środa, lutego 08, 2017

SAMMYDRESS - okulary i łańcuszek.

Hej!

Lata jeszcze nie ma, ale ja mimo to, również zimą nie rozstaję się z okularami przeciwsłonecznymi. Moim zdaniem są nawet bardziej konieczne zimą, niż latem, słońce odbija się od śniegu niemiłosiernie i razi w oczy, jest to bardziej szkodliwe dla naszych oczu niż latem. Dlatego dzisiaj pokażę Wam fajne okularki i łańcuszek, ze sklepu SammyDress - KLIK.



Zacznę od okularów, które mnie osobiście bardzo się podobają. Są duże, takie jak lubię. Po bokach mają wzór, panterkę. Idealnie leżą "na nosie", nie są za szerokie, czy krzywe. Często zdarzało mi się przymierzać kilkanaście par, zanim jakieś spasowały mi tak, żeby idealnie pasowały do mojego kształtu twarzy, ale też żebym dobrze się w nich czuła. Te właśnie takie są - idealne :)
Bardzo Wam je polecam, jestem nimi zachwycona - KLIK.

Natomiast jeśli chodzi o łańcuszek z dwoma trójkątami, to żeby być z Wami szczerą, nie spełnił moich oczekiwań. Na zdjęciach w sklepie prezentował się ślicznie, jednak na żywo już tak pięknie nie wygląda. Jest to pierwsza rzecz, która była tak brzydko zrobiona. Zobaczcie jak prezentuje się na zdjęciach w sklepie i sami oceńcie - KLIK.  


Pozdrawiam :)
 

8 komentarzy:

  1. Przeglądałam tam ostatnio okulary ale nie potrafiłam się na żadne zdecydować :) Nie wiem co będzie mi pasować, mam taką niefajnie kształtną głowę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często biorę coś "na oko", kiedy nie mogę się konkretnie zdecydować ;)

      Usuń
  2. Prześliczny łańcuszek! <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten łańcuszek ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger