niedziela, lutego 12, 2017

Kto lubi czekoladę? Połączenie 075 Słowianki i 111 Victoria Vynn.

Hej!

Witajcie Kochani w niedzielny poranek :) Mam nadzieję, że miło spędzicie dzisiejszy dzień :) Przygotowałam dla Was słodkie, czekoladowe mani, które mnie osobiście kojarzy się z czekoladkami Ferrero Rocher ;)
Jest to połączenie pięknego odcienia brązu nr.075 firmy Słowianka - KLIK i złotej folii nr.111 od Victoria Vynn - KLIK.
Zapraszam na post :)



Oba lakiery przyszły do mnie w grudniu, przed świętami, jako prezenty niespodzianki, czym obie firmy bardzo miło mnie zaskoczyły - dziękuję :) 
Dlatego postanowiłam je połączyć i wydaje mi się, że duet wyszedł idealny :)
Przyznam się szczerze, że nie przepadałam wcześniej za brązem, jednak ten odcień nr.075 firmy Słowianka, przypadł mi bardzo do gustu, mam słodkie i czekoladowe skojarzenia gdy na niego patrzę ;)
Przyznajcie, że to połączenie wygląda jak pralinki Ferrero Rocher :)? Chyba, że tylko ja mam takie skojarzenia, albo "głodnemu chleb na myśli" ;) 
 Żeby nie było nudno i monotonnie, postanowiłam dwa pazurki ozdobić kawałkami złotej folii zatopionej w bezbarwnym lakierze nr.111 od Victoria Vynn. Moim zdaniem wyszło bardzo fajnie, złoto zawsze każdej stylizacji doda elegancji, a na brązie wygląda uroczo :)
Ja jestem tym prostym mani zachwycona, mam nadzieję, że Was również urzekł :)
Polecam obie firmy, jakość produktów jest super :)





Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Trochę to nie mój kolorek ale ze złotem wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś przekonasz się do brązu, mnie przekonał :)Ze złotem pięknie się prezentuje, potwierdzam :)

      Usuń
  2. Takiego kolorku jeszcze nie miałam ale ze złotymi dodatkami wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nim zauroczona :) Warto mieć w swoich zbiorach taki kolorek :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kojarzy się z czekoladą. ładnie się prezentuje ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger