poniedziałek, września 08, 2014

Love Is In The Air - Krem Do Rąk :)

Cześć Dziewczyny :)

Jakoś tak się ostatnio składa , że brakuje mi  czasu w weekendy. 
A to powoduje , że nowe posty pojawiają się dopiero z początkiem nowego tygodnia :)
Dzisiaj pokażę Wam krem do rąk , który obecnie stosuję :)


Recenzja nie będzie zbyt długa , bo i nie ma co się rozwlekać ;)
Krem do rąk Love Is In The Air od Oriflame kupiłam jakiś czas temu , oczywiście w promocji razem z kremowym żelem pod prysznic ;)
Tubka jest miękka , różowiutka ( taka trochę landrynkowa ) ale bardzo przyjemnie się na nią patrzy ;)
Serduszka i motylki sprawiają , że na sercu robi się cieplutko bo to takie urocze :)
Konsystencja kremu jest nie za gęsta , raczej aksamitna i lekka - bardzo szybko się wchłania .
Czuć po zastosowaniu szybkie nawilżenie , ale zarazem szybkie ulatnianie kremu z rąk - chwilę po zastosowaniu już praktycznie nie czuć , że czymś się smarowałyśmy .
I tutaj sądzę , ale posiadaczki bardzo suchej skóry rąk mogą nie być zadowolone .
Zapach jest kwiatowo - owocowy , dosyć intensywny .
Oczywiście zależy od nosa ;)
Tym bardziej wrażliwym może przeszkadzać jego intensywność i wyczuwalność różanego aromatu ;)
Nie uważam , że krem jest zły ale bez specjalnego szału - może być .
Raczej do częstego stosowania , a co za tym idzie - jest mało wydajny .
Nie pamiętam ile zapłaciłam  za zestaw z żelem pod prysznic , ale nie była to jakaś wygórowana suma .
Jeśli macie na niego ochotę łącznie z żelem - to poczekajcie na promocję ;)
To tyle na dziś :)

Pozdrawiam :)


11 komentarzy:

  1. Jak nawilzenie sie ulatnia, to zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety Ewa z tym nie jest najlepiej , też żałuję że tak szybko :)

      Usuń
  2. Na pewno troszkę nie naturalnych składników posiada ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę , że zapach by mi nie przeszkadzał :) Ja mam teraz krem do rąk z Ives Rocher i niestety też szału nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach nie jest brzydki,dosyć intensywny ;) szkoda,że z IR też jest taki sobie....

      Usuń
  4. Niestety nie lubię różanego aromatu a ponad to skórę dłoni mam bardzo suchą więc nie kupię tego produktu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej zapach jest mocno kwiatowy ;) Mógłby Cię rozczarować przy suchych dłoniach - polecam z GoCranberry to dla mnie jest faworyt nr.1 :D

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger