wtorek, czerwca 13, 2017

SAMMYDRESS - Fidget Spinner gadżet, który podbija świat.

Hej!
Fidget Spinner, co to jest? Ten mały gadżet podbija cały świat, "Najpopularniejsza zabawka 2017 roku", "Hit sprzedażowy" - dotarł również do Polski. Każde dziecko chce go mieć. Dzisiaj chcę Wam pokazać jak ogromny jest wybór tej zabawki w klepie SammyDress/klick.






Poniżej filmiki z zastosowaniem Fidget Spinner:




 "Wielu z nas na pewno dziwi fakt, że ta prosta w swojej konstrukcji zabawka robi tak dużą furorę na całym świecie. W końcu to tylko kawałek plastiku w kształcie trójkąta, który możemy wprowadzać w wirujący ruch. Jednak mimo tej prostoty Fidget Spinner bardzo wciąga i liczba fanów zabawy stale wzrasta."
Czy i Wy jesteście fanami FS? Co o tym gadżecie myślicie?
Ja jeszcze nie mam wyrobionego do końca zdania na temat tego gadżetu, ale moja mała córcia już mi "suszy głowę" o kupnie tego czegoś ;)
Ogromny wybór tych zabawek jest w sklepie SammyDress, ja wybrałam tylko pięć, żeby Wam pokazać jak róże wzory i kolory są dostępne.
Jeśli chcecie dla siebie, lub dla dziecka kupić, zajrzyjcie TUTAJ 


FIDGET SPINER/KLICK
SAMMYDRESS/KLICK

Pozdrawiam :)


25 komentarzy:

  1. Mnie te gadżety nie kręcą zbyt specjalnie, ale jestem ciekawa ich działania :)
    Kochana poklikałam, podaję kilka cen - 6,55$, 9,99$, 10,51$, 9,83$, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, ale dzieci za tym szaleją ;) dziękuję za kliki :) :*

      Usuń
  2. Wśród dzieci to jest totalny szał:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem o co chodzi z tym gadżetem, ale na ulicy widuje z nim dzieci oraz dorosłych 😄 Ten pierwszy wyglada przeuroczo ❤️
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno u dorosłych rozladowuje stres ;) pierwszy najładniejszy :)

      Usuń
  4. Zupełnie nie rozumiem szału na te gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój syn zebrał już pokaźną kolekcję :) Fajna sprawa z tym spinnerem

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się przekonam, bo moja córcia już sobie upatrzyla tego pierwszego z moich propozycji :)

      Usuń
  6. widziałam je już w wielu sklepach i niektóre wyglądają naprawdę uroczo :D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj widziałam w kiosku i wyglądały tandetnie, mam nadzieję że ta którą zamówię będzie lepsza :)

      Usuń
  7. A ja nie widzę w nich żadnej frajdy.;)
    Bardziej mnie wkurzają niż dają dobrą zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego gadżetu zdania są totalnie podzielone ;)

      Usuń
  8. Cool
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. My nephews can't stop play with that! ha ha so fun!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę takie śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w sklepie SammyDress jest ogrom pięknych FS :)

      Usuń
  11. Nie rozumiem fenomenu fidget spinnerów :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie te gadżety w ogóle nie kręcą, ale wśród dzieci jest to bardzo popularne :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger