niedziela, lutego 05, 2017

ROSEWHOLESALE- piękny, różowy płaszczyk.

Hej!

Witajcie kochani:) Wszędzie da się zauważyć, że zaczyna w Wasze blogowe progi zaglądać wiosna, robi się pięknie, kolorowo, pastelowo za sprawą kolorów, zarówno ubrań, ale też i na paznokciach :) Chyba wszyscy zaczynamy już tęsknić za ciepłem, słońcem, pięknem zieleni kiedy ona, wiosna budzi się do życia. Nie wiem jak Wy, ale ja już zaczynam rozglądać się za kolorowymi rzeczami, tak było i w tym wypadku, wypatrzyłam piękny, jasno różowy, wiosenny płaszczyk, ze sklepu RoseWholesale - KLIK :)
Zapraszam na post.




Płaszczyk jest w ślicznym, jasno różowym, pastelowym kolorze. Uszyty jest z poliesteru, zapinany na dwa guziki/zatrzaski, w pasie mamy pasek/sznurek, którym możemy wyregulować dopasowanie do sylwetki. Zarówno długość płaszcza jak i rękawa jest idealna jak dla mnie. Zakrywa dupcię, przy szerszych biodrach możemy to ładnie zamaskować i ukryć to, czego jest za dużo ;)
Krój jest prosty, bez zbędnych finezji. Uroku dodaje duży kołnierz, który możemy, jeśli chcemy postawić. Pasuje zarówno do stylu sportowego jak i eleganckiego. Moim zdaniem jest śliczny, uwielbiam jego krój i kolor, wszystko mi w nim pasuje. Nie mam się do czego doczepić, no może za wyjątkiem tego, że brak mi w nim podszewki, ale na wiosnę i chłodniejsze lato będzie w sam raz :)
Wszystko jest ładnie i prosto uszyte.
Były dostępne również inne warianty kolorystyczne.
Polecam :)
Jeśli Wam tak samo się spodobał jak mi, zapraszam do zakupów, ale również do klikania w linki :) Z góry bardzo dziękuję.


Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. śliczny płaszczyk i cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, i fajnie że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Płaszczyk piękny, bardzo twarzowy i do tego niedrogi, u nas w sieciówkach pewnie trzeba by zapłacić za taki ponad 150zł :) Sama chętnie widziałabym go w swojej szafie, dodałam sobie do ulubionych na stronie sklepu :) Linki kliknięte, jeśli możesz kliknij u mnie na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że się płaszczyk podoba :) dziękuję.

      Usuń
  3. Uroczy, śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger