niedziela, czerwca 11, 2017

SAMMYDRESS - SKIRT/spódnica i TOP/bluzka.

Hej!
Witajcie Kochani, u mnie jak widać na zdjęciach pogoda nadal dopisuje i całe szczęście:) Słoneczko, ciepło mega pozytywnie mnie nastraja, jak dla mnie taka pogoda może być 365 dni w roku :) Chyba powinnam gdzieś w Australii mieszkać ;)
Ale dziś skupimy się na dwóch pięknych rzeczach, które w zeszłym tygodniu do mnie doszły ze sklepu SammyDress/klick. Jest to spódnica/skirt i bluzka/top.
Zapraszam na post :)




 Moje zamówienie składało się właśnie z tych trzech rzeczy, które dzisiaj Wam chciałam pokazać. Ostatnio zamawiałam tylko sukienki, nie ukrywam że to właśnie w nich czuję się najlepiej :) Ale dla odmiany teraz zamówiłam dwie spódnice, ta jest tą drugą.
Spódnica jest czarna z nadrukiem motyli i róż w kolorze różowym, długością sięga przed kostki. Materiał jest fabrycznie pognieciony, nie da się go wyprasować i tak musi być. Nosi się bardzo wygodnie, w pasie i biodrach ma szeroki ściągacz. Lubię ją :)
Bluzka jest koloru jaśniutkiego różu z cienkiej żorżety, z czarnymi wstawkami, część ramion jest odsłonięta, bluzeczka idealna na lato w troszkę chłodniejszy dzień. Spokojnie możemy ją ubrać zarówno do spódnic jak i spodni.
No i sandałki, które już wczoraj mogliście zobaczyć, które oczarowały mnie gdy tylko zobaczyłam je w sklepie, na żywo jeszcze bardziej :)
Ogólnie z zamówienia jestem bardzo zadowolona, jakość rzeczy jest bardzo dobra, mogę szczerze polecić zakupy w sklepie SammyDress.
Dajcie znać w komentarzach, co Wam się najbardziej spodobało z mojego zamówienia?
Zachęcam do klikania w linki, za co oczywiście chętnie się odwdzięczę :) :*
↓↓↓


 Dajcie również lajka na 👉LOOKBOOK :*
↓↓↓


4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger