środa, czerwca 07, 2017

CLARESA - nowa formuła lakierów hybrydowych.

Hej!

Dzisiaj post z marką Claresa, która od niedawna wypuściła nową, ulepszoną formułę lakierów hybrydowych.
Pokażę Wam jakie ostatnio do mnie dotarły testery tej firmy i jakie kolory otrzymałam.
Zapraszam na post :)


# 400

 #305

 #701

 #405

 TOP

BAZA 

Nie tak dawno temu dotarła do mnie przesyłka od firmy Claresa, w której znalazły się cztery testery lakierów hybrydowych o ulepszonej formule, top i baza. Ponieważ są to tylko testery, lakiery nie są pełno-wymiarowe i tego się spodziewałam. Nie są pełne, ale na przetestowanie, na jeden set na pewno starczą.
Jedynie top i baza doszły jako pełno-wymiarowe produkty.
Firma Claresa nie tak dawno wypuściła do 
sprzedaży NOWĄ FORMUŁĘ/klik lakierów hybrydowych, oraz NOWOŚCI wiosna- lato 2017 3 LIMITOWANE LINIE:
* Inspirowana podróżami SUMMER ADVENTURE /klik
* Delikatna i subtelna PASTEL TOUCH /klik
* Energetyczna MAGNETIC LINE /klik

Lakiery nie zmieniły szaty graficznej i pozostały w tych samych, nie zmienionych buteleczkach. Otrzymałam te oto kolory, które widzicie na wzorniku i na zdjęciach każdego z osobna. Są dobrze napigmentowane, na wzorniku są tylko dwie warstwy nałożone. Moim zdaniem krycie jest bardzo przyzwoite. Ponieważ uwielbiam czerwienie i do tego glitterowe, dlatego moim ulubieńcem z całej czwórki został nr.405 :) Mamy piękne lato, dlatego kolory zarówno piękny miętowy nr.305, jak i delikatny wrzos nr.701 znajdą swoje rzesze fanów na nadchodzący letni sezon :)
Zajrzyjcie na powyższe linki, pośród wielu dostępnych kolorów na pewno znajdziecie swoje ulubione. 
Lakiery są przystępne cenowo, za 7ml zapłacimy 19.99zł
Szukajcie lakierów z tym znaczkiem
↓↓↓
 Znacie lakiery Claresa? Który z kolorów najbardziej Wam się spodobał?
Pozdrawiam :)

 

27 komentarzy:

  1. Błękicik (701) jest ładny :)
    Ostatnio bardzo często maluję pazurki w takim odcieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale mój Nikon jakoś przekłamuje czasem kolory, ponieważ na żywo ten kolor jest delikatnie wrzosowy a nie błękitny, czy niebieski ;)

      Usuń
  2. Znam lakiery tej firmy, ale w starej formule. To były moje pierwsze hybrydy i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym błękicie. Firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki, ale póki co unikam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne lakierki :D
    Śliczne kolory ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam w testowej paczce 405 i też od razu się polubiliśmy :) Nowa jakość jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Błękit bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te kolorki o numerku 400 i 701 i ten niebieski jest świetny, takie nie oczywisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błękit ładny :) Przez ostatnie miesiące brakowało mi czasu na zrobienie hybryd ale niedługo coś zmaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. #405 to mój klimat, nie miałam jeszcze tych hybryd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger