wtorek, lutego 07, 2017

ZAFUL - szary sweterek.

Hej!

Witajcie :) Zima nadal nie odpuszcza, zapowiadają kolejną falę mroźnych dni, zatem przychodzę do Was z cieplutkim, szarym sweterkiem, który można dostać w sklepie Zaful - KLIK





Szary sweterek dostaniemy tylko w jednym rozmiarze One Size, więc nie musimy przejmować się doborem rozmiaru ;)
 Długość jego jest do połowy uda, zakrywa dupcię, jeśli ktoś chce, może go spokojnie używać jako sukienki, możemy również połączyć z getrami, czy grubymi rajtuzami. Posiada długi ściągacz.
Z przodu mamy trzy kieszonki.
Po bokach i na rękawach, są ozdobne paski czerwono białe.
Ogólnie sweterek jest milutki w dotyku, widać że jest dobry gatunkowo, do tego jest cieplutki.
Jestem z niego bardzo zadowolona i mogę śmiało Wam go polecić :)
Jeśli Wam również się podoba, zapraszam do klikania w linki, ale również do  buszowania po sklepie Zaful, w którym na pewno wypatrzycie swoje perełki odzieżowe (i nie tylko) :)

SWETEREK - cena/klik

 ↓↓↓
 https://www.youtube.com/watch?v=zvQajSCn7og?lkid=379972

Pozdrawiam :) 

 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ciepłe sweterki :) Dwa kolorki już wyprzedane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem znarzluchem, dlatego uwielbiam cieplutkie rzeczy :)

      Usuń
  2. Świetny sweter:) Podoba mi się Twoja fryzura:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy sweterek, też zima lubię jak swetry zakrywają mi kuperek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc ten sweterek kompletnie nie mój styl.. Jeśli chodzi o sweterki - bardzo je lubię. :)
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że każdy ma inny gust, przez to jest ciekawie :)Ja również bardzo je lubię :)pozdrawiam.

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger