środa, lutego 15, 2017

ZAFUL - Gąbeczki do makijażu i czarna bluzeczka.

Hej!

Witajcie :) Jakiś czas  temu doszły do mnie gąbeczki do nakładania podkładu a'la beauty blender i czarna bluzeczka, (którą już wcześniej mogliście oglądać w jednym z postów) ze sklepu ZAFUL - KLIK.
Jeśli ktoś jeszcze nie widział, to zapraszam :)







W opakowaniu przychodzi nam zestaw trzech gąbeczek, różnią się tylko zestawem kolorów, natomiast rozmiar jest taki sam. Są śliczne, kolorowe, na pewno umilają swoimi kolorkami codzienny makijaż. Całkiem miłe w dotyku. Zapewne jesteście ciekawe, jak się mają do oryginalnych beauty blenderów? Już na dniach pojawi się porównanie i moja opinia porównawcza tych gąbeczek z BB, a więc wyczekujcie recenzji ;)

Jeśli chodzi o bluzeczkę, to pokazywałam Wam ją już w poście poświęconym świetnym torebkom, kto nie widział, zapraszam tutaj - KLIK.
Bluzeczka jest śliczna, elegancka, z lejącego materiału, przez co bardzo dobrze się układa, uwielbiam takie materiały. Posiada rozcięcia na ramionach, które sięgają prawie do łokcia ( na lato będzie super). Rękaw jest uszyty a'la kimono. Długość jest prawie do połowy uda, zakrywa ładnie i maskuje szersze biodra, lub pupcię którą chciałybyśmy zakryć.
Kolejny raz jestem bardzo zadowolona, dlatego szczerze polecam, jakość, gatunek tych rzeczy ze sklepów wysyłkowych jest na prawdę bardzo dobra i nie musicie się obawiać zamawiając.
Przeglądając inne blogi, każda z osób również jest zadowolona z jakości tych rzeczy i może Wam je polecić. 
W sklepie Zaful - KLIK , znaleźć można wiele świetnych i oryginalnych ciuszków, zapraszam i polecam :) 


 https://www.youtube.com/watch?v=zvQajSCn7og?lkid=379972
 
Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Najbardziej zainteresowały mnie gąbeczki. Aktualnie używam gąbki z real technic ale chętnie przetestowałabym coś tańszego. Czekam na Twoją recenzję i może skusze się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z RT gąbeczki, ciekawe jak z jej jakością, i czy można ją porównać z oryginalną BB :)

      Usuń
  2. Bluzeczka naprawdę super :)
    A gąbeczki mają ładne kolory, ja mam czarny Beuaty Blender, ale niebawem już będę musiała go wymienić na coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bluzeczka Ci się podoba :) kolorki są słodkie :)

      Usuń
  3. Gąbeczki mają urocze kolorki :) Czarna bluzeczka ma fajne wycięcia, na lato będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są urocze :) Ja już myślę tylko o lecie, wybieram pod tym kątem ubrania :D

      Usuń
  4. Nigdy nie widziałam dwukolorowej gąbeczki do makijażu, serio :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger