czwartek, czerwca 08, 2017

ZAFUL - pleated midi SKIRT/spódnica i TOP/bluzka z długim rękawem :)

Hej:)

Witajcie Kochani w ten piękny i słoneczny dzień :)
Dzisiejsza stylizacja, a konkretnie pleated midi skirt/plisowana spódnica midi i bluzka zostały zamówione w sklepie Zaful/klick.
Zapraszam na post :)



Wczoraj doszły do mnie te oto dwie rzeczy, które ostatnio zamówiłam w sklepie Zaful. Tym razem postawiłam na satynową bluzkę w jaskółki z długim rękawem i plisowaną, długą spódnicę midi.
Dobrałam małą torebkę ze złotym łańcuszkiem, którą już jakiś czas temu poznaliście. Całość uwieńczyły sandałki na koturnie, które za niedługo Wam pokażę :)
Bluzeczka jest delikatna, satynowa, w pasie ma wszytą gumkę, tak samo w rękawach na nadgarstkach wszyte są gumki i tasiemki z tego samego materiału, które możemy związać w kokardki.
Delikatny wzór kwiatów w  połączeniu z jaskółkami dodał jej cudownego uroku.
Ostatnio doszłam do wniosku, przeglądając garderobę, że nie posiadam spódnic (przepraszam, miałam jedną) ;) Dlatego postanowiłam zamówić spódnicę.
Spódnica jest plisowana, w kolorze brązowego złota. Bardzo milutka w dotyku.
Obie rzeczy są bardzo ładne, dajcie znać, czy Wam również się podobają? :)
Będę wdzięczna za klikanie w linki, z góry bardzo dziękuję :*
  
Pozdrawiam :):*


23 komentarze:

  1. piękna ta bluzeczka :) uwielbiam taki kwiatowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kwiatuszki są bardzo delikatne plus te ptaszki, cudna :)

      Usuń
  2. Po tych wszystkich długich sukienkach chyba pierwszy raz cię widzę w spódnicy:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ten romantyczny nadruk bluzeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta spódnica ;)) Lubię takie kroje, są najlepsze na wiosnę i lato ☺️
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz,też mam te bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) :* jesteś z niej zadowolona?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super że Ci się podoba mój wybór :) :*

      Usuń
  7. Bardzo fajna bluzeczka :) Chyba już wyprzedana :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger