poniedziałek, września 29, 2014

Mydełko Equilibra Aloesowe :)

Cześć Dziewczyny :)

Chyba nie pisanie postów w weekendy wejdzie mi w nawyk ;)
Dziś bardzo przyjemnie za sprawą mydełka aloesowego od Equilibra .


Aloesowe Mydło Equilibra 10% Aloesu :

Delikatne mydło pochodzenia roślinnego, nawilża i oczyszcza skórę Twarzy i całego Ciała . 
Zawiera wysokie stężenie czystego Aloesu dzięki czemu działa kojąco i przywraca równowagę PH skóry .
Nie zawiera SLS i SLES.  
Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.
Delikatnie perfumowane. 
100% pochodzenia roślinnego.
Cena ok 6zł

Mydło zagościło u mnie jakiś czas temu , czas więc poświęcić mu kilka słów :)
Jak widzicie na zdjęciu mamy typową białą kosteczkę o dosyć jak dla mnie intensywnym zapachu .
Na początku wydawało mi się , że jak pisze delikatne to i będzie delikatnie pachniało ;)
Jednak dla mnie zapach jest dość wyrazisty .
Natomiast  delikatne jest w myciu :)
O dziwo , bardzo dobrze się pieni dając kremową pianę .
Skóra jest świetnie oczyszczona i nawilżona .
U mnie mydełko super się spisało , była to moja pierwsza kostka od bardzo wielu lat ;)
Dzięki niej mam znów ochotę na inne kosteczki ;)
Jeśli macie gdzieś blisko siebie włoskie produkty Equilibra , to bardzo zachęcam do ich wypróbowania :)

 
Lubicie mydełka w kostce ? Czy na rzecz mydeł w płynie tak jak ja , odstawiliście je do lamusa ? ;)
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Czasami mam jeszcze kostki mydeł ale jednak wolę w płynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak tylko pojawiło się mydło w płynie , mydełka w kostce zniknęły całkiem z użytku :)

      Usuń
  2. Chcę je kupić do mycia twarzy, myślisz, że się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger