poniedziałek, lutego 20, 2017

ZAFUL - białe buty z gwiazdkami na platformie

Hej!

Ostatnio widzieliście bluzeczki, to dzisiaj przychodzę do Was z bucikami, które jeśli Wam się spodobają, mogą być fajną propozycją na nadchodzącą wiosnę :)
Moje pochodzą ze sklepu Zaful - KLIK.
Zapraszam na post, zobaczcie jak się prezentują.




Powiem szczerze, że troszkę obawiałam się zamówić buty, wiecie jak to jest, różnie bywa. Jednak moje obawy były bezpodstawne, przyszły takie jak były na zdjęciach w sklepie.
Jedynie kolor jest na zdjęciach troszkę zakłamany, widzimy że są czysto białe, jednak w rzeczywistości są jakby perłowe. Ale w zupełności mi to nie przeszkadza.
Buty są białe udekorowane czarnymi gwiazdkami. Podeszwa ma 3cm, obcas/platforma 9cm, są dosyć wysokie. Jest to dla mnie zaletą, trochę mnie wydłużą ;)
Nosek jest kwadratowy.
Buciki są bardzo nietypowe, oryginalne, myślę że kto się na nie skusi, będzie się wyróżniał w tłumie ;)
Jeśli nie przepadacie za białymi butami, są jeszcze dostępne w czarnym kolorze.
Dajcie znać, czy Wam się podobają, czy może wolicie inne fasony? 
Zapraszam do Zaful - KLIK, poszukajcie, może znajdziecie jakieś ciekawe buciki :)


http://www.zaful.com/?lkid=28569

Pozdrawiam :)
 

11 komentarzy:

  1. Są dosyć dziwaczne, ja osobiście bym takich nie kupiła, ale najważniejsze, że podobają się Tobie :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie każdemu będą się podobały :)Pozdrawiam również:)

      Usuń
  2. Mi się bardzo podobają, wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdy zasługują na buty w gwiazdy :) Widać, że szalona osóbka w Tobie siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orginalne i dzięki temu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) jak jest z rozmiarówka butów na zaful:) noszę rozmiar 37 (dł.wk. 24 cm) i zastanawiam się czy na zaful zamówić sobie buty w moim rozmiarze czy wziąć o rozmiar większe?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, oni dosyć dokładnie podają rozmiary. Patrzę wedle tych butów i tutaj 37 ma 23,66cm, a 38/24,32 - dlatego ja bym wzięła numer większe, czyli 38.

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger