środa, września 10, 2014

Puder Pyłkowy Beauty Studio Artist - Oriflame :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie makijażowo ;)
Puder pyłkowy Oriflame Beauty Studio Artist wpadł w moje ręce jakiś czas temu :)
Oczywiście jak to u mnie bywa udało mi się go dostać w promocji :)
Tak szczerze mówiąc nie mam pojęcia dlaczego go kupiłam, ale ......


          Ultra - delikatny, sypki puder o przezroczystej formule, która dopasowuje się do każdego typu karnacji . 
Dzięki niemu cera się nie błyszczy i wygląda nieskazitelnie . 
Zawiera kompleks Illuma Flair™, który sprawia , że skóra wygląda naturalnie w każdym świetle .
Poj. 7 g
Cena : 44,90zł
Składniki: 
ZEA MAYS STARCH, KAOLIN, MICA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, SILICA, IMIDAZOLIDINYL UREA, CI 77891, CI 77491
Leżał sobie ten puder jakiś czas i patrzył na mnie ;)
A ja nic....
Zastanawiałam się po co mi i na co biały puder , będę wyglądała jakbym się talkiem wysmarowała ;)
Ostatnio skusiłam się z ciekawości cosz to za cudo , dam mu szansę ;)
Powiem Wam , że niczego się po nim nie spodziewałam - co najwyżej tego co najgorsze ;)
 Jakież było moje zdziwienie , kiedy okazało się że jest to na prawdę bardzo dobry kosmetyk :) 
Mimo moich obaw , absolutnie nie bielił - nie zostawiał białej maski na twarzy.
Wręcz przeciwnie , bardzo dobrze wtapiał się w skórę pozostawiając tylko świetnie zmatowioną twarz :)
Bardzo dobrze się nakłada .
Jest teraz moim ulubionym produktem , który pozwala cieszyć się całkowicie brakiem połysku na długie godziny i to bez poprawek :)
Jestem zdecydowanie na TAK :)
Polecam wszystkim komu zależy na macie , osoby z cerą mieszaną i tłustą będą nim zachwycone :)
Polujcie oczywiście na promocje , wtedy opłaca się go kupić :)
Miałyście ten puder ? Czym udaje się Wam dobrze zmatowić twarz na długie godziny ?
Pozdrawiam :) 

8 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie :)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję,że będziesz częstym gościem na moim blogu :)pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że ta firma ma ofercie taki puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny,aż sama jestem nim pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  3. Idzie zima i koniecznie muszę kupić nowy puder :) Ale jeszcze nie wiem w jakiej formie on będzie , czy sypkiej czy w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz przerzuciłam się na sypki :) Całkiem super się spisuje :)

      Usuń
  4. Super, ze tak fajnie sie sprawdzil, nie mialam go nigdy ;) Mam transparenty z Hean i rowniez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,też się cieszę bo nawet się tego po nim nie spodziewałam ;)Nie miałam z Hean,ale cieszę się że u Ciebie się fajnie sprawdza :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger