piątek, lutego 17, 2017

ZAFUL - szara koszulka na lato.

Hej!

Ostatnio coś szary kolor chodzi za mną ;)
Dzisiaj pokażę Wam kolejną fajną rzecz, będzie to szara koszulka z krótkim rękawem, w sam raz na ciepłą wiosnę i lato. Dotarła do mnie z mojego już ulubionego sklepu Zaful - KLIK :)







Ostatnio złapałam się na tym, że do mojego koszyka wpada coraz więcej rzeczy w szarym kolorze. Ale nie zawsze jest to spowodowane moim wyborem, czasem jest tak, że po prostu w innym kolorze dana rzecz, która mi się podoba, jest już niedostępna/wyprzedana. Nie ubolewam za bardzo nad tym, bo lubię szary kolor ;)
Co do samej koszulki, to jest super, zarówno jakość, jak i wykonanie, nie mam się do czego doczepić, jest bardzo dobrze uszyta.
Natomiast przesadziłam z doborem rozmiaru, jakoś tak mam, że wydaje mi się, że coś przyjdzie za małe/ciasne na mnie i nie potrzebnie biorę za duży rozmiar - muszę to u siebie zmienić. W tym wypadku chyba podzielę się tą koszulką ( z bolącym sercem) i oddam ją mojemu mężowi, bo na niego jest akurat dobra ;) Wiosna i lato tuż tuż, więc na pewno się przyda.
 Coraz bardziej uwielbiam zakupy w tym sklepie i coraz mniej obawiam się o jakość rzeczy ze sklepu Zaful - KLIK.

Dajcie znać, czy Wam się koszulka podoba :)
Pozdrawiam.

4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger