piątek, września 26, 2014

Maska Kompres 4D - Lifting i Modelowanie / Drogerie Marysieńka :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie o masce Kompres 4D Lifting i Modelowanie :)
Kto ciekawy co to za kompresik i jak się ta maska spisała , zapraszam na dalszą część posta :)



Maska kompres 4D
Lifting i modelowanie
Problem skóry: opadający owal i kontur twarzy, wyraźnie zarysowane i utrwalone zmarszczki, skóra wiotka i odwodniona
Dla jakiego wieku: 30+
 
Efekt:
– przywrócenie młodzieńczego owalu twarzy
– wygładzenie zmarszczek i poprawa elastyczności skóry
– nawilżenie i rozjaśnienie przebarwień
21 g

Skoncentrowane działanie substancji aktywnych - precyzyjne uderzenie w problem:
Kawior – regeneruje uszkodzoną barierę ochronną naskórka. Jest najbogatszym źródłem protein, minerałów, fosfolipidów, a także oligoelementów: cynku, jodu, fosforu, magnezu, witamin A, D, E i witamin z grupy B. Zawiera duże ilości niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3, które odbudowują hydrolipidową warstwę naskórka. Kwas hialuronowy – utrzymuje prawidłową wilgotność naskórka i skóry właściwej. Chroni skórę przed odwodnieniem i wzmacnia jej właściwości ochronne.
Witamina E
– antyoksydant, chroniący komórki przed utleniaczami.
Nawilża i uelastycznia skórę, skutecznie wspiera proces odnowy komórkowej.
Ekstrakt z zielonej herbaty – zawiera polifenole, składniki mineralne (między innymi fluor, mangan, żelazo, wapń, potas, krzem, fosfor) oraz witaminy (A, C, E, K, z grupy B). Działa silnie przeciwzmarszczkowo. Chroni komórki skóry, oraz komórkowego DNA przed zmianami powodowanymi promieniowaniem UV. Glukozamina (Acetyl Glucosamine) – intensywnie nawilża, stymuluje produkcję kwasu hialuronowego, rozjaśnia przebarwienia, wygładza zmarszczki i uelastycznia skórę. Ekstrakt z granatu – zawiera kwas Omega-5, polifenole, witaminę C oraz składniki mineralne. Stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu, dzięki czemu wzrasta gęstość, elastyczność i jędrność skóry. Ekstrakt z liścia Damiana (Turnera Diffusa) – napina, ujędrnia, stymuluje włókna kolagenowe. Wzmacnia strukturę skóry i zapobiega jej wiotczeniu.

Powiem Wam , że jest to bardzo fajny produkt :)
Z racji tego , że miałam tylko jedną sztukę więc moja opinia jest wrażeniem po zastosowaniu jednej sztuki ;)
Maska jest z solidnego "materiału" nie rozrywa nam się przy nakładaniu - śmiało możemy ją sobie docisnąć do twarzy i najlepiej położyć się z nią na jakieś 20min. , zrelaksować się i czekać na działanie :)
Ja niestety nie zrobiłam tak , tylko chodziłam po domu ( przy dziecku niestety nie da się inaczej ) ;)
Odczekałam 20min. i poszłam zdjąć maskę .
Zauważyłam duże wybielenie twarzy - może gdybym użyła ich kilka , moje piegi całkiem by się ulotniły ;)))
Myślę , że stosując te maski  regularnie możemy otrzymać to co nam producent obiecuje - czyli lifting i modeling , ja przyznam się szczerze po jednorazowym użyciu tego nie zauważyłam :)
Jednak nawilżenie , wygładzenie , odżywienie a w szczególności wybielenie były od razu widoczne .
Mamy kilka rodzai tych masek , więc każdy znajdzie coś dla siebie i w zależności do swojego wieku i tego co chce osiągnąć :)
Możecie je kupić w Drogerii Marysieńka , mają tam wspaniały i bardzo bogaty asortyment ( również kosmetyki naturalne ) - a co najważniejsze , ceny są zdecydowanie niskie więc jak najbardziej zapraszam i polecam :)



Jeśli odwiedziłyście już Marysieńkę podzielcie się wrażeniami :) 
Lubicie takie maski , czy wolicie inne formy  aplikacji ?
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger