piątek, września 12, 2014

Nowości Ciąg Dalszy / Aktualizacja Moich Włosów - Kto Ciekawy Zapraszam :)

Cześć Dziewczyny :)

Kolejna odsłona moich nowości kosmetycznych , które już jakiś czas temu się u mnie pojawiły ale jeszcze o nich Wam nie mówiłam :)
Pierwsza z nich , to dwa produkty Orientana tonik i maseczka z glinki + mała próbka masła do ciała :)
Na kosmetyki Orientana miałam ochotę już długo ,  wzdychałam do nich po nocach ;)
Dzięki uprzejmości Orientany udało mi się zasmakować tych cudeniek , za co jestem bardzo wdzięczna :)


         Masełko już zdążyłam zużyć , ponieważ była to mała próbka  ale wydajna - mogłam sporą część ciała nim wysmarować :) 
 Konsystencja idealna , świetnie się rozsmarowuje na ciele pozostawia na ciele subtelny zapach orzeźwiającej cytrynki :) 
Świetne , świetne wspaniałe masełko :)


Bogate w substancje odżywcze, jedwabiste masło do ciała stworzone na bazie ajurwedyjskich receptur . 
Skutecznie nawilża i regeneruje skórę . 
 Baza jest masło kokum i olejek słonecznikowy wzbogacone olejkiem z trawy cytrynowej i ekstraktem z liści żywokostu . 
Dodatkowo zawiera olejki z pestek grejpfruta i gorzkiej pomarańczy .
Olejek z trawy cytrynowej pobudza krążenie krwi i metabolizm skórny przez co odżywia i ujędrnia skórę . 
 Działa odświeżająco i kojąco . 
Ekstrakt z liścia żywokostu łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację komórek .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kolejną nowością są próbki glinek ze sklepu Kalina za co również dziękuję , sądzę że większość z Was załapała się na testowanie czterech glinek :)
Mnie się udało :) 
Dzisiaj pokażę Wam tylko jak te próbki wyglądają , a osobny post pojawi się za niedługo i w nim podsumuję je wszystkie :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na koniec pokażę Wam aktualizację moich włosów jak one teraz wyglądają :)
Większość z Was wie jak moja historia włosowa przebiegała ( jeśli nie , to zapraszam na poszperanie w blogu ;)
Wiecie , że po mojej wizycie u fryzjera na początku czerwca i zrobieniu boba część końcówek pozostała jeszcze zielona i wspominałam ,  że muszę za jakiś czas powtórzyć obcięcie jak troszkę włosy odrosną , żeby nie obciąć za krótko i żeby już całkiem ściąć zieleń z końców :)
We wtorek zawitałam u fryzjera i odświeżyłam boba na krócej , ale już całkiem pozbyłam się zieleni z włosów :)
Kolor jaki jest na włosach , to moje domowe farbowanie Color&Soin N9 miodowy blond :)


To tyle na dziś nowości :)
Dajcie znać , co Was szczególnie zaciekawiło :) 
Pozdrawiam :)


11 komentarzy:

  1. bardzo fajne nowości :)
    z Orientany miałam póki co maskę z jedwabiu pod oczy Kaskaryla i się dobrze sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również cieszą :) Super,że maska się sprawdziła :)

      Usuń
  2. Jestem wielką fanką peelingów Orientany a teraz kuszą mnie ich balsamy w kostce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że moja kolekcja z Orientany również się powiększy o następne produkty :)

      Usuń
  3. O tak :) Też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają super :) Bardzo jestem ciekawa jak spisze się tonik z Orientana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :) Tonik już niedługo będzie na blogu :)

      Usuń
  5. Zaciekawily mnie bardzo produkty Orientana, jeszcze nie mialam zadnego z nich :)
    Super Kochana, ze udalo Ci sie wreszcie pozbyc zieleni :)))! Teraz zapuszczanie ;)? Ladny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orientanę bardzo polecam , szczegóły niebawem na blogu :) Też jestem zadowolona,bo nie mogłam już patrzeć na tą zieleń :) Ewa,czy będę zapuszczać to nie wiem - na dzień dzisiejszy jest mi dobrze z krótkimi ;P

      Usuń
  6. Kosmetyków z Orintany też jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger