poniedziałek, września 01, 2014

Organic Shop "Złota Orchidea" - Szampon Do Włosów Farbowanych :)

Cześć Dziewczyny :)

Po przerwie weekendowej wracam  do Was z nowymi recenzjami :)
Dzisiejsza będzie poświęcona marce Organic Shop .
Pod uwagę weźmiemy szampon do włosów farbowanych o pięknie brzmiącej nazwie - " Złota Orchidea" :)



Opis producenta :

                     Szampon do włosów farbowanych wzmacniający strukturę włosa i zapobiegający utracie koloru
Szampon zawiera organiczny wyciąg z orchidei, który uodparnia włosy na utratę koloru, pomaga w jego utrzymaniu. 
Olejek jojoba doskonale wchłania się zarówno przez skórę i włosy, nawilża włosy i wyraźnie je zmiękcza i odżywia
Pomaga zachować wilgoć wewnątrz włosa, co sprzyja wzmocnieniu włosów.
Włosy stają się lśniące, sprężyste i elastyczne.
Olej z róży damasceńskiej pomaga w regeneracji struktury włosa i w zachowaniu długotrwałego nawilżenia.
Ekstrakt malwy zapewnia nawilżenie, jest delikatny i łagodny dla skóry.
Szampon pieni się dzięki cocomidopropyl betaine - bardzo łagodnej dla skóry i błon śluzowych substancji, która używana jest też do łagodzenia i neutralizowania działania innych drażniących substancji.

Skład :
Aqua with infusions of Organic Orchis Maculata Flower Extract  (Organiczny Ekstrakt Orchidei), Organic Simmondisa Chinensis (Jojoba) Seed Oil (Organiczny olej jojoba); Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sterene/ Acrylates Copolymer, Rosa Damascena Flower Oil (Organiczny Olej Róży Damasceńskiej), Malva Moschata Leaf Extract (Ekstrakt Malwy), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Citric Acid, Parfum.

Poj.280ml
Cena ok. 21zł

Jak wiecie moje włosy od czerwca są farbowane na blond .
Pierwsze farbowanie było u fryzjera farbą L'oreal Professionnel bez amoniaku na jakiś odcień ciepłego złotego blondu .
Drugie farbowanie zrobiłam sobie już sama pół miesiąca temu farbą "apteczną" Color&Soin Miodowy-Blond 9N , o którym już Wam pisałam na blogu i możecie sobie prześledzić cały przebieg mojego domowego farbowania ;)
Z efektu jaki uzyskałam tą farbą jestem bardzo zadowolona i sądzę , że będzie ze mną długi czas :)
Więc z racji farbowania wybieram teraz kosmetyki szczególnie do tego rodzaju pielęgnacji  przeznaczone .
Obecnie używam tego szamponu , bo jest do włosów farbowanych przeznaczony .
Znajduje się w białej , plastykowej , wąskiej butelce z czarną dosyć dużą zakrętką .
Po odkręceniu tej zakrętki nie mamy żadnego zabezpieczenia i otwór jest dosyć duży , może się zdarzyć , że szampon w jakiś sposób się wyleje .
Szkoda , że producent nie pomyślał o jakimś lepszym rozwiązaniu typu "klik" lub pompka , czy jakikolwiek inny dogodny dozownik .
Jedynie fakt , że ten szampon jest dosyć gęstej , mlecznej konsystencji pozwala nam jakoś "wycyrklować" przelanie ;)
Zapach szamponu jest delikatny , raczej przyjemny - przypomina zapach delikatnego kwiatuszka , być może jest to zapach orchidei :)
Włosy po umyciu są sypkie , uniesione u nasady , mają zwiększoną objętość , są odżywione i świetnie się układają .
A co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło w tym szamponie i na co szczególnie zwróciłam uwagę , to fakt że włosy długo zachowują świeżość - przeważnie myłam włosy co drugi dzień , a teraz nawet tydzień włosy od skóry wcale nie są tłuste , szok :)
Jeszcze nigdy używając szamponu nie zaobserwowałam takiego zjawiska :)
Więc również osobom borykającym się z przetłuszczaniem włosów bardzo polecam ten szampon - jest fenomenalny :)
Kolor włosów farbowanych również się nie spiera .
Jak dla mnie szampon ten ma same plusy i szczerze mogę go polecić wszystkim posiadaczkom farbowanych włosków jak i tym , które chcą cieszyć się dłużej świeżością swojej fryzurki :)
Możecie te szampony dostać w bardzo wielu sklepach z naturalnymi kosmetykami .

Miałyście szampony Organic Shop ? Które produkty możecie szczególnie polecić do pielęgnacji włosów farbowanych ?
Pozdrawiam :)


11 komentarzy:

  1. Straszliwie mnie ta firma kusi, głównie szampony i maski do twarzy :) Muszę się kiedyś skusić a jakieś zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten szamponik i myślę , że inne również są dobre :) Muszę rozejrzeć się za innymi produktami tej firmy :)

      Usuń
  2. lubie naturalne, ale na szampony szkoda mi tyle kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , poszukaj w sklepach internetowych być może różnice w cenie są dosyć duże i dostaniesz go taniej :)

      Usuń
  3. Całkiem ciekawy produkt, ja nie farbuję włosów natomiast chętnie bym wypróbowała innego szamponu tej firmy.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten szampon jest totalnym pozytywnym zaskoczeniem :) Może jakiś inny Cię szczególnie zainteresuje,który będzie odpowiedni dla Twoich włosów :)

      Usuń
  4. Ja kupiłam ostatnio odżywkę do włosów z Baikal Herbals i ma dokładnie takie samo zamykanie , brak konkretnego dozownika, wydobywanie kosmetyku z tej butelki to dla mnie to katorga ponieważ konsystencja odżywki należy do dość gęstych ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia,zgadzam się Baikal Herbals mają identyczne butelki ;)

      Usuń
  5. U mnie było totalnym szokiem , zawsze myłam je co drugi dzień bo były nieświeże a teraz całkiem brak przetłuszczania włosów ,co jest mega plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za 21 złotych 280 ml dobrego szamponu o ładnym składzie to rozsądnie - ja miałam trochę droższy ale rak beznadziejny, że nie wart nawet przysłowiowej złotówki - pisałam o nim jakiś czas temu. Szampony tego typu właśnie chyba łączy strasznie lekka konsystencja. Fakt przydała by się pompka albo coś w tym stylu. Dobrze, że Ci się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zmniejszenie przetłuszczania włosów - to bardzo fajnie się sprawdził :) Dobry szamponik :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger