wtorek, września 23, 2014

Nawilżająca Odżywka Zwiększająca Objętość Włosów - Equilibra :)

Cześć Dziewczyny :)

Pokażę Wam dzisiaj próbkę odżywki do włosów zwiększającą objętość od Equilibra .
Dostałam ich 3szt. o poj. 15ml , więc mogę coś o niej powiedzieć - wiadomo nie jest to produkt pełnowymiarowy , ale jakieś swoje zdanie na jej temat mogę już mieć :)


Opis produktu :
Odżywka o gęstej, kremowej konsystencji głęboko nawilża włosy. 
Specjalna formuła tworzy na trzonie włosa cienką warstwę ochronną, poprawiając elastyczność włosów, zwiększając ich objętość i nabłyszczając je.
Działanie
  • Proteiny jedwabne: otulają włosy warstwą ochronną
  • Witamina E: zapobiega starzeniu się włosa
  • Keratyna wełniana: wzmacnia strukturę włosa pokrywając go warstwą ochronną
  • PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.
  • Poj.200ml
NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW, ALERGENÓW, PARABENÓW, LEKKO PERFUMOWANY.
Sposób użycia :
Wmasować w wilgotne włosy, a następnie spłukać.

Odżywka jest białego koloru o gęstej i kremowej konsystencji .
Bardzo dobrze ją się nakłada na włosy , nie przelewa się przez palce :)
Zapach jak dla mnie jest bardzo intensywny , świeży i aloesowy :)
Jednak dla bardziej wrażliwych nosów może przeszkadzać , bo dosyć długo utrzymuje się również na włosach :)
Po nałożeniu jej na włosy , mamy od razu uczucie wygładzenia .
Przy moich farbowanych włosach dosyć dobrze się spisała - włosy były wygładzone , śliskie i bardzo miękkie .
Faktycznie spełniła obietnice producenta o zwiększonej objętości , dodatkowo włosy były uniesione u nasady za co kolejny plus wędruje w jej kierunku - bo nie cierpię przyklapu ;)
Jak dla mnie jest to bardzo dobry produkt , warty wypróbowania :)
Jedyny problem jest z dostępnością tych produktów - znajdziecie je w aptekach , warto się rozejrzeć czy nie macie w pobliżu apteki , która ma te produkty .
Kupicie ją zarówno za 12 jak i za 26zł - jest bardzo duża rozpiętość cenowa , ale można szukać promocji na produkty Equilibra np. w aptekach internetowych ( np.e-zikoapteka )  :)



Znacie tą odżywkę ? Macie jakieś doświadczenia z produktami włoskiej marki Equilibra ?
Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Kiedyś na pewno wypróbuję ale na razie nawilżenia zapewnia mi aloesowa maska NaturVital.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam maski NaturVital , moje włoski potrzebują nawilżenia więc rozejrzę się za nią :)

      Usuń
  2. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam. Póki co, mam odżywkę z Dove do włosów farbowanych i jako tako się sprawdza. Może i po tą kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włoski jakoś lubią się z silikonami, szczególnie teraz po farbowaniu - więc nie stronię również od odżywek,czy masek drogeryjnych :)

      Usuń
  3. Moze kiedys wpadnie w moje lapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odżywki.
    Skoro to dobry produkt
    to może kiedyś zamówię
    go. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą aptekę e-ziko, bo tam chyba była najtańsza po 12zł :)))

      Usuń
  5. mam chyba jakąś maskę do twarzy w takiej próbce ale jeszcze nie używałam
    ogólnie nie miałam styczności z ich kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie miałam , bardzo mnie kusiła seria aloesowa dlatego ucieszyłam się z możliwości zapoznania się z kilkoma produktami :)

      Usuń
  6. Czaje się na tą firmę juz kupę czasu :p i nadal za mało mnie przekonuje niestety ;/ Ale po Twojej recenzji chyba się wreszcie skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ile ja się czaiłam haha .... coś mi się ubzdurało,że można ją było spotkać w Tesco,czy Superpharm ale teraz nie wiem,czy to dokładnie o Equilibrę chodziło ;)

      Usuń
  7. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale widzę że odżywka ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam np. maskę Bioetika którą stosowałam i możesz o niej poczytać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat odżywki nie miałam, ale znam szampon i maskę z tej firmy. Aloesowy szampon wzmacniający uwielbiam, naprawdę wzmacnia włosy, nie są to tylko suche obietnice producenta. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger