłaś, a zwłaszcza sweterki :) Będą idealne do wiosennych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ubrania lubie taki luzny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zamówienie. Mnie się podoba ten fioletowy sweterek. Fajnie można go zestawić z obcisłymi spodniami lub spódnicą bodycon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy sweter mi się podoba. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger