piątek, lutego 10, 2017

SMART GIRLS GET MORE - NOWOŚCI, kolorówka.

Hej!

Dzisiaj zapraszam Was kochani na post z kosmetykami firmy Smart Girls Get More - KLIK.
Przesyłka dotarła do mnie w grudniu, czas więc na podsumowanie.
Zapraszam na post :)










Mój makijaż i użyte produkty SGGM.

O wszystkich produktach, dostępnych kolorach, jak i składach możecie poczytać klikając w linki pod zdjęciami.
Dlatego nie będę się na ten temat rozpisywać.
W grudniu, kiedy rozmawiałam z Panią Katarzyną z firmy SGGM, byłam jeszcze blondynką
↓↓↓

dlatego dobierałyśmy produkty przeznaczone dla blondynek ;) No ale jak to w życiu bywa, kobieta zmienną jest, więc zachciało mi się radykalnych zmian i z blondynki z dnia na dzień stałam się brunetką ;) 
Dlatego produkty do brwi są trochę za jasne teraz dla mnie, ale pomadka, czy zestaw do konturowania jest jak najbardziej odpowiedni :)
W zestawie do brwi znalazły się: wosk, kredka do brwi ze szczoteczką i podwójne cienie.
Wosk do brwi możemy stosować bez względu na kolor włosów, dlatego jest przeze mnie używany dla nabłyszczenia ich, na uprzednio nałożony cień lub kredkę.
Kredka do brwi jest teraz zdecydowanie za jasna, bo jest przeznaczona dla blondynek, ma jasny odcień, na zatyczce mamy dołączoną szczoteczkę, która pomoże nam ułożyć odpowiednio brwi.
Paletka do konturowania, jest namiętnie przeze mnie używana, zawiera 2 bronzery, 1 róż, 1 rozświetlacz. Wszystko jest świetnie dobrane, podoba mi się to w takich paletkach, że wszystko mamy w jednym miejscu.
Puder ryżowy jest wyposażony w lusterko i gąbeczkę, dlatego możemy spokojnie zabrać go do torebki i w razie konieczności zrobić poprawki w ciągu dnia, kiedy tego potrzebujemy.
Pomadka matowa w płynie ma typowy aplikator, jaki możemy znaleźć w większości np. błyszczyków. Ma śliczny, cukierkowy zapach. Do tego jest trwała o matowym wykończeniu, jeśli lubicie takie, to polecam.
Przyzwoicie utrzymuje się na ustach.
Mój kolor to Exotic Coral, ale znajdziecie jeszcze inne do wyboru.

Mam nadzieję, że podobają Wam się nowości firmy SMART GIRLS GET MORE :)


Pozdrawiam :)
Kosmetyki SGGM kupicie w Drogeriach Natura.

4 komentarze:

  1. Piękny makijaż, pasują Ci takie czerwone usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na żywo kolor jest jeszcze bardziej intensywny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Produkty SGGM nie są drogie, odcień cieni dla brunetek też są, może się skusisz? :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger