poniedziałek, września 22, 2014

Tonik Imbir i Trawa Cytrynowa - Orientana :)

Cześć Dziewczyny :)

Witajcie w tym nowym tygodniu :)
Kolejny produkt , który już prawie doczekał się denka :)
Mowa dziś o wspaniałym Toniku Imbir i Trawa Cytrynowa od Orientany :)



Delikatny, naturalny tonik bez alkoholu do pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu w opakowaniu z atomizerem. 
Imbir działa przeciwzapalnie. 
Trawa cytrynowa odświeża i regeneruje.

Do cery mieszanej.


DZIAŁANIE:

- odnawia skórę po oczyszczeniu,

- przywraca naturalne pH

- chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, w pomieszczeniach klimatyzowanych i ogrzewanych

- łagodzi podrażnienia,

-nawilża i działa odżywczo


SKŁAD:

Pełny skład: woda, sok z liści aloesu, olejek cytrynowy, ekstrakt z ogórka, Oramix Ns (glukozyd decylowy – naturalny emolient akceptowany przez ECOCERT), ekstrakt z nasion marchwi, olejek z trawy cytrynowej, olejek imbirowy, benzoesan sodu ( pozyskiwany z jagód), sorbinian potasu (pozyskiwany z jagód).

aloesu – łagodzi podrażnienia

Olejek cytrynowy – działa aseptycznie

Ekstrakt z ogórka – dzięki zawartości cennych soli mineralnych, witamin A, B, C oraz E i kwasów organicznych, enzymów i związków siarki działa przeciwzapalnie, odżywczo i łagodząco

Ekstrakt z nasion marchwi – intensywnie regeneruje i nawilża

Olejek z trawy cytrynowej – odświeża i regeneruje

Olejek Imbirowy – działa przeciwzapalnie


SPOSÓB UŻYCIA:

Spryskać twarz, szyję i dekolt unikając okolic oczu lub nawilżyć wacik i wklepywać w skórę. Stosować rano i wieczorem oraz w razie potrzeby odświeżenia i nawilżenia cery.

Imbir

Imbir
Nie wiadomo, skąd dokładnie pochodzi. 
Prawdopodobnie najpierw hodowano go na południu Chin, skąd przewieziono go do Indii. Ze źródeł historycznych wiemy, że w Indiach i Chinach używa się go już od ponad trzech tysięcy lat. 
 Dzięki bogatej zawartości substancji biologicznie czynnych jest silnym środkiem przeciwzapalnym i przeciwutleniającym, co oznacza że zatrzymuje wolne rodniki, powodujące starzenie się skóry. 
Dzięki właściwościom rozgrzewającym i pobudzającym krążenie pomaga zwalczać cellulit, ujędrnia i modeluje sylwetkę. 
Działa przeciwbakteryjnie i przeciwłojotokowo.
 Imbir stosowany w naszych kosmetykach uprawia się w Indiach.

Myślę , że większość z Was miała już styczność z kosmetykami Orientana lub o nich słyszała :)
   Ja do niedawna byłam w tej grupie , która tylko o nich słyszała i częstokroć do nich wzdychała ;)
 Dzięki uprzejmości firmy Orientana mam możliwość spróbować tych kosmetyków .
Teraz wiem , że ochy i achy na temat tych produktów są uzasadnione - ponieważ produkty są bardzo dobre w swoim działaniu :)
Tonik znajduje się w buteleczce z atomizerem , co umożliwia nam jego dozowanie .
Jak wcześniej możecie przeczytać , tonik możemy nakładać zarówno na wacik jak i spryskiwać nim bezpośrednio twarz .
Ja spróbowałam na oba sposoby - jednak spryskiwanie twarzy skończyło się na tym , że tonik dostał się do oczu , co skończyło się szczypaniem ;)
Więc z tego względu zrezygnowałam z tego sposobu ;)
Natomiast tonik nakładany na wacik sprawdził się rewelacyjnie :)
Twarz jest fantastycznie oczyszczona  , odświeżona .
Po oczyszczeniu nie mamy uczucia ściągania a wręcz odwrotnie , skóra jest nawilżona i mamy uczucie wysokiego komfortu i wygładzenia :)
Przy mojej mieszanej cerze sprawdza się wspaniale :) 
Zapach jest bardzo energetyzujący , świeżej soczystej cytrynki z nutką zielonej trawy :)
Moje wzdychanie było jak najbardziej uzasadnione i teraz mam ochotę na jeszcze więcej tych wspaniałych produktów :)
Kolejnym produktem , który Wam przedstawię będzie maseczka :)
Polecam polecam i polecam - produkty są rewelacyjne :)
Tonik kupicie za ok. 26zł w sklepie Orientana .
  Produkty możecie dostać w wielu sklepach internetowych jak i wybranych sklepach stacjonarnych - śledźcie fb sklepu gdzie na bieżąco podawane są aktualności i lista sklepów , w których kupicie te naturalne kosmetyki :)


Lubicie ten tonik ? Który z produktów Orientana skradł Wasze serce ?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Eh i tonik mnie kusi i ich olejki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czaję się na jakiś tonik. Całkiem nieźle wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego,że wygląda to jeszcze fajnie działa :)

      Usuń
  3. Orientana od jakiegoś czasu coraz częściej chodzi mi po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kończy mi się właśnie mój tonik i planuję zakup jakiegoś nowego, ale stacjonarnie kosmetyków Orientana to ja chyba szybko nie znajdę, więc skuszę się na tonik z Ziaji z tej ich nowej serii z liśćmi manuka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będziesz gdzieś w pobliżu większego miasta i dostaniesz Orientanę np. w Hebe :)

      Usuń
  5. Lubię toniki w atomizerze. Ten rzeczywiście jest ciekawy. Skład ma cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii balsam do ust :) Ma niesamowity zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam , ale wierzę na słowo :) Wszystko bym chciała wypróbować :)

      Usuń
  7. Chetnie bym wyprobowala, jeszcze nie mialam zadnego produktu z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się,bo produkty bynajmniej te co ja mam są mega extra świetne ;D

      Usuń
  8. Nie używam zbytnio toniku, jedynie do moczenia glinki na twarzy, ale jestem mega ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger