wtorek, września 02, 2014

MySecret Nail Polish nr. 217 :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj dla odmiany będzie lakierkowo - pazurkowo :)
Na FB w weekend umieściłam info o moim nowym sobotnim nabytku - czyli lakierze do paznokci z nowej kolekcji MySecret Nail Polish nr. 217 "Wild Red" :)
Szłam z nastawieniem na kupno nr. 215 "Coral"  ale jak to bywa z moim szczęściem do zakupów , oczywiście tego akurat kolorku nie było ;)
No nic , musiałam kupić inny kolor - więc zdecydowałam się na Wild Red :)
Oczywiście nie żałuję zakupu , ponieważ kolorek jest bardzo ładny - bynajmniej mnie się podoba ;)
Powiem Wam , że wszystkie kolorki były śliczne i na prawdę idzie oczopląsu dostać i nie wiadomo który kolorek wybrać :)
Ja już sobie postanowiłam , że zrobię sobie kolekcję wszystkich 27 odcieni :)
Po prostu są extra :)
Teraz Wam pokażę jak ten kolorek , który zakupiłam wygląda "na żywo", oczywiście z perspektywy obiektywu :)


Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci
zapewnia jego równomierne rozprowadzenie
oraz zapobiega powstawaniu smug. 

Skład :
217 BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMETILLIC ANHYDRIDE/ GLYCOLS COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, ADIPIC ACID/FUMARIC ACID/TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77891, CITRIC ACID

Lakiery znajdują się w poręcznych kwadratowych buteleczkach z dużymi również kwadratowymi rączkami .
Dobrze i stabilnie leżą się w dłoni .
Trzonek z pędzelkiem  nie są długie .
Pędzelek jest dosyć szeroki , spłaszczony - co pozwala nam na precyzyjne malowanie paznokci .
Przez  to spłaszczenie doskonale przylega do płytki paznokcia a jego szerokość pozwala szybko i bezproblemowo umalować powierzchnię paznokci .
Pomalowałam paznokcie zaraz w sobotę trzema warstwami .
Lakier szybciutko schnie , nie tworzy smug , prześwitów - równomiernie się rozprowadza .
Połysk jest wysoki .
Dziś jest wtorek i powiem Wam , że nie ma ubytków , czy nieestetycznych odprysków .
Oceniam trwałość tego lakieru bardzo wysoko :)
Jestem mega zadowolona z tego lakieru i zamierzam sobie uzbierać całą gamę kolorystyczną , ale czy mi się uda - zobaczymy ;)
Kupiłam go w drogerii Natura za 6,99zł .
Zachęcam dziewczyny do ich zakupu , lakiery są super :)
Coraz bardziej jestem zadowolona z produktów MySecret i rozejrzę się również za innymi produktami MySecret , Pierre Rene i Miyo :)

Jak Wam się kolorek podoba ? Gustujecie w czerwieniach ? Co sądzicie o nowych lakierach MySecret ?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Piękna czerwień,podoba mi się.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kupiłam bez przekonania,ale po nałożeniu kolorek jest bardzo fajny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również :) Częściej kupowałam ciemne czerwienie,tym razem zdecydowałam się na jaśniejszy odcień :)

      Usuń
  3. Śliczny odcień czerwieni. Uwielbiam ten kolor na paznokciach. Jest bardzo uwodzicielski i kobiecy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza,wszystkie odcienie czerwieni były śliczne i ciężko było się zdecydować ;) A inne kolorki jakie były mmmm :)

      Usuń
  4. Uwielbiam czerwony odcien ;-)


    Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny.
    Za taką cenę to naprawdę jakość ma dobrą. :)
    U mnie też dziś o lakieru z tą różnicą, że niestety
    nie najlepszym.
    Jesteś moją imienniczką! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek bardzo kobiecy ;) Zaraz sobie do Ciebie zajrzę :) Witam moją imienniczkę :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No to widzę,że jednak więcej nas lubi czerwienie super :)))

      Usuń
  7. Kolor jak dla mnie super i cena jak najbardziej zadowalająca :) Wspaniale wyglądają Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochaniutka :) Teraz to one są króciutkie , bywały dłuższe :) O zgadzam się , kolorek ładniutki :)

      Usuń
  8. Super ta czerwień, uwielbiam czerwone lakiery!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,super :) Ja również się do jaśniejszych czerwieni przekonuję :)

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze. Lubię w sumie każdy kolor na paznokciach, ale nigdy jeszcze nie miałam żółtego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia jak masz dostęp do Natury,to zobacz sobie jakie mają fajne kolorki tych lakierów-myślę że spokojnie coś wybierzesz,co wpadnie Ci w oko :) Ja poluję już na następne :) Chyba stanę się lakiero-maniaczką ;D

      Usuń
  10. To czas się wybrać do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak , szczególnie mężczyźni to lubią ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny odcień, bardzo lubię taką klasyczną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam taki klasyczny odcień czerwieni i odkryłam,że bardzo dobrze się w nim czuję :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger