wtorek, września 09, 2014

Troszkę Nowości - Equilibra :)

Cześć Dziewczyny :)

Pomalutku będę pokazywała Wam nowości , które już jakiś czas temu zagościły u mnie :)
Dziś będzie to kilka produktów od Equilibra :)
Myślę , że większość z Was zna te produkty natomiast ja dopiero z nimi się poznaję - nigdy wcześniej nie miałam okazji ich używać :)


Equilibra to marka rodem z Italii :)
Większość produktów Equilibra jest na bazie aloesu .

Mam przyjemność poznać m.in. :
1. Delikatne Aloesowe Mydło.
2. Nawilżająca Odżywka Do Włosów (próbki).
3. Dermo - Oil 100ml.
4. Dermo - Żel (próbki).
Już niebawem o tych kosmetykach Wam napiszę :)
Jest to moje pierwsze spotkanie z nimi i powiem , że jak na pierwszy raz udane :)
Który produkt szczególnie Was zainteresował ?




Miałyście styczność z kosmetykami Equilibra ? Które skradły Wasze serca ? Co możecie polecić z tej marki ?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki ale mydełko mnie zaciekawiło.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem dopiero na etapie poznawania - wcześniej znałam tylko z blogów ;)

      Usuń
  2. Mam tylko chusteczki do demakijażu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości:) O marce czytałam ale nic od nich jeszcze nie miałam. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe :) Szafy można znaleźć w aptekach,czy sklepach zielarskich :) dziękuję :*

      Usuń
  4. Od dawna kuszą mnie kosmetyki tej firmy. Dziś chciałam kupić szampon ale już go nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie próbowałaś go kupić?:) Chyba są rozchwytywane jak świeże bułeczki ;D

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą i ich kosmetykami , jestem bardzo ciekawa jak spisze się mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam styczności,dopiero pomalutku je poznaję :) Będzie post o mydełku :) Zdradzę tylko,że ślicznie pachnie ;D

      Usuń
  6. Kusza mnie te produkty, jednak tutaj nie moge ich dorwac ;( Udanych testow Kochana, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Nie mogę Ci pomóc,bo nie wiem gdzie byś je mogła w Niemczech dostać :)Może w aptekach mają?

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger